خرید کود مایع ماهی 20 لیتری با بهترین قیمت

خرید کود مایع ماهی ۲۰ لیتری با بهترین قیمت و کیفیت بازار می‌توانید از مرکز این فروش انجام دهید تا با کسب بیشترین حاشیه سود بهترین خرید خود را تجربه کرده باشید.

به طور کلی می توان گفت برای تولید کود ماهی که منبعی سرشار از مواد مغذی مورد نیاز گیاهان است از همه ماهی ها و قسمت های مازاد و دور ریز آنها همچون استخوان، پولک و پوست استفاده می شود.

کود ماهی به اشکال مختلفی به تولید رسیده استفاده قرار می گیرد که یکی از پرطرفدارترین آنها کودمایع ماهی می باشد که به روش های متنوع مورد فرآوری قرار گرفته است.

مرکز خرید کود مایع ماهی 20 لیتری

مرکز خرید کود مایع ماهی ۲۰ لیتری در تهران این محصول را با کیفیت درجه یک و همچنین نازلترین قیمت بازار در دسترس خریداران قرار داده متقاضیان این محصول که قادر به برقراری ارتباط حضوری نیستند می توانند از طریق این وب سایت سفارشات خود را به ثبت رسانند.

از کود ماهی مایع به عنوان یک معجزه گر و محرک رشد بهتر گیاهان یاد می‌شود زیرا این محصول برای پرورش انواع گل و گیاه بسیار موثر میباشد که در ادامه به برخی از کاربرد های چشمگیر آن اشاره شده است.

تولید کود مایع ماهی هیدرولیزه به دو روش مختلف امکان پذیر است که روش اول شامل استفاده از مواد شیمیایی و همچنین روش دوم استفاده از باکتری ها و آنزیم ها می باشد.

بهترین قیمت کود مایع ماهی در بازار داخلی

بهترین قیمت کود مایع ماهی در بازار داخلی

خرید به روش غیر حضوری و آنلاین از رایج ترین شیوه های تهیه این محصول می باشد که به دلیل حذف واسطه ها و کوتاه کردن دست دلالان مورد استقبال ویژه خریداران قرار گرفته و بیشترین میزان سفارش را به خود اختصاص داده است.

در تعیین قیمت کود مایع ماهی در بازارهای فاکتور های زیادی دخیل می باشد که مهمترین آنها عبارتند از:

  1. برند تولید کننده
  2. شیوه تولید
  3. درجه کیفیت و آنالیز محصول
  4. مواد اولیه استفاده شده
  5. میزان عرضه و تقاضا
  6. تورم بازار

بهترین قیمت کود مایع ماهی در بازار داخلی را از مراکز فروش مقابل جویا شوید زیرا این مجموعه با کارخانجات تولیدی همکاری مستقیم داشته بنابراین بدون افزایش قیمت محصول را با نرخ کارخانه عرضه نموده است.

بازار بزرگ فروش کود مایع ماهی در انواع برند مختلف

بازار بزرگ فروش کود مایع ماهی در انواع برند مختلف

جالب است بدانید که استفاده از ماهی برای تقویت خاک به قرن ها پیش باز می گردد در آن زمان بومیان آمریکایی برای کشت ذرت ماهی های کوچک را در خاک دفن میکردند تا به مرور زمان با رشد گیاه ماهی به آرامی تجزیه شود و احتیاجات خاک را برای رشد بهتر تامین نماید.

بازار بزرگ فروش کود مایع ماهی در انواع برندهای مختلف واقع در پایتخت این محصولات را با قیمت و سطح کیفیت های متفاوت در اختیار مشتریان قرار داده لذا توصیه میشود قبل از خرید از کارشناسان متخصص جهت شناخت بهترین برند در کشور راهنمایی دریافت کنید.

مشاوران فروش ما آماده هستند تا با پاسخ به پرسش های شما، شما را برای خریدی مطمئن و پر سود  یاری دهند پس فرصت را از دست ندهید و هم اینک از قسمت مشاوره و فروش با آنها ارتباط مستقیم برقرار نمایید.

کاربرد کود مایع ماهی و آنالیز آن برای فروش

کاربرد کود مایع ماهی و آنالیز آن برای فروش

در این قسمت از مقاله به بررسی کاربرد کود مایع ماهی و آنالیز آن برای فروش پرداخته ایم مهمترین مزایای استفاده از این کود عبارتند از:

  • به استحکام گیاه و توسعه ریشه کمک خواهد کرد
  • موجب افزایش جذب مواد معدنی توسط گیاه میشود
  • سبب افزایش مواد آلی خاک
  • سبب افزایش رشد گیاه و گل انگیزی بیشتر
  • باعث مقاومت گیاه در برابر پاتوژن ها میشود

معتبرترین آنالیز کود مایع ماهی که باید در زمان خرید حتما به درصد انها  دقت نمایید شامل ۶ درصد نیتروژن، ۳ درصد فسفر، ۶ درصد پتاسیم، ۲ درصد کلسیم، ۵ درصد آمینو اسید، ۲ درصد جلبک دریایی، ۵ درصد فولیک اسید و سایر مواد معدنی دیگر می شود.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر نحوه ثبت سفارش و ارسال بار مدیر فروش مجموعه در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما