خرید و فروش پودر ماهی توسط بهترین تولید کننده ایران

خرید و فروش پودر ماهی توسط  بهترین تولید کننده ایران به صورت غیر حضوری یک فرصت استثنایی برای تهیه محصول می باشد پس فرصت را از دست ندهید و اکنون اقدام کنید.

برای تولید پودر ماهی از ماهی های دریا که ارزش اقتصادی نداشته و برای انسان قابل مصرف نیستند مانند ماهی جنوب و ماهی کیلکا یا ضایعات ماهی ها در کارخانجات کنسرو سازی استفاده خواهد شد.

مراحل تهیه این پودر به چند بخش متنوع شامل آبگیری، حرارت دهی و پختن، جداسازی، خشک کردن و گرفتن رطوبت و در نهایت آسیاب کردن تقسیم خواهد شد و کارخانجات تولیدی باید همه این مراحل را به درستی و با رعایت تمام اصول انجام دهند تا محصول حاصله از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

مرکز خرید و فروش پودر ماهی به صورت عمده

مرکز خرید و فروش پودر ماهی به صورت عمده در تهران برای متقاضیانی که قادر به مراجعه حضوری نیستند امکان خرید آنلاین و مستقیم را فراهم کرده تا همه افراد از اقسام نقاط کشور به راحتی جهت تهیه این محصول اقدام نمایند.

عوامل بسیاری در تعیین قیمت این محصول اثر گذار هستند که یکی از مهمترین آنها نوع خرید جزئی یا عمده می باشد و بدون شک در خرید عمده  خریداران شاهد کاهش چشمگیر قیمت نهایی خواهند بود.

قابل توجه خریداران عمده این وب سایت با توجه به حجم سفارشات درصد تخفیفات فوق العاده را در نظر  گرفته که مشتریان می‌توانند برای بهره‌مندی از آنها هم اینک جهت ثبت سفارش به مدیر فروش شرکت مراجعه نمایند.

بهترین تولید کننده پودر ماهی در ایران

بهترین تولید کننده پودر ماهی در ایران

به دلیل افزایش متقاضیان پودر ماهی در کشور کارخانجات تولیدی بسیاری شروع به تولید این محصول نمودند که هر کدام اذا قیمت کیفیت متفاوتی برخوردار است لذا توصیه می شود جهت خرید محصول درجه ۱ با قیمت مناسب به مجموعه‌های معتبر که به صورت تخصصی در این زمینه فعال هستند مراجعه نمایید.

بهترین تولید کننده پودر ماهی در ایران مفتخر است که امکان عرضه مستقیم و بدون واسطه محصولات خود را فراهم نموده تا این پودر مستقیم از درب کارخانه برای خریدار ارسال گردد و بیشترین حاشیه سود از آن خریداران شود.

کارشناسان تغذیه دام و طیور استفاده از پودر ماهی را در جیره غذایی آنها بسیار حیاتی و حائز اهمیت دانستند زیرا این پودر سرشار از پروتئین، ویتامین و انواع اسیدهای آمینه ضروری مانند کلسیم و فسفر می باشد و چنانچه کمبود این مواد مغذی در دام رفع شود قطعاً رشد و بازدهی آنها بهتر خواهد بود.

خرید اینترنتی پودر ماهی جنوب حجم تناژ

خرید اینترنتی پودر ماهی جنوب حجم تناژ

خرید اینترنتی پودر ماهی جنوب در حجم تناژ با بهترین قیمت بازار همراه خواهد بود لذا متقاضیان می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر از شیوه ارسال بار با شماره موبایل شده تماس حاصل فرمایند.

زمان صید کردن ماهی جنوب که با نام ماهی ضمن صید نیز شناخته می شود از مرداد شروع و تا آخر پاییز ادامه خواهد داشت دو روش ارگانیک خشک کردن این ماهی عبارتند از:

  1. خشک کردن به صورت زمینی
  2. خشک کردن به صورت هوایی

قیمت هر کیلو پودر ماهی درب کارخانه

قیمت هر کیلو پودر ماهی درب کارخانه

این محصول در ایران با نام تجاری پودر ماهی مورد خرید و فروش قرار می گیرد در صورتی که در سایر کشور های جهان با نام  fish mealمبادله خواهد شد.

برای قرار دادن پودر ماهی در رژیم روزانه دام ها توصیه می شود میزان دقیق مصرف را از کارشناسان متخصص جویا شوید و فراموش نکنید این مکمل غذایی را کم کم به خوراک دام اضافه نمایید تا به خوردن آن عادت کند.

قیمت هر کیلو پودر ماهی درب کارخانه بدون شک بهتر از آن قیمت خرید از دلالان خواهد بود مشتریان می توانند قبل از سفارش جهت استعلام قیمت روز مجموعه اقدام نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما