خرید عمده پودر ماهی دام | قیمت روز پودر ماهی

افراد و شرکت های زیادی به دنبال خرید عمده پودر ماهی دام از کارخانه ها و شرکت های فروش عمده  این محصول هستند، تا بتوانند بهترین پودر ماهی را با قیمت مناسب تهیه کنند و در این میان کارخانه های زیادی در ایران و به خصوص جنوب کشور مشغول به تولید وفروش این محصول با بهترین کیفیت هستند.

خرید عمده پودر ماهی دام | قیمت روز پودر ماهی

نمایندگی های فروش پودر ماهی با بهترین قیمت

نمایندگی های فروش پودر ماهی با بهترین قیمتفعالیت نمایندگی های فروش پودر ماهی در ایران سبب شده بسیاری از خریداران داخلی و خارجی که به دنبال خرید عمده این محصول هستند، با مراجعه به این مراکز محصول مورد نیاز خود را بهتر و راحت تر تهیه کنند

ایران از جمله کشورهایی هست که پودر ماهی با کیفیت بسیار خوب تولید و روانه بازارهای داخلی وخارجی می کند، لذا بسیاری از کشورهای عربی خواستار خرید پودر ماهی از ایران هستند، بنابراین توجه به بازار صادراتی می تواند رشد قابل توجه شرکت های تولیدی و پخش این محصول را به دنبال داشته باشد.

امروزه از طریق اینترنت دسترسی به نمایندگی های فروش پودر ماهی بسیار راحت شده وبه راحتی می توان از قیمت به روز این نهاده دامی اطلاع یافت و بدون واسطه آن را از این نمایندگی ها با قیمت مناسب و در کوتاهترین زمان ممکن تهیه کرد.

خرید و فروش پودر ماهی برای دام

خرید و فروش پودر ماهی برای دامبا توجه به اینکه پودر ماهی به عنوان یکی از مکمل های اصلی در مرغداری های کشور مورد استفاده قرار می گیرد، افراد و شرکت های زیادی به دنبال خرید این محصول به قیمت مناسب هستند.

در کارخانه ها پودر ماهی با کیفیت متفاوت توسط دستگاه تولید پودر ماهی تولید می شود، که قیمت متفاوتی دارند.

از جمله مواردی که باعث تفاوت قیمت انواع پودر ماهی می شود میزان پروتئین موجود در مواد اولیه است که هر چه پروتیین بیشتری داشته باشند قیمت تمام شده پودر ماهی بیشتر است و موارد دیگری از جمله روش تولید، نوع بسته بندی وغیره در قیمت این محصول تاثیر دارند.

براساس تحقیقات انجام شده پودر ماهی حاوی اسیدهای چرب ضروری است که  باعث مقاومت طیور در مقابل انواع بیماری ها می شود، بنابراین خرید پودر ماهی برای طیور بسیار به صرفه است.

پودر ماهی برای طیور دارای منبع غنی پروتئین، کلسیم وفسفر است واستفاده از این محصول برای طیور البته به صورت محدود به بهبود جیره غذایی طیور می افزاید.

در شهر چابهار با توجه به اینکه صنایع دام و طیور گسترده ای دارد، شرکت ها و کارخانه های متنوعی در تولید خوراک دام و طیور فعالیت دارند، از جمله این کارخانه ها کارخانه  پودر ماهی چابهاراست.

حدود ۶۰ کارخانه تولید پودر ماهی در چابهار در تولید پودر ماهی با کیفیت خوب فعالیت دارد، این مکمل غذایی دام  به دلیل داشتن پروتئین بالا در چابهار بیشتر برای دام های شیرده استفاده می شود، زیرا باعث افزایش سرعت رشد جنین  و افزایش تولید شیر دام می شود.

خریدار پودر ماهی عمده زیر قیمت بازار

خریدار پودر ماهی عمده زیر قیمت بازار

 خرید عمده پودر ماهی از نمایندگی ها و شرکت های پخش بسیار به صرفه است و خریداران عمده این محصول با مراجعه به کارخانه ها و شرکت های تولید و عرضه پودر ماهی می توانند به صورت پرداخت نقدی و یا اقساط به صورت عمده و زیر قیمت بازار این محصول را خریداری کنند.

تقاضا و سهم عمده پودر ماهی در جیره غذایی دام و طیور در کشور باعث بالا رفتن قیمت این محصول درسطح خرده فروشی شده است.

خریداران پودر ماهی به این نکته توجه داشته باشند که اگر دنبال قیمت ارزان این محصول هستند محصولات وارداتی البته ارزانتر و کیفیت پایین تری دارند ولی از نظر اقتصادی خرید محصولات ایرانی با کیفیت بهتر و قیمت مناسب با صرفه تر است.

قیمت روز پودر ماهی در بازار تهران

قیمت روز پودر ماهی در بازار تهراندر بازار تهران شرکت های پخش عمده بسیاری وجود دارد که انواع پودر ماهی مخصوص دام و طیور را در کیفیت متفاوت و قیمت مناسب به خریدارن این محصول به صورت عمده عرضه می کنند.

هر چند این روزها با محدودیت واردات این محصول به کشور قیمت آن افزایش یافته است اما به هر حال خرید پودر ماهی در این بازار با قیمت مناسب و با توجه به ارزش غذایی آن برای دام و طیور به صرفه است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما