صادرات پودر ماهی | پودر ماهی درجه یک و باکیفیت

صادرات پودر ماهی به کشورهای مختلفی صورت می گیرد. شرکت های تجاری، پودر ماهی درجه یک و باکیفیت را برای صادرات آماده می کنند. یکی از کشورهایی که در عرصه تولید و صادرات پودر ماهی در منطقه پیشتاز می باشد، ایران است. در کشورمان شرکت های مختلفی هستند که در زمینه تولید این محصول فعالیت می کنند و در همین حال این پودر را صادر هم می نمایند. آن ها هر کدام شان خط تولید پودر ماهی جداگانه ای دارند که این مسئله روی کیفیت محصول تأثیر بسزایی می گذارد. 

صادرات پودر ماهی | پودر ماهی درجه یک و باکیفیت

فروشندگان پودر ماهی صادراتی در ایران

فروشندگان پودر ماهی صادراتی در ایرانفروشندگان پودرماهی صادراتی در ایران، شرکت هایی می باشند که این محصول را تولید می کنند. آنان انواع پودر ماهی را پس از تولید روانه بازار می کنند. در این زمینه می شود به پودر ماهی ساردین اشاره کرد که از فروش خوبی برخوردار می باشد و در عین حال صادرات آن هم رونق خوبی پیدا کرده است. 

سوای از شرکت های تولیدی، نمایندگی های آنان هم از دیگر فروشندگان عمده محسوب می شوند. آنان در شهرهای مختلف فعالیت می نمایند و زمینه این را برای خریدار فراهم کرده اند تا به آسانی آن نوع از پودر ماهی را که می خواهد، به دست آورد. فروش پودر ماهی صادراتی را در بازارها، فروشندگان گوناگونی انجام می دهند. 

پس اکثر خریداران این محصول به نمایندگی ها سر می زنند تا بتوانند بهترین محصول را خریداری کرده و سپس اقدام به صادرات آن نمایند. اغلب این شرکت های تجاری هستند که خریدار پودر ماهی صادراتی می باشند. این شرکت ها به صورت فله ای و یا بسته بندی شده این پودر را تهیه می کنند. 

لیست کارخانجات تولید کننده پودر ماهی

لیست کارخانجات تولید کننده پودر ماهیبرای تهیه لیست کارخانجات تولید کننده پودر ماهی می شود به مراجع گوناگونی سر زد. برای مثال در این زمینه می توان به سایت های اینترنتی مراجعه نمود. بیشتر کارخانه های تولید کننده پودر ماهی، دارای سایت های خرید و فروش می باشند. مشتری با مراجعه به این وبسایت ها از تازه ترین محصولات با خبر می شود و در ضمن، اقدام به خرید می کند. 

از جمله کارخانه هایی که در این زمینه فعالیت گسترده ای دارند، می شود به کارخانه پودر ماهی چابهار، کارخانه پودر ماهی جاسک و کارخانه پودر ماهی بوشهر اشاره کرد. این کارخانه محصولات خود را به طرق گوناگونی به شهرهای مختلف ارسال می دارند و برای خریداران عرضه می نمایند. 

پودر ماهی تولید شده در این کارخانه ها از کیفیت های مختلفی برخوردار می باشد. 

شرکت های صادر کننده پودر ماهی

شرکت های صادر کننده پودر ماهیشرکت های صادر کننده پودر ماهی، مسائل مختلفی را برای این که بتوانند محصول شان را به خوبی عرضه کنند در نظر می گیرند. این شرکت ها با کارخانه های مختلفی در تماس هستند و سعی می نمایند تا بهترین محصول شان را با قیمت پایین تهیه کنند و سپس اقدام به صادر کردن آن به کشورهای مختلفی نمایند. 

صادر کننده پودر ماهی در این خصوص باید به چند نکته توجه داشته باشد که عبارتند از: 

  1. داشتن مجوز های لازم 
  2. استاندارد و بهداشتی بودن محصول 
  3. بررسی بازار کشور مقصد 
  4. کیفیت محصول 

وضعیت صادرات پودر ماهی در ایران

وضعیت صادرات پودر ماهی در ایرانوضعیت صادرات پودر ماهی در ایران، در سال های اخیر رونق خوبی گرفته است. البته باید در نظر داشته باشیم که این مسئله بسته به کیفیت محصول هم دارد. 

در کل می شود گفت که شرکت های گوناگون تولیدی و بازرگانی در این عرصه فعالیت می کنند و سعی می نمایند تا این پودر را برای سودآوری بیشتر به بازارهای بین المللی صادر کنند. شرکت هایی که در کار صادرات پودر ماهی می باشند، اغلب آن را به کشورهای همسایه ارسال می دارند. 

کیفیت مطلوب و قیمت ارزان محصولات ایرانی سبب شده تا بسیاری از خریداران در آن سوی مرز، از پودر ماهی ایرانی استفاده کنند. این پودر نقش مهمی در خوراک دام، طیور و آبزیان دارد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما