شرکت فروش پودر ماهی در تهران و بازار بزرگ

شرکت فروش پودر ماهی در تهران و بازار بزرگ نازلترین قیمت هر کیلو پودر ماهی را برای مشتریان در نظر گرفته است جهت خرید این محصول شما را به وب‌سایت مقابل دعوت می نماییم‌.

پودر ماهی از جمله مکمل های غذایی دام و طیور محسوب می شود که از ماهی های سالم ریز اقیانوس که برای انسان قابل مصرف نیستند و همچنین ضایعات آنها در کارخانه جات کنسرو سازی به دست خواهد آمد.

این محصول به دلیل مزایای بیشماری که دارد در دنیا به صورت گسترده درجیره غذایی حیوانات قرار می گیرد و معمولاً با عنوان تجاری fish meal    مورد خرید و فروش قرار می گیرد اما در ایران به نام پودر ماهی مشهور می باشد.

شرکت فروش پودر ماهی در تهران

شرکت فروش پودر ماهی در تهران تمام تلاش خود را به کار گرفته تا این محصول را با کیفیت درجه یک و بهترین قیمت بازار در اختیار مشتریان قرار دهد و نیاز بازار ایران را تامین نماید.

در فروشگاه ها شاهد انواع متنوع پودرهای ماهی می باشد که هر کدام از ماهی های مختلف به دست آمده اند و پرطرفدار ترین آنها شامل پودر ماهی کیلکا، پودر ماهی جنوب، پودر ماهی ساردین و پودر ماهی متو می شود.

این شرکت بازرگانی این امکان را برای خریداران فراهم کرده تا با کارخانجات تولیدی همکاری مستقیم داشته باشند و محصول را بدون واسطه با کمترین هزینه از درب کارخانه تحویل بگیرند جهت دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران فروش ارتباط برقرار کنید.

بازار بزرگ پودر ماهی خوراک دام و طیور

بازار بزرگ پودر ماهی خوراک دام و طیور

به طور کلی پودر ماهی در دو مدل مختلف در کارخانجات بزرگ به تولید می‌رسد که عبارتند از:

  1. پودر ماهی خشک، در این نوع از دو روش خشک کردن زمینی و خشک کردن هوایی استفاده خواهد شد
  2. پودر ماهی تر، در این نوع پودر ماهی بعد از سه مرحله پخت، خشک کردن و پودر کردن ماهی سالم یا مازاد ماهی ها به دست خواهد آمد

بازار بزرگ پودر ماهی خوراک دام و طیور در پایتخت توانسته با ارائه این پودر به صورت عمده و کیفیت برتر و ممتاز نظر مثبت بسیاری از متقاضیان را به خود جلب می نماید چنانچه قصد تهیه این محصول را دارید میتوان از طریق راه های ارتباطی با مدیر فروش تماس حاصل فرمایید.

قیمت هر کیلو پودر ماهی درجه یک

قیمت هر کیلو پودر ماهی درجه یک

با توجه به مشاهده بازار رقابتی شدید در فروش پودر ماهی بهترین راهکار برای قربانی نشدن خریدار در این رقابت ها خرید مستقیم و بدون واسطه از کارخانجات تولیدی می باشد.

قیمت هر کیلو پودر ماهی درجه یک  را می‌توان به راحتی از وبسایت مقابل استعلام بگیرید و با مقایسه با سایر سایت های رقیب بهترین انتخاب خود را تجربه نمایید.

از مهمترین معیارها برای تعیین سطح کیفیت پودر ماهی میتوان به نوع ماهی استفاده شده، میزان و نوع تغذیه ماهی در دریا، مرغوبیت مواد خام مورد استفاده، کم بودن زمان خشک کردن، سایز ذرات پودر، میزان چسبندگی، درصد رطوبت، غلظت چربی و … اشاره نمود.

نحوه خرید اینترنتی پودر ماهی به صورت عمده

نحوه خرید اینترنتی پودر ماهی به صورت عمده

از مهمترین مزایای پودر ماهی برای دام و طیور می توان به تامین پروتئین و اسید آمینه های ضروری خوراک، بهبود روند رشد، افزایش وزن دام، تضمین سلامت آنها و … اشاره کرد.

سفارش پودر ماهی به دو صورت فله و بسته بندی صورت می پذیرد که بدون شک در خرید بسته بندی شاهد قیمت مناسب تری خواهید بود.

نحوه خرید اینترنتی پودر ماهی به صورت عمده از معتبرترین مرکز فروش این پودر در ایران بسیار ساده میباشد و فقط کافیست نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را در فرم های ارائه شده تکمیل و ارسال نمایید تا همکاران ما پس از بررسی سریعا با شما تماس حاصل فرمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما