Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 4 in /home/pfdmqcbr/domains/fishpowder.ir/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985 Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 4 in /home/pfdmqcbr/domains/fishpowder.ir/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985 تولید و پخش پودر ماهی بوشهر مرغوب - پویا صدف

تولید و پخش پودر ماهی بوشهر مرغوب

تولید و پخش پودر ماهی- تولید و پخش پودر ماهی مرغوب
پودر ماهی عبارتست از محصول جامد فرآوری شده ای که از آبگیری، پختن، جداسازی، خشک کردن و آسیاب ماهی یا ضایعات آن به دست می آید. پودر ماهی دارای سطح بالایی از اسیدهای آمینه اصلی نظیر لیسئین است که در تولیدات دانه ای که غذای اکثر حیوانات است کم یافت می شود و همچنین دارای اسید های آمینه میتونین و سیستئین با محتوا و قابلیت هضم و ارزش غذایی بالا می باشد.
پودر و روغن ماهی هزاران سال است که توسط تمدن های مختلف مصرف میشود بعنوان مثال در کشور های شمالی، از روغن ماهی بعنوان سوخت برای روشنایی چراغ ها استفاده میشد. نروژی ها از حدود ٨٠٠ سال قبل از میلاد مسیح روغن ماهی تولید می کرده اند و از آن در برهه های مختلف استفاده های متفاوتی از قبیل استفاده بعنوان کود و یا غذای حیوانات می کردند. در ژاپن پودر و روغن ماهی تا مدتها بعنوان یک غذای اصلی در سفره انسان ها حضور داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما