فروش پودر ماهی ارزان | نمایندگی های فروش و توزیع

پودر ماهی یکی از منابع غنی پروتئین حیوانی است که مقادیر قابل توجهی متیونین، لیزین، کلسیم و فسفر قابل استفاده دارد. مدار پروتئین آن بین 50 تا 60 است و انرژی آن بسته به چربی موجود در آن متغیر است. پودر ماهی بر اساس نوع ماهی مورد استفاده در تهیه آن و روش فرآوری رنگی متغیر میان خاکستری و قهوه‌ای روشن تا تیره است. فروش پودر ماهی ارزان در نمایندگی‌های فروش و توزیع انجام می گیرد که مشتری می تواند برای خرید به این مراکز مراجعه کند. 

فروش پودر ماهی ارزان | نمایندگی های فروش و توزیع

فواید پودر ماهی برای دام و طیور

فواید پودر ماهی برای دام و طیور

آیا با خواص فوق العاده‌ی پودر ماهی آشنا هستید؟ خواص پودر ماهی برای دام چیست؟ پودر ماهی یکی از اصلی‌ترین منایع تامین‌کننده‌ی اسیدهای آمینه و پروتئین در رژیم غذایی دام، طیور و آبزیان است.
بخش هایی از بدن ماهی برای انسان غیر قابل مصرف است. این بخش ها به پودر ماهی جهت خوراک دام و طیور تبدیل می شوند تا پروتئین مورد نیاز آنها تامین شود.
پودر ماهی ترکیب اسید آمینه‌ای مناسب برای دام و طیور را داراست. علیرغم خطرات و محدودیت‌هایی که پودر ماهی فرآوری نشده دارد، به سبب اینکه منبع غنی انرژی، پروتئین، اسیدهای آمینه، کلسیم و فسفر است، استفاده از آن در جیره دام و طیور، البته با لحاظ کردن محدودیت مصرف آن به بهبود کیفی جیره کمک می کند. 

پودر ماهی حاوی انواع مواد مغذی شامل بافت حیوان، حفظ متابولیسم طبیعی، رشد و تولید مثل، بالا بردن نرخ استفاده، توانایی مقاومت در بیماری است. 

فروشندگان پودر ماهی با کیفیت و ارزان

فروشندگان پودر ماهی با کیفیت و ارزان

کارخانه‌ها و فروشندگان بسیار زیادی در جنوب کشور وجود دارند که بهترین و باکیفیت ترین پودر ماهی را با توجه به کاربرد پودر ماهی در صنایع مختلف تولید می کنند.
فروشندگان پودر ماهی باکیفیت و ارزان دارای مشتری بسیار و ثابتی هستند. تولیدکنندگان پودر ماهی، این محصول را به تمامی استانهای ایران ارسال می‌کنند. این کارخانه‌ها با بهره‌گیری از تکنولوژی و دانش پیشرفته تولید در آزمایشگاه کنترل کیفی سعی در تولید محصولی باکیفیت و درجه یک دارند.
همچنین پودر ماهی را می‌توانند به کشورهای همسایه نیز صادر کنند. امکان تولید تناژ بالای محصولات با ارزان‌ترین قیمت به شرط آنالیز پودر ماهی،جهت رضایت مصرف کننده وجود دارد. فروش پودر ماهی در مشهد نیز وجود دارد. پودر ماهی و خوراک دام به صورت جامد می‌باشد که می‌توانید این محصول پرخاصیت را از شرکت های تولیدکننده در مشهد با قیمت مناسب خرید نمایید.

فروش پودر ماهی با کمترین قیمت ممکن در کشور

فروش پودر ماهی با کمترین قیمت ممکن در کشور

در بازار انواع پودر ماهی مخصوص خوراک دام موجود است که در کیفیت متفاوت و قیمت ارزان به متقاضیان ارائه می شود. آنچه در قیمت پودرهای ماهی مخصوص دام تاثیر گذار است جنس ماهی و کیفیت محصول تولید شده می باشد. در هر حال قیمت خرید پودرهای ماهی باتوجه به ارزش غذایی آن برای انواع دام برای دامداری ها به صرفه می باشد.
قیمت پودر ماهی دام تولید شده در بعضی از کارخانه‌ها مناسب‌تر است. همچنین کیفیت پودر ماهی به مراتب بالاتر می باشد در نتیجه باعث افزایش تعداد مشتری و میزان رضایت آنها می شود. 
این تولیدکننده‌ها فروش پودر ماهی را با کمترین قیمت ممکن در کشور انجام می‌دهند زیرا قیمت مناسب مزایای بیشتری دارد.

سفارش خرید پودر ماهی از کارخانجات چابهار

سفارش خرید پودر ماهی از کارخانجات چابهار

از جمله محصولات استان‌های جنوبی کشور، انواع ماهی می‌باشد که در حجم زیاد صید می شود. از استفاده‌هایی که از ماهی و ضایعات آن می شود، تهیه بهترین خوراک برای انواع دام و طیور می‌باشد که در قالب پودر ماهی تولید و عرضه می شود.
خریداران پودرهای ماهی در کشور دامداران و صنایع طیور هستند. در شرکت‌های عرضه خوراک دام در چابهار، مناسب‌ترین خوراک مخصوص دام، پودر ماهی هست که ارائه میشود و به سبب ارزش غذایی بالا برای دام، خریداران ثابت و بسیاری دارد.
در شهر چابهار به علت فعالیت گسترده صنایع دام و طیور، کارخانجات متعددی در زمینه تولید خوراک دام برای این اماکن مشغول به کار هستند. از جمله خوراکهای دامی موجود د این مراکز، پودر ماهی است که به علت داشتن انواع ویتامین و پروتئین بیشتر جهت استفاده حیوانات شیرده استفاده می‌گردد. برای سفارش خرید پودر ماهی از کارخانجات چابهار به طور عمده، میتوان از طریق پرداخت نقدی یا اقساط اقدام کرد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما