خرید و فروش عمده پودر ماهی با قیمت کارخانه

خرید و فروش عمده پودر ماهی با قیمت کارخانه یک فرصت استثنایی برای تمام مشتریان این محصول می باشد زیرا می توانند با بهترین قیمت پودر ماهی را خریداری کنند.

پودر ماهی در دو نوع پودر ماهی خشک و پودر ماهی تر در مراکز خرید و فروش مورد معامله قرار می‌گیرد و از پودر ماهی خشک که به دو صورت خشک کردن هوایی و زمینی به دست آمده است در جیره غذایی دام و طیور استفاده می شود.

در تولید پودر ماهی از ماهی های سالم و یا ضایعات ماهی ها در کارخانه کنسرو سازی استفاده شده است به همین دلیل این نوع پودر منبعی غنی از پروتئین، انواع ویتامین و آمینو اسید های مورد نیاز دام ها می باشد.

خرید و فروش عمده پودر ماهی مرغوب در کشور

خرید و فروش عمده پودر ماهی مرغوب در کشور رونق چشمگیری پیدا کرده و این موضوع به دلیل تاثیر بی نظیر پودر ماهی در روند رشد دام و طیور می باشد.

فروشندگان پودر ماهی در ایران به دو دسته تقسیم خواهند شد گروه اول مراکز تولیدی هستند که محصولات خود را با برند خود مستقیماً به بازار فروش عرضه کرده اند و گروه دوم مراکز فروش هستند که پودر ماهی را به صورت عمده از کارخانجات تولیدی مختلف تهیه و در دسترس مشتریان قرار دادند.

بدون شک خرید از گروه نخست مقرون به صرفه تر خواهد بود زیرا در این مجموعه ها دست دلالان کوتاه شده و خریداران از اقسام نقاط کشور به راحتی با شرکت های تولیدی ارتباط برقرار می کنند.

قیمت هر کیلو پودر ماهی خوراک دام و طیور

قیمت هر کیلو پودر ماهی خوراک دام و طیور

یکی از مهمترین فاکتورهای دخیل در تعیین قیمت پودر ماهی سطح کیفیت و آنالیز معتبر می باشد قطعاً هر چه محصول کیفیت بالاتری داشته باشد با قیمت بیشتری نیز عرضه خواهد شد و لازم به ذکر است که از دلایل اصلی کاهش قیمت در این مرکز فروش رابطه مستقیم با کارخانه تولیدی می باشد و هیچ گونه تاثیری در کیفیت پودر ماهی نخواهد داشت.

قیمت هر کیلو پودر ماهی خوراک دام و طیور در انواع برند های مختلف متفاوت می باشد و بهترین راهکار برای تهیه بهترین قیمت این محصول خرید عمده و اینترنتی می باشد.

جهت مشاهده لیست به روز قیمت ها می توانید از طریق فضای مجازی واتساپ یا تلگرام با مدیر فروش سایت تماس حاصل فرمایید.

بررسی فواید و کاربرد پودر ماهی جنوب

بررسی فواید و کاربرد پودر ماهی جنوب

مناسب ترین زمان صید ماهی جنوب که با نام ماهی ضمن صید نیز شناخته می شود از مرداد ماه شروع خواهد شد و تا اواخر پاییز ادامه می یابد.

در این قسمت از مقاله به بررسی فواید و کاربرد پودر ماهی جنوب پرداخته ایم که اساسی ترین کاربرد های آن شامل موارد زیر می شوند:

  • تولید خوراک دام
  • تولید خوراک طیور
  • تولید خوراک آبزیان
  • تولید خوراک میگو
  • تهیه کود های درختی

به کار بردن پودر ماهی در جیره غذایی دام و طیور موجب برطرف نمودن کمبود نیاز آنها به پروتئین، ویتامین، کلسیم، فسفر و بسیاری از مواد معدنی دیگر می شود.

برترین کارخانه تولید کننده پودر ماهی با کیفیت

برترین کارخانه تولید کننده پودر ماهی با کیفیت

برترین کارخانه تولید کننده پودر ماهی با کیفیت در کرمان به منظور برقرار ساختن شرایط خرید بهینه و رضایت بخش برای خریداران اقداماتی همچون تحویل سریع، ارائه بهترین قیمت، کیفیتی مطابق استانداردهای جهانی، صادرات به سایر کشورها، ارسال به اقسام نقاط کشور، تولید با به روز ترین تکنولوژی های دنیا، تولید به صورت عمده و در تناژ بالا را فراهم کرده است.

چنانچه تمایل به خرید پودر ماهی با بهترین شرایط را دارید می توان از طریق درگاه های ارتباطی با کارشناس مجموعه تماس برقرار نمایید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما