بهترین قیمت پودر ماهی در ایران درب کارخانه

بهترین قیمت پودر ماهی در ایران درب کارخانه عرضه خواهد شد و مشتریان گرامی می توانند با پرداخت نازلترین قیمت از خرید خود سود قابل توجهی را کسب نمایند.

کارخانجات تولید پودر ماهی پس از جمع آوری ماهی کامل و یا ضایعات ماهی با استفاده از دستگاه های مجهز و پیشرفته مراحل پختن، جداسازی، خشک کردن و آسیاب کردن را انجام خواهند داد و معمولاً از ماهی ساردین و متو که دارای استخوان و روغن بالایی هستند استفاده می شود.

این محصول پر کاربرد در تغذیه دام و طیور در ایران با نام تجاری پودر ماهی و در دنیا با نام  fish meal مورد مبادله قرار می‌گیرد این محصول به طور کلی در دو نوع ماهی خشک و ماهی تر به دست خواهد آمد که پودر ماهی خشک مکمل غذایی دام محسوب می شود.

بهترین قیمت پودر ماهی در ایران درب کارخانه

بهترین قیمت پودر ماهی در ایران را از درب کارخانه دریافت خواهید کرد تا با حذف واسطه ها و کوتاه کردن دست دلالان بیشترین حاشیه سود را از آن خود کرده باشید.

با توجه به نوسانات بازار شاهد تغییرات زیادی در نرخ این محصول بوده ایم بنابراین بهترین راهکار استعلام قیمت روز قبل از سفارش می باشد تا با مقایسه تعرفه ها بهترین انتخاب خود را داشته باشید.

جهت مشاهده لیست آخرین قیمت های بازار کافیست از طریق درگاه های ارتباطی فضای مجازی به مشاور فروش این مجموعه مراجعه نمایید و راهنمایی دریافت کنید.

خرید اینترنتی پودر ماهی به صورت عمده

خرید اینترنتی پودر ماهی به صورت عمده

خریداران گرامی باید دقت داشته باشند که سطح کیفیت این محصول به میزان درصد مواد مغذی بسیاری همچون پروتئین، خاکستر، رطوبت، چربی و تی وی ان بستگی خواهد داشت به عنوان مثال هر چه درصد پروتئین بیشتر و میزان تی وی ان و رطوبت کمتر باشد پودر ماهی کیفیت مطلوب تری خواهد داشت.

از مهمترین مزایای خرید اینترنتی پودر ماهی می توان به موارد زیر را اشاره نمود:

  • صرفه جویی در زمان و تحویل به موقع محصول
  • حذف هزینه های گزاف و بیهوده حمل و نقل
  • دریافت محصول با کیفیت درجه یک و آنالیز معتبر
  • پرداخت نازلترین قیمت بازار
  • دریافت مشاوره تخصصی
  • خرید به صورت جزئی و عمده

خرید اینترنتی پودر ماهی به صورت عمده یک پیشنهاد فوق العاده برای متقاضیان این محصول در اقسام نقاط کشور می باشد زیرا می توانند بدون مراجعه حضوری با نمایندگی های معتبر ارتباط برقرار کنند و سفارشات خود را به ثبت رسانند.

با خواص پودر ماهی برای دام آشنا شوید

با خواص پودر ماهی برای دام آشنا شوید

در این قسمت از مقاله با خواص پودر ماهی برای دام آشنا شوید:

پودر ماهی به دلیل فسفر و ویتامین ب و پروتئین بالا تاثیرات بسزایی در روند رشد دام ها خواهد داشت که مهم ترین آنها عبارتند از :

  1. کمک به رشد بهتر از سریعتر دام
  2. تقویت سیستم ایمنی گاوهای پرواری و شیرده
  3. رفع کمبودهای ویتامینی و پروتئینی گاوها
  4. بهبود باروری در دام ها

با توجه به مزایای نامبرده شده در بالا پودر ماهی به عنوان نور چشمی دامداران محسوب می شود لذا توصیه می شود میزان دقیق مصرف این مکمل غذایی را از کارشناسان متخصص جویا شوید تا با مصرف بی رویه خواص آن را از بین نبرید.

فروش عمده پودر ماهی با قیمت کارخانه

فروش عمده پودر ماهی با قیمت کارخانه

رنگ پودر ماهی با توجه به نوع ماهی استفاده شده  در آن و همچنین نحوه فرآوری متغیر خواهد بود و معمولاً خاکستری و قهوه ای روشن الی تیره می باشد.

فروش عمده پودر ماهی با قیمت کارخانه و کیفیت درجه یک در حیطه فعالیت این مرکز فروش می باشد چنانچه قصد سفارش این محصول را دارید کافیست مشخصات خود را در فرم های ارائه شده تکمیل و ارسال نمایید تا همکاران ما پس از بررسی در کمترین زمان ممکن با شما تماس حاصل فرمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما