بهترین قیمت پودر ماهی خوراک طیور در بازار

بهترین قیمت پودر ماهی خوراک طیور در بازار را از مرکز پخش پیشرو جویا شوید تا با ارتباط مستقیم با کارخانه پودر ماهی بهترین خرید خود را تجربه کرده باشید.

انواع دام و طیور برای رشد بهتر و سریعتر همانند انسان به مواد مغذی همچون پروتئین، ویتامین، کلسیم، فسفر و… احتیاج خواهد داشت که کارشناسان تغذیه دام و طیور بهترین راهکار برای تامین این نیازها را استفاده از مکمل های غذایی مانند پودر ماهی دانسته اند.

پودر ماهی که از ماهی های غیر قابل استفاده برای انسان و مازاد ماهی ها در کارخانه کنسرو سازی به دست آمده منبعی غنی از پروتئین و اسیدهای آمینه می باشد.

بهترین قیمت پودر ماهی خوراک طیور

بهترین قیمت پودر ماهی خوراک طیور را بدون شک از مراکز فروش که با کارخانجات تولیدی در رابطه مستقیم هستند دریافت خواهید کرد جهت اطلاع از قیمت روز این محصول این وب سایت را به خاطر بسپارید.

۲ عامل اصلی و بسیار مهم در زمان خرید پودر ماهی کیفیت و قیمت این محصول خواهد بود و همواره خریداران از کالایی با کیفیت درجه یک و قیمت مناسب استقبال زیادی خواهد کرد.

نمایندگی ها با توجه به فاکتورهای زیادی همچون برند تولید کننده، سطح کیفیت، روش تولید، مواد اولیه استفاده شده، تورم بازار، نوع بسته بندی یا فله ای و … نرخ پودر ماهی را تعیین و به اطلاع مشتریان می رساند.

فروش عمده پودر ماهی در بازار داخلی

فروش عمده پودر ماهی در بازار داخلی

کاربرد اساسی پودر ماهی در ایران استفاده از آن به عنوان یک مکمل غذایی در خوراک دام، طیور و آبزیان می باشد و به دلیل اثربخشی غیر قابل انکار آن در دام و طیور مصرف کننده فروش پودر ماهی روز به روز در حال افزایش می باشد.

فروش عمده پودر ماهی در بازار داخلی علاوه بر نمایندگی ها توسط فروشگاه های اینترنتی نیز صورت می پذیرد و این مرکز مفتخر است که بهترین پودر ماهی کشور را با شرایط فوق العاده به صورت عمده در اختیار متقاضیان قرار دهد.

از اهداف اصلی و اولویت این مجموعه جلب رضایت خریداران می باشد از همین رو مشتریان عمده می توانند قبل از سفارش جهت دریافت نمونه اقدام نمایند تا با بررسی آنالیز و اطمینان از کیفیت سفارشات خود را به ثبت رسانند.

خواص پودر ماهی برای دام را می دانید؟

خواص پودر ماهی برای دام را می دانید؟

آیا خواص پودر ماهی برای دام را میدانید؟

در این قسمت از مقاله به بررسی خواص پودر ماهی برای انواع دام به ویژه گاوهای شیرده پرداخته ایم، برای تامین پروتئین مورد نیاز حیوانات علاوه بر تغذیه گیاهی به منابع حیوانی نظیر پودر ماهی احتیاج است  تو نیاز دام ها را از ترکیباتی همچون لیزین، متیونین، کلسیم، فسفر، انرژی، چربی و … برطرف نماید.

با بررسی های صورت گرفته بیشترین سود آوری استفاده از پودر ماهی برای تغذیه گاو شیرده مدت زمان اول شیردهی می باشد زیرا در این زمان حیوان به میزان پروتئین بیشتری احتیاج دارد و اگر به درستی تأمین نشود موجب کاهش میزان شیر، کاهش چربی شیر و همچنین کاهش وزن دام خواهد شد.

توصیه می شود  پودر ماهی را کم کم به جیره غذایی اضافه نمایید تا دام به مصرف آن عادت کند و به مرور زمان شاهد تاثیرات بی نظیر آن باشید.

 

خرید اینترنتی پودر ماهی با قیمت شرکت

خرید اینترنتی پودر ماهی با قیمت شرکت

خرید اینترنتی پودر ماهی با قیمت شرکت یک فرصت استثنایی برای پرورش دهندگان دام و طیور می باشد زیرا تهیه این پودر پر کاربرد با قیمت پایه و همچنین کوتاه کردن دست دلالان بیشترین حاشیه سود را برای خریدار به ارمغان می آورد.

جهت تحویل پودر ماهی در سریعترین زمان ممکن فرصت را از دست ندهید هم اینک با مدیر فروش مجموعه تماس حاصل فرمایید تا از مشاوره تخصصی رایگان بهره مند شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما