خرید بهترین صدف معدنی باکیفیت | بالاترین کیفیت در تولید

صدف معدنی به عنوان تامین کننده کلسیم در جیره بندی غذایی دام و طیور استفاده می شود. صدف معدنی باید فاقد هرگونه افزودنی باشد. همچنین باید در نظر داشت نحوه فراوری محصول، و شرایط نگه داری انواع صدف معدنی تا زمانی که به دست مصرف کننده برسد در کیفیت محصول ارائه شده تاثیر بسیاری دارد. خرید بهترین صدف معدنی باکیفیت از فروشگاه های تخصصی خوراک دام و طیور بهترین روش خرید این محصول است.

خرید بهترین صدف معدنی باکیفیت | بالاترین کیفیت در تولید

فروشندگان صدف معدنی درجه یک در اصفهان

فروشندگان صدف معدنی درجه یک در اصفهانتعداد زیاد پرورش دهندگان دام و طیور در استان اصفهان و نیاز بالای این دام و طیور به جذب کلسیم از طریق استفاده از صدف معدنی موجب به وجود آمدن کارگاه های فراوری صدف کوهی بسیاری در این استان شده است.

فروشندگان این محصول در استان با ایجاد نمایندگی ها و یا امضای قرارداد به طور مستقیم با پروش دهندگان اقدام به فروش صدف معدنی خود، به مصرف کننده واقعی می کنند.

یکی از دغدغه های پرورش دهندگان دام و طیور خرید بهترین صدف معدنی باکیفیت برای تامین کلسیم مورد نیاز انواع حیواناتشان است، که خرید از نمایندگی های شرکت های تولیدی با سابقه و شناخته شده این دغدغه را بر طرف می کند.

 فروشندگان این محصول، صدف معدنی را به صورت فله و بسته بندی عرضه می کنند که می توان با توجه به تعداد حیوانات و نیازشان به کلسیم اقدام به خریداری کرد.

بازار معامله صدف معدنی در ایران

بازار معامله صدف معدنی در ایرانبازار معامله صدف معدنی در ایران به خصوص در شهرهایی که دارای پرورشگاه های دام، طیور و یا استخرهای پرورشی آبزیان می باشند پر رونق تر است. تعدادی از بزرگترین شهرهای مصرف کننده این محصول در لیست زیر آمده است.

  • کهگلیو و بویر احمد
  • لرستان 
  • اصفهان 
  • مازنداران 
  • چهار محال و بختیاری 

تعدادی از این شهر ها مانند اصفهان دارای کارخانه و شرکت تولید کننده صدف معدنی می باشند؛ که نزدیکی محل تولید به مصرف کننده موجب می شود صدف فسیلی ارزان تر به دست مشتری برسد. این ارزانی به دلیل کاهش دست واسطه ها همچنین کاهش هزینه حمل و نقل های طولانی می باشد.

 

برترین تولید کننده صدف معدنی در ایران

برترین تولید کننده صدف معدنی در ایرانتولید کنند های متعددی اقدام به فراوری این محصول می کنند که برترین آنها محصولی با کیفیت و خالص به دست مشتری می رساند. خرید صدف معدنی خالص باید از تولید کننده های مطمئن صورت گیرد تا بتوان این محصول را با خیال آسوده به جیره غذایی مصرفی حیوانات پرورشی اضافه کرد.

قبل از تهیه این محصول نیاز به مشورت با دامپزشک و یا متخصص تغذیه دام و طیور است، این کارشناسان با تعیین درصد استفاده این محصول در غذای پرندگان یا حیوانات و معرفی برند تولید کننده معتبر کمک بسیار بزرگی به شما می کنند.

پس از تهیه این محصول از تولید کننده های صدف معدنی با کیفیت، نگه داری آن در محیطی مناسب به دور از رطوبت بسیار مهم است، یه همین منظور تولید کننده ها در محصولات بسته بندی از پاکت های ضد رطوبت استفاده می کنند که برای نگه داری طولانی مدت خرید شکل پاکتی مطمئن تر می باشد.

قیمت روز هر کیلو صدف معدنی برای خرید عمده

قیمت روز هر کیلو صدف معدنی برای خرید عمدهقیمت صدف معدنی بسته به برند تولید کننده می تواند متغیر باشد، که جهت دریافت قیمت روز محصول تولید شده هر برندی، مراجعه به نمایندگی آن شرکت مطمئن ترین و سریع ترین راه می باشد. در شکل خرید عمده قیمت تمام شده کاهش معنا داری پیدا می کند که برای دامپروی ها و مرغداری های بزرگ این شکل خرید توصیه می شود.

خرید بهترین صدف معدنی با کیفیت در انواع شکل های فراوری مانند گرانول و یا پودری شکل می تواند قیمت متفاوتی داشته باشد که با توجه به نیاز و نظر متخصص اقدام به خرید نمایید؛ به شکل معمول نوع پودری دارای قیمت بالاتری از نوع تولید شده به شکل گرانول می باشد. گرانول ها نیز دارای اندازه های متفاوتی می باشند که هرچه گرانول ها درشت باشد قیمت تمام شده کمتر خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما