خرید کنسانتره و مکمل دامی | تولید و فروش با کمترین قیمت

خرید کنسانتره و مکمل  دامی کنسانتره و مکمل های دامی برای رفع احتیاجات روزانه دام ها استفاده می گردد. این مکمل ها دارای برخی از عناصر و ویتامین های مورد نیاز برای دام ها می باشد. کنسانتره دامی از ترکیب غلات و کنجاله ها با تکمیل کننده های ویتامینی و معدنی تهیه می گردد.  استفاده از کنسانتره و مکملات دامی باعث کاهش بیماری های اندام حرکتی، افزایش میزان تولید، برطرف کننده مشکلات هورمونی و تولید مثلی، شادابی و نشاط دام می شود. اگر قصد خرید کنسانتره و مکمل دامی‬‎ را دارید، پس با ما همراه شوید.

خرید کنسانتره و مکمل دامی | تولید و فروش با کمترین قیمت

تولید کنندگان مکمل های دامی در ایران

تولید کنندگان مکمل های دامی در ایرانخوشبختانه امروزه تولید کنندگان بسیاری در ایران، به تولید انواع مکمل دام و کنسانتره از جمله مکمل درمانی دام می پردازند. 

کارخانه خوراک دام و طیور مشهد یکی از بهترین و مجهز ترین تولیدکنندگان این محصول می باشد. این کارخانه  در بین 260 تولید کننده خوراک دام و طیور به عنوان واحد نمونه و رتبه اول کشور، از طرف وزارت کشاورزی شناخته شده است.

این واحد تولیدی، تولیدکننده دو دسته از محصولات شامل: محصولات کنسانتره دامی و دان طیور می باشد. کنسانتره های دامی در نمونه های: پرشیر، شیری و پرواری به صورت پودر و پلت تهیه می شود و محصولات دان طیور در نمونه های گوشتی و تخمگذار تولید می شود.

در کل مکمل های دامی تولید شده توسط کارخانه های ایرانی، از کیفیت بالایی برخوردار است و به راحتی می تواند با نمونه های خارجی رقابت کند. بدیهی است که هرچه مواد اولیه خوراک دام و طیور با کیفیت تر باشد، محصول تولید شده هم با کیفیت تر است.

انواع مکمل دامی موجود در بازار ایران

انواع مکمل دامی موجود در بازار ایرانبازار مکمل های دامی در ایران دارای تنوع بسیار زیاری می باشد. این مکمل ها شامل انواع: کنسانتره بوقلمون تخمگذار، مکمل دامی رشد افزا، مکمل های طیور،مکمل های اسب و … می شود. در اینجا ذکر این نکته قابل اهمیت است که کنسانتره بوقلمون، دارای مواد اولیه و حامل مناسب، رشد عملکرد پرنده و تامین نیاز پرنده به مواد مغذی می شود. این کنسانتره، اغلب از ترکیب روغن گیاهی، ذرت و کنجاله سویا تهیه می شود.

مقدار مصرفی کنسانتره اسب به فعالیت اسب، سن مادیان آبستن، سن مادیان شیرده، سن کره اسب، نریان یا مادیان بودن اسب وابسته است.

مکمل های درمانی دام باعث افزایش اشتهای دام، کاهش اضطاب دام، بهبود سیستم ایمنی، عملکرد بهتر سیستم گوارش و کمک به هضم بهتر مواد، کاهش سقط جنین در اثر کمبود مواد معدنی و جلوگیری از فلج بعد از زایمان می گردد. مکمل های درمانی دام های شیری و پرواری با فسفر 30، 60 و 90 در بازار موجود می باشد. همچنین مکمل دامی رشد افزا باعث کاهش زمان پروار دام وافزایش وزن گیری می شود.

قیمت روز انواع مکمل و کنسانتره دامی در بازار

قیمت روز انواع مکمل و کنسانتره  دامی در بازارمتاسفانه به علت نوسانات بازار ایران، قیمت کنسانتره و مکمل دامی دارای تغییرات بسیاری می باشد و برای داشتن اطلاعات کافی و به روز قیمت محصولات نیاز به تماس با نمایندگان و کارشناسان فروش می باشد.

همچنین برای اطلاع از قیمت انواع خوراک دام می توانید به فروشگاه های آنلاین مراجعه کرده و علاوه بر مشاهده قیمت ها، انواع این مکمل ها را هم مشاهده و ارزیابی نمایید. قیمت کنسانتره اسب، مکمل ها و انواع خوراک دام به موارد بسیاری از قبیل: مواد اولیه مورد استفاده، نوع دام یا طیور، نوع فعالیت، سن دام و طیور و … بستگی دارد.

فروش عمده کنسانتره دامی تهران

فروش عمده کنسانتره دامی تهرانهمانطور که اطلاع دارید فروش عمده به نفع تولیدکننده و خریدار می باشد. یکی از مزایای بزرگ خرید عمده این محصول این است که شما با این کار واسطه ها را حذف کرده و قیمت نهایی این محصول را به طور چشمگیری کاهش می دهید.

علاوه بر این بسیاری از فروشنده ها به کسانی که به صورت عمده خرید می کنند، تخفیف های خوبی می دهند. لازم به ذکر است که اگر به طور مستمر از یک نمایندگی فروش کنسانتره دامی خرید نمایید، به مشتری آن ثاب آن تبدیل شده و می توانید از تخفیف ها احتمالی فروشنده بهره مند شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما