بازار فروش پودر ماهی با قیمت تولید کنندگان

بازار فروش پودر ماهی این محصول پرطرفدار با قیمت تولید کنندگان ارائه کرده است بنابر این موارد توجه ویژه بسیاری از پرورش دهندگان دام و طیور قرار گرفته است.

از نظر متخصصان علوم تغذیه دام پودر ماهی از مهم ترین مکمل های غذایی با کیفیت بالا برای دام و طیور محسوب می شود که سرشار از موادی با قابلیت هضم بالا می باشد.

معمولا برای تولید پودر ماهی از ضایعات ماهی ها در کارخانجات کنسرو سازی و یا ماهی های کوچک اقیانوس که برای روغن و استخوان هستند استفاده خواهد شد.

بازار فروش پودر ماهی مرغوب و درجه یک

بازار فروش پودر ماهی مرغوب و درجه یک در استان تهران در راستای جلب رضایت مشتریان تمام تلاش خود را به کار گرفته تا این محصول را با بهترین قیمت بازار و شرایط عالی در دسترس مشتریان قرار دهد.

با توجه به انواع متنوع برند های پودر ماهی در بازار معمولا پرورش دهندگان دام و طیور برای تهیه این محصول به مراکز معتبر مراجعه خواهند کرد تا محصول را با کیفیتی مطلوب و آنالیزی مطابق استانداردهای جهانی خریداری نمایند.

برای تولید پودر ماهی با کیفیت ابتدا احتیاج به مواد اولیه با کیفیت و همچنین دستگاه های مجهز و تمام اتوماتیک می باشد تا این محصول با به روزترین روش های دنیا تولید گردد.

قیمت هر کیلو پودر ماهی خوراک دام

قیمت هر کیلو پودر ماهی خوراک دام

این پودر که سرشار از پروتئین، ویتامین و اسید های آمینه می باشد اگر به رژیم روزانه دام ها اضافه شود موجب رشد بهتر و سریع تر آنها و همچنین کمک به هضم غذا و بهبود دستگاه گوارش خواهد شد.

لازم به ذکر است که میزان مصرف پودر ماهی برای هر دام با توجه به سن و نژاد آن متفاوت خواهد بود و باید با توجه به احتیاجات دام از کارشناسان متخصص میزان دقیق استفاده از این مکمل را جویا شوید.

قیمت هر کیلو پودر ماهی خوراک دام بر اساس فاکتورهای همچون هزینه های خرید ماهی، حمل و نقل، هزینه‌های تولید و نیاز بازار متغیر خواهد بود بنابراین توصیه می شود و قبل از سفارش جهت استعلام قیمت روز این محصول آن نمایید.

برترین تولید کنندگان پودر ماهی در کشور

برترین تولید کنندگان پودر ماهی در کشور

برای تولید پودر ماهی میتوان از انواع ماهی استفاده کرد که معمولا از ماهی ساردین، ماهی متوتا، ماهی کیلکا، ماهی مکتوفیده استفاده می شود.

فرآیند تولید پودر ماهی که کمی پیچیده و دشوار می باشد به ترتیب موارد زیر خواهد بود:

  • صید ماهی تازه یا جمع‌آوری ماهی ها
  • شستشوی کامل و دقیق ماهی ها
  • پخت اولیه ماهی ها با استفاده از حرارت غیر مستقیم بخار
  • پرس و له کردن ماهی ها پخته شده
  • گرفتن رطوبت و خشک کردن کامل
  • آسیاب کردن و به دست آوردن پودر ماهی
  • در نهایت بسته بندی و بارگیری محصول

برترین تولید کنندگان پودر ماهی در کشور برای جلب رضایت مشتریان و فروش بیشتر محصولات خود را به صورت اینترنتی از این وب سایت در اختیار خریداران قرار داده اند افراد برای خریداری مستقیم این محصولات می‌توانند با مدیر این مجموعه در ارتباط مستقیم باشند.

نحوه خرید اینترنتی پودر ماهی دامی

نحوه خرید اینترنتی پودر ماهی دامی

یکی از نکات مهم در تعیین قیمت نهایی در خرید آنلاین حجم سفارش می باشد زیرا با خرید عمده از درصد تخفیفات فوق العاده ای بهره مند خواهید شد که موجب سودآوری خریدار می شود به همین دلیل خرید آنلاین از پرطرفدارترین روش‌های تهیه  این محصول شناخته می شود.

نحوه خرید اینترنتی پودر ماهی دامی از این مرکز فروش بسیار ساده می باشد و فقط کافیست مشتریان نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را در فرم های ارائه شده تکمیل و ارسال نمایند تا همکاران ما پس از بررسی در سریع ترین زمان ممکن با آنها تماس حاصل فرمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما