تولید کننده پودر ماهی | پودر ماهی با کیفیت و مرغوب

پودر ماهی با کیفیت و مرغوب که به اصطلاح انگلیسی fish powder یا fish meal گفته می شود درواقع از ماهیانی به وجود می آید که برای مصرف انسان مناسب نمی باشد و انسان از آن مصرف نمی کند زیرا پودر ماهی از استخوان و مواد زائد بازمانده شیلات تجاری تولید می شود. کاربرد پودر ماهی معمولا برای غذا دادن به دام ها، طیور و آبزیان در محیط کشاورزی می باشد. این پودرها از خشک کردن یا تخمیر ماهی تولید می شوند زیرا با توجه به اینکه کالری زیادی دارد تولید آن برای تولید کننده پودر ماهی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. پودر ماهی نقش بزرگی در رشد و پیشرفت کارخانه های کشاورزی داشته است. پودر ماهی در دو نوع ترکیبی و خالص می باشد. 

تولید کننده پودر ماهی | پودر ماهی با کیفیت و مرغوب

کارخانجات تولید کننده پودر ماهی در ایران

کارخانجات تولید کننده پودر ماهی در ایرانخط تولید پودر ماهی در مناطق حاشیه خلیج فارس و جنوبی کشور و همچنین مناطق حاشیه دریای خزر و شمالی کشور تراکم بالایی دارد. 
کارخانه پودر ماهی در گیلان یا همان شمال از بهترین و مرغوبترین تولید کنندگان پودر می باشد زیرا که از ماهی های شمال در تولید مواد استفاده می شود. لازم به ذکر است که ماهی های شمال از بهترین مقوی ترین ماهی های ایران و خاورمیانه می باشد. 
کارخانه پودر ماهی چابهار دیگر تولید کننده بزرگ کشور است. در چابهار به این علت که شرکت های متعددی در زمینه تولید مواد دام و طیور فعالیت دارند کیفیت مواد تولیدی بالا می باشد. 
کارخانه پودر ماهی قشم واقع در استان هرمزگان از معدود تولید کنندگان روغن ماهی می باشد. روغن ماهی یک مکمل چند منظوره است که با تاثیر بر اندام و ارگان های بدن باعث کارکرد و فعالیت بهتر می شود. 

بررسی شرکت های صادر کننده پودر ماهی

بررسی شرکت های صادر کننده پودر ماهیبا توجه کیفیت و ارزش غذایی بالای پودر های ماهی تولیدی در کشور, زمینه خوبی برای صادرات آن محیا شده است. از شرکت های صادر کننده می توان به صادرات پودر ماهی قشم اشاره کرد. 
صادرات پودر ماهی قشم با بهره گیری از تکنولوژی و وسایل پیشرفته و مدرن, بهترین محصولات ممکن را تولید میکند و به تمامی مناطق کشور و همچنین به بیش از 7 کشور همسایه محصول را ارسال می نماید. 
شرکت های صادر کننده شمالی و جنوبی به این دلیل که دسترسی آسان تری به دریا و در نتیجه ماهی های بیشتری دارند صادرات بیشتری انجام می دهند و تبعا محصولات بهتری را ارائه می دهند. 

فروش پودر ماهی به صورت عمده با کمترین قیمت

فروش پودر ماهی به صورت عمده با کمترین قیمتبندرهای چابهار، قشم، خارک که اکثرا در جنوب کشور هستند از جمله بزرگترین بنادر فروش پودر ماهی بصورت عمده هستند که سالانه مقدار زیادی ماهی از این بنادر جهت تولید و فروش پودر، صید می شود. 
اولین شرکت فروش عمده پودر ماهی, شرکت ماهی قشم می باشد که در کوتاه ترین زمان ممکن ماهی مورد نیاز صنایع و شرکت های مختلف را تولید می کند و به فروش می رساند از جمله این پودرها می توان به پودر ماهی ساردین تولید شده از ماهی مرغوب ساردین, پودر ماهی کلیکا, پودر ماهی تر, پودر ماهی متو, پودر ماهی خشک, پودر ماهی فانوس و پودر ماهی ضمن تولید شده از ماهی ضمن که از دریای عمان و خلیج فارس صید می شود, اشاره کرد. لازم به ذکر است که تمام این محصولات با انالیز دقیق و با کیفیت ارائه می شوند. 

خریدار پودر ماهی به صورت فله زیر قیمت بازار

خریدار پودر ماهی به صورت فله زیر قیمت بازارمهمترین بخش, بخش فروش است که با توجه به نیاز روزافزون انسان ها به گوشت و فراورده های پروتئینی پرورش دام و طیور و آبزیان نقش مهمی دارد و همانطور که گفته شد پودر ماهی در خوراک دام و طیور و آبزیان استفاده می شود بنابراین عمده ترین خریداران این مواد, دامداران و شرکت های دامداری و پرورش ماهی می باشد که بصورت عمده و فله این مواد را خریداری می کنند. 
از کشورهای بزرگ خریدار پودر ماهی می توان به چین اشاره کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما