قیمت خرید پودر ماهی | خرید به قیمت درب کارخانه

قیمت خرید پودر ماهی در خرید اینترنتی به قیمت درب کارخانه خواهد بود و این کار موجب کاهش هزینه ها و پیشرفت در تجارت پرورش دام و طیور و آبزیان می باشد.

به طور کل می‌توان گفت که برای تولید پودر ماهی از ماهی های ریز دریایی که برای انسان قابل خوراک نیستند و یا ضایعات ماهی ها در کارخانجات تولید تن ماهی استفاده خواهد شد.

فرآیند تولید این پودر پر کاربرد در صنعت خوراک دام و طیور به این صورت می باشد که بعد از حرارت دهی و پختن ضایعات آنها را فشرده کرده تا روغن و آب آنها را جدا شود سپس نوبت به مرحله مهم خشک کردن خواهد رسید در نهایت مواد حاصله را آسیاب می کنند تا پودر ماهی به دست آید.

استعلام لیست قیمت خرید پودر ماهی

استعلام لیست قیمت خرید پودر ماهی از طریق فروشگاه های آنلاین به سادگی امکان پذیر است مشتریان گرامی می توانند برای اطلاع از قیمت روز این محصول از درگاه های ارتباطی ارائه شده با مشاور فروش سایت ارتباط مستقیم برقرار کنند.

با توجه به نوسانات اخیر بازار و افزایش نرخ تورم شاهد تغییرات چشمگیر در قیمت پودر ماهی بوده‌ایم و بهترین توصیه اطلاع از قیمت روز محصولات قبل از سفارش می باشد.

تعیین قیمت پودر هسته خرما دامی همانند تمامی محصولات با توجه به سطح کیفیت صورت می پذیرد یعنی هر آنچه خلوص و کیفیت پودر بیشتر باشد از قیمت بالاتری برخوردار خواهد بود.

خرید پودر ماهی به قیمت درب کارخانه

خرید پودر ماهی به قیمت درب کارخانه

برای تولید غذا ماهی انرژی میتوان از هر نوع ماهی دریایی استفاده نمود که معمولا از ماهی های استفاده می شود که برای انسان قابل مصرف نیستند و استخوان و روغن بالایی دارند مهمترین آنها شامل ماهی جنوب، ماهی کیلکا، ماهی ساردین و ماهی متو می‌شوند.

خرید پودر ماهی به قیمت درب کارخانه یک پیشنهاد فوق العاده برای کسب بیشترین حاشیه سود می باشد زیرا در این شیوه دست دلالان کوتاه شده و محصول مستقیماً از تولید کننده در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

پودر ماهی که به عنوان مهمترین منبع تامین پروتئین و اسید آمینه های ضروری همچون کلسیم و فسفر برای دام شناخته می شود اگر در جیره غذایی دام قرار بگیرد تاثیرات فوق‌العاده ای در رشد و پرورش آن خواهد داشت.

آنالیز پودر ماهی خوراک دام و طیور درجه یک

آنالیز پودر ماهی خوراک دام و طیور درجه یک

آنالیز پودر ماهی خوراکی دام و طیور درجه یک طبق موارد نام برده شده در پایین می باشد چه باید در هنگام خرید حتما به انها دقت نمایید:

  • پروتئین ۵۵ تا ۶۰ درصد
  • رطوبت زیر ۱۰ درصد
  • ماده خشک ۹۲ درصد
  • چربی ۹ درصد
  • خاکستر ۱۲ درصد
  • قابلیت هضم ۹۷ درصد
  • تی وی ان ۱۲۰

از اهداف اصلی این شرکت بازرگانی جلب رضایت خریداران می باشد به همین دلیل اگر در زمان تحویل محصول از نظر بسته بندی یا تاریخ انقضاء مشکلی را احساس نمودید کافیست با مشاوران فروش هماهنگی ‌های لازم را انجام دهید و کالا را مرجوع کنید تا در کمترین زمان ممکن برایتان تعویض و مجدد ارسال گردد.

شرکت فروش پودر ماهی عمده به صورت اینترنتی

شرکت فروش پودر ماهی عمده به صورت اینترنتی

شرکت فروش پودر ماهی عمده به صورت اینترنتی در کرمان با ارسال این محصول در سریعترین زمان ممکن به اقسام نقاط کشور مورد توجه ویژه پرورش دهندگان دام و طیور قرار گرفته است و توانسته بیشترین میزان فروش در ایران را به خود اختصاص دهند.

از دلایل اصلی کاهش قیمت پودر ماهی در این مجموعه رابطه مستقیم با واحد تولیدی می باشد و هیچ گونه تاثیری در کیفیت این پودر نخواهد داشت و کالا تمام مجوزهای بهداشتی لازم را دریافت نموده است.

چنانچه قصد خرید عمده این محصول را برای اولین‌ بار دارید از میزان تخفیفات شگفت‌ انگیزی برخوردار خواهید شد که موجب کاهش قیمت نهایی و در نتیجه سود آوری خریدار خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما