خرید اینترنتی پودر ماهی جنوب با قیمت کارخانه

خرید اینترنتی پودر ماهی جنوب با قیمت کارخانه یک فرصت استثنایی برای مشتریان در اقسام نقاط کشور می باشد، خریداران را جهت ثبت سفارش و بهره مندی از تخفیفات ویژه به این سایت فروش دعوت می نماییم.

معمولاً از باقیمانده ماهی هایی که در کنسرو سازی استفاده می شوند نظیر روده و دم هایشان با فرآیند ویژه که شامل پخت، خشک نمودن و آسیاب کردن می باشد  پودر ماهی به دست خواهد آمد که امروزه به دلیل خواص فوق العاده مصرف بالایی را به خود اختصاص داده است.

این پودر سرشار از کلسیم، فسفر، پروتئین، ویتامین ب و بسیاری مواد نعدنی دیگر می باشد که اگر به عنوان مکمل در جیره غذایی دام و طیور قرار بگیرد تاثیرات چشمگیری به همراه خواهد داشت.

خرید اینترنتی پودر ماهی جنوب با قیمت کارخانه

خرید اینترنتی پودر ماهی جنوب با قیمت کارخانه شما میتوانید به راحتی از مرکز پخش مقابل انجام دهید تا با کاهش هزینه ها و حذف واسطه ها بیشترین حاشیه سود را به دست آورده باشید.

نام دیگر ماهی جنوب ماهی های ضمن صید می باشد زیرا این ماهی ها در زمان صید میگو در تور صیادان افتاده اند و ارزش اقتصادی نخواهند داشت به همین دلیل از آن ها برای تولید پودر ماهی استفاده خواهد شد و زمان صید آنها از مرداد ماه تا اواخر پاییز می باشد.

مشتریان گرامی در سراسر کشور می‌توانند از طریق این وب سایت با مدیر نمایندگی ارتباط مستقیم برقرار کنند و پس از ثبت سفارش بار را در سریعترین زمان ممکن در شهر خود تحویل بگیرند جهت کسب آگاهی بیشتر با شماره موبایل ارائه شده تماس حاصل فرمایید.

قیمت هر کیلو پودر ماهی خوراک دام و طیور

قیمت هر کیلو پودر ماهی خوراک دام و طیور

از مهمترین شاخصه های تاثیرگذار در قیمت گذاری پودر ماهی می توان به برند تولید کننده، سطح کیفیت، ترکیبات استفاده شده، روش تولید، شیوه عرضه و… اشاره نمود.

قیمت هر کیلو پودر ماهی خوراک دام و طیور در بزرگترین مرکز فروش این محصول در ایران بسیار به صرفه خواهد بود زیرا این مجموعه در دو زمینه تولید و توزیع فعالیت داشته و محصولات خود را مستقیماً بدون افزایش نرخ در دسترس مشتریان قرار داده است.

بر اساس معیارهای نام برده شده در بالا شاهد تغییرات زیادی در نرخ پودر ماهی بوده ایم بنابراین بهترین راهکار استعلام قیمت روز این محصول می باشند به همین منظور می‌توان از طریق کانال تلگرام یا واتساپ لیست آخرین قیمت ها را مشاهده نمایید.

آنالیز پودر ماهی درجه یک جهت فروش عمده

آنالیز پودر ماهی درجه یک جهت فروش عمده

آنالیز پودر ماهی درجه یک جهت فروش عمده در این مجموعه شامل موارد زیر می شود:

  • ۵۵ الی ۶۰ درصد پروتئین
  • ۱۳ درصد خاکستر
  • ۱۰ درصد رطوبت
  • ۹ درصد چربی
  • ۲ درصد فسفر
  • ۳ درصد کلسیم
  • ۹۲ درصد ماده خشک

دقت به آنالیز پودر ماهی از نکات حائز اهمیت می باشد زیرا سلامت و روند رشد دام و طیور مصرف کننده را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

قابل توجه مشتریان عمده این شرکت بازرگانی قابلیت دریافت نمونه جهت بررسی کیفیت را فراهم کرده و شما می توانید قبل از سفارش عمده محصول را برای تست دریافت و در صورت اطمینان از آنالیز ارائه شده سفارشات خود را با هماهنگی کارشناس فروش به ثبت برسانید.

برترین کارخانه پودر ماهی در استان کرمان

برترین کارخانه پودر ماهی در استان کرمان

از پودر ماهی معمولاً به عنوان یک مکمل غذایی برای برطرف نمودن کمبود پروتئین، کلسیم، ویتامین و سایر مواد معدنی مهم و مورد نیاز دام و طیور  استفاده خواهد شد.

برترین کارخانه پودر ماهی در استان کرمان توانسته با بهره مندی از دستگاه های مجهز و زیر نظر افراد متخصص این محصول را با کیفیتی مطابق استانداردهای جهانی و با رعایت تمام اصول بهداشتی تولید و از طریق نمایندگی ها و فروشگاه های اینترنتی مستقیماً به بازار تزریق نماید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما