صادرات پودر ماهی خالص خوراک باکیفیت | شرکت های صادر کننده

پودر و روغن ماهي هزاران سال است كه توسط تمدن هاي مختلف مصرف مي شود؛ به عنوان مثال در برخی كشور ها ، از روغن ماهي بعنوان سوخت براي روشنايي چراغ ها استفاده مي شود. خواص و ویژگی های این محصول موجب شده تا تقاضا برای آن رشد روز افزونی داشته باشد. در ادامه به بررسی صادرات پودر ماهی خالص خوراک باکیفیت می پردازیم.ماهی حالص در طول هفته باید توسط انسان برای سلامتی قلب مصرف شود. 

صادرات پودر ماهی خالص خوراک باکیفیت | شرکت های صادر کننده

بررسی صادرات پودر ماهی در یک سال اخیر

بررسی صادرات پودر ماهی در یک سال اخیرصادرات و فروش پودر ماهی در سال های اخیر با تغییرات عمده ای روبه رو شده است. به همین سبب شاهد تفاوت در کیفیت و قیمت آن ها بوده ایم. پودر ماهي از محصول جامد فرآوري شده اي كه از آبگيري، پختن، جداسازي، خشك كردن و آسياب ماهي يا ضايعات آن به دست مي آيد، تشکیل می شود.
پودر ماهي داراي سطح بالايي از اسيدهاي آمينه اصلي نظير ليسئين است كه در توليدات دانه اي كه غذاي اكثر حيوانات است كم يافت مي شود و همچنين داراي اسيد هاي آمينه ميتونين و سيستئين با محتوا و قابليت هضم و ارزش غذايي بالا مي باشد. نروژي ها از حدود ٨٠٠ سال قبل از ميلاد مسيح روغن ماهي توليد مي كرده اند و از آن در برهه هاي مختلف استفاده هاي متفاوتي از قبيل استفاده بعنوان كود و يا غذاي حيوانات مي كردند.

صادر کنندگان پودر ماهی خوراک دام در تهران

صادر کنندگان پودر ماهی خوراک دام در تهرانصادر کنندگان پودر ماهی در ایران به تهیه و توزیع بهرین انواع پودر های ماهی می پردازند. این صادر کنندگان، کیفیت را سرلوحه کار خویش ساخته اند. کارخانه پودر ماهی چابهار نیز در این راستا فعالیت می کند. پودر ماهي در كشورهاي اسكانديناوي در سالهاي بسيار دور قبل از آن كه ماهيت غذايي آن شناخته شود بعنوان غذام دام و طيور استفاده ميشد. بعد از جنگ جهاني دوم، استفاده از پودر ماهي بعنوان منبع اصلي پروتئين در صنعت دامپروري شدت يافت و از همين زمان، صنعت دامپروري مدرن آغاز شد. در سالهاي اخير با توسعه پرورش آبزيان، پودر و روغن ماهي به عنوان افزودني هاي غذاي آبزيانس مورد استفاده قرار مي گيرند.

قیمت هر واحد پودر ماهی صادراتی در کارخانجات ایران

قیمت هر واحد پودر ماهی صادراتی در کارخانجات ایرانبرای اطلاع از قیمت هر واحد پودر ماهی که از آن به عنوان ماهی صادراتی یاد می شود می توانید به شرکت تولیدکنندگان رجوع کرده و با برقراری تماس، اطلاعات لازم برای فروش پودر ماهی در تهران را کسب کنید. عنوان تجاري اين محصول در ايران همان پودر ماهي است. اما در دنيا اين محصول را با نام fish meal مي شناسند كه تقريبا در تمامي دنيا با اين عنوان مبادله ميشود.
اصولا از آنجايي که پودر ماهي به عنوان منبع پروتئين وارد غذاي دام ميشود، هر ماده اي که بتواند پروتئين مورد نياز دام و طيور را براورده کند، نيز مي تواند جايگزين آن باشد. تمام این موارد روی قیمت پودر ماهی اثر می گذارد.
  از آن جمله مي توان به مواد با منشا پروتئين حيواني مثل پودر گوشت، پودر کشک، پودر شير خشک حيواني، پودر خون و پودر پر از طرفي و از طرف ديگر مواد با منشا پروتئين گياهي مانند کنجاله سويا، کنجاله تخم پنبه، کنجاله آفتابگردان، کنجاله کنجد، کنجاله بادام زميني، کنجاله بذر کتان و گلوتن اشاره کرد. 

فروش عمده پودر ماهی با کیفیت برای صادر کنندگان

فروش عمده پودر ماهی با کیفیت برای صادر کنندگانروش عمده ی این پودر های ماهی برای صادر کنندگان به یک دغدغه اساسی تبدیل شده است.با توجه به رشد روز افزون جمعيت، نياز انسان به غذا و همچنين اهميت مواد پروتئيني و گوشتي در سبد غذايي خانواده ايران زیاد گشته است.
 پرورش دام و طيور و آبزيان روز به روز اهميت بيشتري پيدا ميکند.غذاي دام در رشد و کيفيت گوشت حاصل از آن نقش مهمي را ايفا ميکند. حتي غذاي دام در طعم گوشت دام و طيور و آبزيان نقش به سزايي دارد. لذا با توجه به انچه که ذکر شد، غذايي که بتواندنياز هاي دام و در نتيجه انسان را ارضا نمايد از اهميت خاصي برخوردار است.پودر ماهي با توجه به غناي پروتئيني خود و اينکه برخاسته از طبيعت است، منبع اصلي براي تهيه غذاي دام به شمار ميرود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما