تولید کود مایع ماهی | کاربرد و مزایای مصرف آن

تولید کود مایع ماهی با ضایعات ماهی صورت می پذیرد جهت اطلاع از کاربرد و مزایای مصرف آن شما را به این شرکت بازرگانی دعوت می نماییم.

کود مایع ماهی در گروه کود های آلی قرار گرفته و برای تولید آن از بقایای ماهی ها و ماهی های ریز در دریا که برای انسان قابل خوراک نیستند استفاده خواهد شد.

این نوع کود سرشار از انواع مواد معدنی و منبعی غنی از پروتئین حیوانی می باشد که اگر به طور صحیح از آن استفاده شود تاثیرات فوق‌العاده‌ای برای خاک و ریشه گیاهان به همراه خواهد داشت.

تولید کود مایع ماهی در کرمان

تولید کود مایع ماهی در کرمان در چند سال اخیر با بهره مندی از دستگاه های مجهز و تمام اتوماتیک و همچنین زیر نظر کارشناسان متخصص با بهترین آنالیز صورت گرفته است و محصولات آن به صورت مستقیم از طریق نمایندگی ها و سایت های اینترنتی به بازار عرضه شده اند.

با توجه به افزایش روز افزون طرفداران این محصول تولیدکنندگان ایرانی برای تامین نیاز بازار و پیشگیری از واردات تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا بهترین کیفیت کود مایع ماهی را در کشور به تولید رساند لذا فروش بالای تولیدات ایرانی نشانه موفقیت آنها در این زمینه می‌باشد.

چنانچه قصد خرید بدون واسطه و مستقیم این کود را از کارخانه تولیدی  دارید کافیست از طریق فضای مجازی یا تماس تلفنی با مشاور فروش مجموعه تماس حاصل فرمایید تا شما را راهنمایی نماید.

کاربرد و مزایای مصرف کود مایع ماهی

کاربرد و مزایای مصرف کود مایع ماهی

تولید کود مایع ماهی به دو صورت امولسیون و هیدرولیزه صورت میپذیرد که روش هیدرولیزه دارای ویژگی های برتری نسبت به امولسیون می باشد و مهمترین آنها شامل استخراج نشدن روغن، تولید بدون استفاده از حرارت، عاری از بوی زننده ماهی، استفاده از ماهیان متنوع و … می شوند.

در این بخش از مقاله به بررسی کاربرد و مزایای مصرف کود مایع ماهی پرداخته شده، کاربرد اساسی این کود مورد استفاده برای زمین های زراعی، گلخانه ها و باغ ها می باشد تا با افزایش سطح مواد آلی خاک موجب رشد بهتر ریشه و بهبود پرورش گیاه و همچنین تقویت خاک شود.

جالب است بدانید که استفاده از ماهی به عنوان منبع مغذی برای رشد گیاهان به قرن ها پیش باز خواهند شد که در آن زمان بومیان آمریکا برای رشد بهتر ذرت ماهی های ریز را در خاک دفن می کردند تا به مرور زمان تجزیه و موجب افزایش کیفیت محصول شود.

استعلام بهترین قیمت کود ماهی مایع

استعلام بهترین قیمت کود ماهی مایع

معیارهای زیادی در تعیین قیمت کود ماهی مایع اثر گذار هستند که مهمترین آنها عبارتند از:

  • کارخانه تولید کننده
  • تورم بازار
  • درجه کیفیت و آنالیز محصول
  • نحوه فروش جزئی و عمده
  • روش تولید
  • انواع مواد اولیه استفاده شده

استعلام بهترین قیمت کود ماهی مایع به راحتی از وبسایت مقابل امکان پذیر است زیرا این مجموعه همواره نازلترین قیمت بازار را در دسترس مشتریان قرار می دهد و این موضوع تنها به دلیل تولید و توزیع بدون واسطه محصول می باشد.

بازار بزرگ فروش کود مایع ماهی در ایران

بازار بزرگ فروش کود مایع ماهی در ایران

فرآیند تولید کود مایع ماهی به روش هیدرولیز بلند مدت و آهسته خواهد بود در این شیوه مولکول های بزرگ بدون حرارت به اجزای کوچک تبدیل خواهد شد.

بازار بزرگ فروش کود مایع ماهی در ایران واقع در پایتخت می باشد و با عرضه غیر حضوری و عمده این محصول نیاز بسیاری از متقاضیان را در سراسر کشور تامین نموده است.

شیوه های خریدی که اینترنتی خطاب می شوند موجب شده خریدار از هر  شهری به راحتی با نمایندگی فروش در تهران ارتباط مستقیم برقرار کند و با را در سریعترین زمان ممکن تحویل نماید جهت تکمیل اطلاعات خود این مرکز فروش دنبال فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما