سایت فروش پودر ماهی خوراک دام و طیور در تهران

سایت فروش پودر ماهی خوراک دام و طیور در تهران این محصول را با معتبرترین آنالیز پودر ماهی و همچنین در سریعترین زمان ممکن در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

کارخانجات تولید پودر ماهی پس از پختن و خشک کردن ماهی کامل یا مازاد ماهی ها با استفاده از امکانات و تجهیزات به روز و همچنین با رعایت تمام اصول بهداشتی مواد را آسیاب می کنند تا این پودر مفید و پرکاربرد در صنعت خوراک دام و طیور به دست آید.

با بررسی های صورت گرفته به طور کلی برای داشتن یک تن پودر ماهی تقریباً به ۴ الی ۵ تن ماهی خشک شده احتیاج است و درجه خلوص و کیفیت این محصول به نوع ماهی استفاده شده و  روش تولید آن بستگی خواهد داشت.

سایت فروش پودر ماهی مرغوب در تهران

سایت فروش پودر ماهی مرغوب در تهران یکی از پربازدیدترین سایت های ارائه این محصول در کشور می باشد زیرا توانسته با برقراری ارتباط مستقیم با واحد های تولیدی این محصول را با نازلترین قیمت بازار به دو صورت بسته بندی و عمده عرضه نماید.

دقت به کیفیت و آنالیز پودر ماهی از مهمترین نکات در زمان خرید این محصول می باشد زیرا اگر این پودر با آنالیز معتبر و مطابق استاندارد جهانی تولید شده باشد بازدهی و تاثیر بیشتری در روند پرورش دام طیور و آبزیان خواهد داشت.

امروزه با توجه به افزایش کارخانجات تولیدی پودر ماهی را با انواع برندهای متنوع در بازار مشاهده خواهید کرد کدام از نظر قیمت و کیفیت متفاوت می باشند و بهترین پیشنهاد برای تهیه محصول درجه یک با قیمت مناسب مراجعه به نمایندگی های معتبر که به دو شیوه حضوری و اینترنتی فعالیت می کنند می باشد.

بهترین لیست قیمت پودر ماهی برای طیور

بهترین لیست قیمت پودر ماهی برای طیور

از مهمترین فاکتورهای دخیل در تعیین قیمت پودر ماهی می‌توان به  مواردی نظیر شرکت تولید کننده، میزان عرضه و تقاضا، سطح کیفیت محصول، نوع ماهی بکار برده شده، روش تولید سنتی یا صنعتی و شیوه عرضه اشاره نمود.

بهترین لیست قیمت پودر ماهی برای طیور را مراکز فروش دریافت خواهید کرد که با کارخانجات تولیدی همکاری مستقیم داشته باشند به عنوان مثال این شرکت بازرگانی در دو زمینه تولید و توزیع این محصول فعال بوده و پودر ماهی را مستقیم از کارخانه برای خریدار ارسال خواهد کرد.

خرید اینترنتی پودر ماهی خوراک دام

خرید اینترنتی پودر ماهی خوراک دام

استفاده از این پودر در چند سال اخیر در ایران رونق بسیاری پیدا کرده و با نام پودر ماهی مورد خرید و فروش قرار می گیرد در صورتی که در سایر کشورها نام تجاری  آن fish meal  می باشد.

برای تولید پودر ماهی معمولا از ماهی های متنوع استفاده خواهد شد که بیشترین نوع ماهی ها متعلق به ماهی جنوب، ماهی کیلکا، ماهی ساردین و ماهی متو می‌باشد.

خرید اینترنتی پودر ماهی خوراک دام از این مجموعه یک پیشنهاد فوق العاده برای افرادی که قادر به مراجعه حضوری نیستند می باشد زیرا علاوه بر صرفه جویی در زمان و حذف هزینه های بیهوده کالا را با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت در اقسام نقاط کشور میتوانید تحویل بگیرید.

بازار خرید و فروش پودر ماهی در بازار داخلی

بازار خرید و فروش پودر ماهی در بازار داخلی

تاثیر پودر ماهی که سرشار از پروتئین، ویتامین و انواع اسید آمینه می باشد در روند پرورش دام و طیور غیر قابل انکار است لذا توصیه می‌شود میزان دقیق مصرف این مکمل غذایی را از کارشناسان تغذیه دام جویا شوید.

بازار خرید و فروش پودر ماهی در بازار داخلی چند سالی است که رونق چشم گیری داشته و بسیاری از پرورش دهندگان دام و طیور برای پیشرفته در تجارت خود به خرید این محصول روی آورده اند مشتریان گرامی جهت کسب آگاهی بیشتر از نحوه ثبت سفارش و ارسال بار می توانند با کارشناس فروش مجموعه ارتباط برقرار نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما