استعلام قیمت پودر ماهی جنوب برای طیور

استعلام قیمت پودر ماهی جنوب برای طیور را میتوانید از طریق نمایندگی ها یا فروشگاه‌های اینترنتی انجام دهید همچنین برای دریافت بهترین آنالیز پودر ماهی شما را به این مجموعه دعوت می نماییم.

به طور کلی پودر ماهی محصولی فراوری شده از ماهی کامل یا ضایعات ماهی می باشد که در چند مرحله صید، پخت، خشک کردن و گرفتن رطوبت در نهایت آسیاب کردن به دست خواهد آمد.

این محصول در ایران با نام تجاری پودر ماهی شناخته می شود در صورتی که در دنیا با نام fish meal مورد خرید و فروش قرار می‌گیرد معمولاً برای تهیه این پودر از ماهی های ریز و استخوان دار مانند ساردین و متو می‌توان استفاده کرد.

استعلام قیمت پودر ماهی جنوب برای طیور

استعلام قیمت پودر ماهی جنوب برای طیور به راحتی از وب سایت پیشرو امکان پذیر است متقاضیان می‌توانند از طریق فضای مجازی لیست کامل قیمت ها را مشاهده و یک انتخاب مناسب داشته باشند.

معمولاً به ماهی های ضمن صید که در زمان صید کردن میگو به تور صیادان گرفتار می شوند ماهی جنوب گفته می شود این نوع ماهی ارزش اقتصادی نداشته و به همین منظور از آن جهت تولید پودر ماهی استفاده خواهد شد و این پودر بیشترین کارایی را در تولید خوراک آبزیان و خوراک دام و طیور داراست.

ماهی جنوب بعد از صید شدن به دو روش مختلف خشک خواهد شد که شامل موارد زیر می شود:

  1. خشک کردن ماهی به روش زمینی
  2. خشک کردن ماهی به روش هوایی

خرید عمده پودر ماهی حجم تناژ درب کارخانه

خرید عمده پودر ماهی حجم تناژ درب کارخانه

در چند سال اخیر با توسعه در صنایع پرورش دام و طیور و آبزیان میزان استفاده از پودر ماهی به عنوان یک مکمل غذایی برای تامین نیاز آنها به پروتئین، کلسیم، فسفر و… رونق بی نظیری داشته است بنابراین در کارخانجات تولیدی تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا این محصول را با بهترین درجه کیفیت تولید و به صورت عمده به بازار عرضه کنند.

خرید عمده پودر ماهی در حجم تناژ از درب کارخانه بهترین راهکار برای کسب بیشترین حاشیه سود می باشد زیرا در خرید عمده نازلترین قیمت بازار عرضه خواهد شد و همچنین با حذف واسطه ها و کوتاه کردن دست دلالان یک خرید پر سود را تجربه خواهید کرد.

لازم به ذکر است که این مرکز پخش برای فروش عمده میزان تخفیفات فوق العاده ای را در نظر گرفته که مشتریان با بهره‌مندی از آنها شاهد کاهش چشمگیر قیمت نهایی خواهد بود بنابراین پیشنهاد می شود فرصت را از دست ندهید و هم اینک جهت ثبت سفارش اقدام نمایید.

فواید و خواص پودر ماهی برای دام

فواید و خواص پودر ماهی برای دام

رنگ پودر ماهی با توجه به نوع ماهی استفاده شده در آن متفاوت خواهد بود و تقریباً مایل به رنگ قهوه ای می باشد.

با بررسی های صورت گرفته فواید و خواص پودر ماهی برای دام شگفت انگیز می باشد که مهمترین آنها عبارتند از:

  • رفع کمبود پروتئین و انواع اسید آمینه های مورد نیاز دام
  • خوش خوراک بودن و قابلیت هضم بیشتر
  • موثر در تقویت دام
  • پروار بندی سریعتر گاوها
  • افزایش تولید شیر گاوهای شیرده

شرکت فروش عمده پودر ماهی جنوب

شرکت فروش عمده پودر ماهی جنوب

از مهمترین دلایلی که متقاضیان به این شرکت بازرگانی برای تهیه پودر ماهی جنوب مراجعه می کنند می توان به مواردی همچون تحویل سریع در سراسر کشور، امکان صادرات به سایر کشورها، دارای بهترین روش تولید روز دنیا، قابلیت تولید محصول در تناژهای بالا، دارای تمامی مجوزهای فعالیت و ارائه محصول با پایین ترین قیمت بازار اشاره نمود.

تخصصی ترین شرکت فروش عمده پودر ماهی جنوب این مرکز می باشد که محصولات خود را به دو شیوه حضوری و اینترنتی در دسترس خریداران قرار داده است مشتریان برای تکمیل اطلاعات خود می توانند با کارشناس فروش تماس حاصل فرمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما