فروش پودر ماهی جنوب خوراک دام وطیور

فروش پودر ماهی جنوب خوراک دام وطیور و خواص پودر ماهی، منابعی از پروتئین ها با در صد زیادی از پروتئین عبوری که منبع بسیار عالی از اسید های چربی و ضروری هستند. مانند اسید های چربی لینولئیک و اسید های چربی امگا ۳ که جهت اصلاح و بهبود راندمان ابستنی و گاو شیری و بهبودباروری و در جهت کاهش هزینه های تولید ،منبع بسیار مهم مربوط به اسیدامینه ای ضروری و با قابلیت هضم زیاد به خصوص مهم وضروری هستند .و یکی دیگر از این منابع  میونین و لایزین و… را نیز نام برد.منبع مناسب از کلسیم و فسفر وسایر مرارد معدنی که قابلیت دسترسی سریعی برای گاوها داری میباشد.

پودر ماهی به دلیل دارابودن ارزش تغذیه ای بالا در خوراک دام وطیور محسوب میشود.

سایز بندی پودر ماهی

  • پودر ماهی خرد شده
  • پودر ماهی آسیاب شده
  • پودر ماهی ترکیبی

 

انواع بسته بندی

  • فله ای
  • کیسه ای

خرید اینترنتی پودر ماهی در ایران

پودر ماهی یک نوع از خوراک دام طیور محسوب میشود، که اهمیت فروانی در تغذیه انواع طیور دارد. میتوان گفت تقریبا تمام مواد غذایی طیور از پودر ماهی و یا ترکیبات آن استفاده میشود.جهت خرید اینترنتی این محصول از طریق سایت اقدام نمایید.برای خرید اینترنتی پودر ماهی باکیفیت، شما باید میزان پروتئین موجود در پودر را بررسی نمایید. زیرا هرچه میزان استفاده آن بیشتر باشد محصول خریداری شما باکیفیت تر است. انواع مختلف پودر های ماهی، از ماهی های ساردین و شاه ماهی و… که با دیگر ترکیبات لازم و مهم این محصول همراه است. در جهان تولید میشود،در حالت کلی پودر ماهی های مرغوب میزان پروتئین آنها نباید کمتر از ۵۵ درصد باشد پس این یک شاخصه ی مهم برای مرغوبیت محصول پودر ماهی است.

خرید اینترنتی پودر ماهی در ایران

فروش پودر ماهی جنوب خوراک دام وطیور در ایران دارای کارخانجات فروش زیادی میباشد.که شرکت تولیدی فیجانی جزء بهترین وقدیمی ترین کارخانجات کشور میباشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما