بزرگترین مرکز فروش پودر ماهی در شیراز

فروش پودر ماهی در شیراز به صورت مستقیم از کارخانه پودر ماهی صورت می پذیرد و همین موضوع سبب شده تا پایین ترین قیمت هر کیلو پودر ماهی در این مجموعه ارائه گردد.

پودر ماهی محصولی فرآوری شده می باشد که مراحل تولید آن به چند بخش مختلف شامل آبگیری، پختن، جداسازی، خشک کردن و پودر کردن تقسیم خواهد شد و هر یک از مراحل نامبرده باید با دقت و به درستی انجام شوند تا محصول پایانی از کیفیتی مطلوب برخوردار باشد.

معمولا برای تهیه پودر ماهی از ضایعات ماهی آنها مانند پوست، پولک، دم، استخوان و … یا ماهی های ریز که برای انسان های غیر قابل مصرف هستند استفاده خواهد شد.

بزرگترین مرکز فروش پودر ماهی در شیراز

بزرگترین مرکز فروش پودر ماهی در شیراز به منظور جلب رضایت خریداران  محصولات خود را به دو شیوه حضوری و اینترنتی با بهترین کیفیت و قیمت عرضه نموده است برای کسب اطلاعات بیشتر از قسمت مشاوره و فروش کارشناس مجموعه مراجعه نمایید.

اگر قادر به مراجعه حضوری به مرکز فروش شیراز نیستید کافیست از طریق این وب سایت با مدیر فروش آن مرکز تماس حاصل فرمایید و سفارشات خود را به ثبت رسانید.

کارشناسان تغذیه دام و طیور وجود پودر ماهی در خوراک آنها را یکی از مهمترین نیازها دانستند به همین دلیل فروش پودر ماهی در کشور افزایش چشمگیری داشته و بسیاری از مراکز فروش سعی نمودند برای تامین نیاز بازار این محصول را به صورت عمده در اختیار مشتریان قرار دهند.

خرید پودر ماهی مرغوب با قیمت درب کارخانه

خرید پودر ماهی مرغوب با قیمت درب کارخانه

جالب است بدانید استفاده از پودر ماهی یک روش نوین و امروزی نمی باشد و در نقاط مختلف دنیا از این محصول هزاران سال قبل به روش های مختلف استفاده می شده است.

درجه کیفیت پودر ماهی از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا سلامت دام و طیور مصرف کننده را تحت تاثیر قرار خواهد داد لذا تعیین کیفیت این پودر به درصد مواد مغذی بسیاری بستگی دارد که ۱۰ مورد از آنها عبارتند از:

  1. پروتئین
  2. چربی
  3. رطوبت
  4. خاکستر ‏
  5. ‏tvn
  6. ویتامین های گروه B
  7. کلسیم
  8. فسفر
  9. آهن
  10. مس

خرید پودر ماهی مرغوب با قیمت درب کارخانه یک پیشنهاد فوق العاده برای کسب بیشترین حاشیه سود و پیشرفته در تجارت خود می باشد زیرا با توجه به زیاد شدن دلالان در بازار فروش پودر ماهی این محصول با قیمت های متنوع و نجومی مورد معامله قرار می گیرد و بهترین راهکار برای دریافت قیمت کف بازار حذف واسطه ها و خرید مستقیم از واحدهای تولیدی می باشد.

تولید پودر ماهی جهت خوراک دام و طیور

تولید پودر ماهی جهت خوراک دام و طیور

پرورش دهندگان دام و طیور از پودر ماهی تولید ایران استقبال چشمگیری داشته اند و این موضوع به دلیل سطح کیفیت عالی و قیمت بسیار مناسب تر از محصولات وارداتی می باشد.

تولید پودر ماهی جهت خوراک دام و طیور از سوی کارخانجات معتبر ایرانی با استفاده از مواد اولیه خالص و تجهیزات تمام اتوماتیک و مجهز زیر نظر کارشناسان متخصص صورت می پذیرد تا پودر حاصله دارای کیفیت ممتاز و برتر باشد.

پخش عمده پودر ماهی خوراک دام در کشور

پخش عمده پودر ماهی خوراک دام در کشور

برای تولید پودر ماهی معمولاً از ماهی های ریز دریا که دارای استخوان و روغن هستند استفاده خواهد شد که مهمترین آنها شامل ماهی متو، ماهی ساردین، ماهی جنوب و ماهی کیلکا میشود.

از کاربردهای اساسی پودر ماهی در پرورش دام رفع کمبود پروتئین، ویتامین و اسید آمینه های مورد نیاز حیوان می باشد.

پخش عمده پودر ماهی خوراک دام در کشور از فعالیت های اصلی این مرکز فروش به شمار می رود که امکان دریافت نمونه برای تست کیفیت را برای خریداران عمده فراهم کرده تا با اطمینان خاطر جهت خرید این پودر اقدام نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما