خرید و فروش کنسانتره طیور | مکمل های طیور با کیفیت

کنسانتره طیور مجموعه‌ ای از مواد غذایی اصلی است که مورد نیاز طیور می‌باشد. این کنسانتره با استفاده از دانش علم تغذیه، به شکل متراکم و با فرمولی متعادل تهیه می شود تا مرغدار با استفاده از آن بتواند مناسب‌ ترین و اقتصادی‌ ترین فرمول خوراک را با صرف حداقل هزینه و وقت، تهیه نماید. امروزه استفاده از انواع کنسانتره دام و طیور درجه یک نظیر کنسانتره های شیری، پرواری، گوشتی و تخمگذار یک امر الزامی به شمار می رود. به همین دلیل چند سالی است که خرید و فروش کنسانتره طیور بسیار پر ر ونق گشته است. اگر شما هم قصد خرید این محصول را دارید، پیشنهاد می کنیم که حتما با ما همراه شوید.

خرید و فروش کنسانتره طیور | مکمل های طیور با کیفیت

خرید مکمل برای طیور با بهترین قیمت

خرید مکمل برای طیور با بهترین قیمتکنسانتره خوراکی است که از ترکیب چند ماده غذایی با درصد های مشخص تولید می گردد. این خوراک به منظور تامین نیاز های دام و طیور استفاده می گردد. در تولید این مکمل ها تلاش می شود که همه مواد مغذی در آن لحاظ شود و سلامت، رشد و تولید در آن مد نظر قرار گیرد.

به بیان دیگر، مرغدار با به کار گرفتن کنسانتره و با در دست داشتن جیره پیشنهادی کارخانه تولید کننده کنسانتره، آن را با چند نهاده پر مصرف نظیر ذرت، کنجاله سویا، و گندم و گاهی با صدف، روغن و نمک مخلوط می نماید. 

در این صورت دیگر نیازی به افزودن موادی مانند متیونین، لیزین، دی کلسیم فسفات، مکمل معدنی – ویتامینی، مولتی آنزیم و سایر افزودنی ها، نمی باشد.

به شما پیشنهاد می کنیم که برای خرید مکمل برای طیور با بهترین قیمت به یک نمایندگی فروش خوراک دام و طیور مراجعه نمایید. این نمایندگی ها به صورت عمده و جزئی، انواع این کنسانتره ها را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. و شما می توانید با توجه به نیاز خود، یکی از انواع را تهیه نمایید.

مراکز فروش کنسانتره دام و طیور در تهران

مراکز فروش کنسانتره دام و طیور در تهرانمراکز فروش کنسانتره دام و طیور در تهران همچون در سایر شهر ها بسیار متعدد می باشد. خیلی از این مراکز به فروش این کنسانتره به صورت آنلاین می پردازند.

خرید اینترنتی این امکان را به شما می دهد که واسطه ها را حذف نموده و در نتیجه تجربه خرید کنسانتره دام و طیور ارزان قیمت ولی با کیفیت را داشته باشید. یکی دیگر از روش های خرید کنسانتره دام و طیور ارزان قیمت، خرید این محصول به صورت عمده می باشد. 

گفتنی است کیفیت کنسانتره تولید شده تا حد زیادی به نوع مواد اولیه بستگی دارد. واضح است که محصول با کیفیت همواره بازار خواهد داشت.

قیمت روز انواع کنسانتره طیور در بازار

قیمت روز انواع کنسانتره طیور در بازاراز آنجایی که قیمت انواع کنسانتره به عوامل مختلفی بستگی دارد، هر روز دچار نوسانات می گردد. اما شما می توانید برای اطلاع از قیمت روز کنسانتره طیور در بازار به سایت های مر بوطه مراجعه نمایید.

در فروشگاه های آنلاین کنسانتره طیور، قیمت انواع کنسانتره مثل قیمت کنسانتره مرغ، قیمت کنسانتره مرغ تخمگذار، قیمت روز دان مرغ تخمگذار  و … آشنا شوید.

اگر شما هم برای زمان خود ارزش قائل هستید و یا امکان مراجعه حضوری را ندارید می توانید از طریق اینترنتی اقدام به خرید کنسانتره مرغ تخمگذار نمایید.

قبل از خرید اینترنتی حتما از اعتبار سایت اطمینان حاصل نموده و سپس اقدام به سفارش این محصول کنید. چرا که در این صورت محصولی با کیفیت و مرغوب به دست شما خواهید رسید.

فروشندگان مکمل های طیور با کیفیت و درجه یک در ایران

فروشندگان مکمل های طیور با کیفیت و درجه یک در ایران

کنسانتره طیور، نوعی دان آسیاب شده می باشد که بخشی از جیره نهایی را شامل می شود. این کنسانتره دارای مقادیر قابل توجه ای انرژی، پروتئین، ویتامین، مواد معدنی، اسیدهای آمینه ضروری، انواع آنزیم ها و مواد افزودنی دیگر می باشد. 

گفتنی است که کارخانه های زیادی به تولید مکمل های طیور می پردازند. این کارخانه ها دارای نمایندگی های متعددی می باشند که در سراسر کشور به خدمت رسانی می پردازند.

این نمایندگی ها از اصلی ترین فروشندگان مکمل های طیور با کیفیت و درجه یک در ایران محسوب می شوند و هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین به فروش این محصول می پردازند. وجود این نمایندگی های فروش، دسترسی به این مکمل ها را بسیار آسان کرده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما