فروش پودر ماهی جنوب به صورت عمده همراه با آنالیز

فروش پودر ماهی جنوب به صورت عمده همراه با آنالیز و بهترین قیمت بازار در این مجموعه صورت می پذیرد جهت سفارش و استعلام قیمت شما را به این سایت دعوت می نماییم.

در زمان صید میگو ماهی های ریزی در تور صیادان صید می شوند که از نظر اقتصادی ارزش نداشته و برای انسان قابل مصرف نیستند به این دسته از ماهی ها ماهی جنوب یا ماهی ضمن صید گفته می شود.

معمولاً ماهی جنوب را به دو روش ارگانیگ خشک کرده و سپس به پودر گوشت ماهی شیراز تبدیل می نمایند که یک مکمل غذایی عالی برای خوراک دام و طیور و آبزیان خواهد بود.

نمایندگی فروش پودر ماهی جنوب در تهران

نمایندگی فروش پودر ماهی جنوب در تهران با ارائه این محصولات به صورت عمده نیاز بسیاری از پرورش دهندگان دام و طیور در کشور را تامین نموده و به دلیل و ارائه برند های با کیفیت مورد استقبال ویژه خریداران قرار گرفته است.

از مهمترین اقدامات رضایت بخش و فراهم ساختن شرایط خرید بهینه این مجموعه برای خریدار می توان به ارسال سریع و به موقع، ارائه نازلترین قیمت بازار، دارای تمام مجوزهای فعالیت، تولید این محصول در تناژ بالا، تولید به روش های به روز دنیا و … اشاره نمود.

برای بهره مندی از شرایط خرید نام برده شده در بالا کافیست از طریق درگاه های ارتباطی ذکر شده در سایت با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید تا شما را در همه زمینه ها راهنمایی کنند.

خواص پودر ماهی برای دام در صنعت دامداری

خواص پودر ماهی برای دام در صنعت دامداری

خواص پودر ماهی برای دام در صنعت دامداری بر کسی پوشیده نیست زیرا این محصول منبعی غنی از پروتئین می باشد و اگر در تغذیه دام ها به ویژه گاوهای پرواری و شیرده قرار بگیرد موجب سودآوری زیاد در صنعت پرورش آنها خواهد بود.

پرورش دهندگان دام و طیور برای بهره‌مندی از خواص این محصول همواره به دنبال بهترین کیفیت پودر ماهی میباشند لازم به ذکر است که  این پودر بر اساس مقدار مواد معدنی متنوع به درجات مختلفی از نظر کیفی تقسیم شده است از مهمترین ترکیبات پودر ماهی میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پروتئین
  • انواع ویتامین
  • چربی
  • رطوبت
  • خاکستر
  • تی وی ان
  • کلسیم
  • فسفر

قیمت پودر ماهی برای طیور به صورت عمده

قیمت پودر ماهی برای طیور به صورت عمده

خرید اینترنتی در عصر حاضر امکان ارتباط مستقیم با کارخانجات تولیدی را فراهم کرده و این موضوع سبب شده تا مشتریان با صرف کمترین هزینه و زمان بهترین محصول بازار را دریافت نمایند.

قیمت پودر ماهی برای طیور به صورت عمده بسیار مقرون به صرفه خواهد بود لذا در این مجموعه به دلیل بهره مندی از تخفیفات فوق العاده شاهد کاهش چشمگیر قیمت نهایی و در نتیجه کسب بیشترین حاشیه سود خواهید بود.

جهت مشاهده لیست به روز قیمت ها و همچنین اطلاع از درصد تخفیفات می توانید از طریق فضای مجازی (واتساپ، تلگرام، اینستاگرام) به کارشناس فروش مجموعه مراجعه نمایید.

خرید و فروش پودر ماهی همراه با آنالیز

خرید و فروش پودر ماهی همراه با آنالیز

با آنالیز های صورت گرفته توسط کارشناسان و متخصصان پروتئین غذای ماهی گوپی این مجموعه ۵۵ تا ۶۰ درصد و میزان ‏tvn ۱۲۰ خواهد بود و این میزان در روند پرورش دام و طیور و آبزیان موثر خواهد بود.

قابل توجه متقاضیان گرامی هرچه میزان پروتئین پودر ماهی بالاتر و مقدار ازت آزاد شده، چربی و رطوبت کمتر باشد محصول از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

خرید و فروش پودر ماهی همراه با آنالیز از فعالیت های اصلی این شرکت بازرگانی محسوب می شود با توجه به این موضوع که در کشور شاهد انواع برندهای متنوع هستید که از نظر آنالیز و قیمت متفاوت می باشند توصیه می شود برای خرید محصول با آنالیز مطابق با استانداردهای جهانی به مراکز فروش معتبر و رسمی که به صورت تخصصی در این حوزه فعال هستند مراجعه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما