فروش پودر ماهی خالص مرغوب اینترنتی

فروش پودر ماهی خالص، پودر ماهی خالص یکی از مناسب ترین و باکیفیت ترین خوراک های دام و طیور میباشد. پودر ماهی با خواص بسیاری که دارد میتواند زمینه سلامت و تغذیه ای طیور را فراهم آورد. شرکت بازرگانی خوراک دام طیور ایران، با تهیه و تولید این محصول در بسته بندی های ویژه و کیلویی عرضه کننده آن به تمام نمایندگی های فروش عمده محصولات تغذیه دام و طیور میباشد. این شرکت با برخورداری از نمایندگی های مجاز خود در سراسر کشور آغاز فروش عمده و اینترنتی محصولات خود را با شرایط تخفیفاتی عرضه خریداران گرامی کرده است.

 

فروش پودر ماهی

انواع پودر ماهی

  • پودر ماهی خالص
  • پودر ماهی ترکیبی

انواع ماهی

  • کیلیکا
  • جنوب
  • مرکب
  • شمال

انواع ماهی

صادرات پودر ماهی فیجانی

پودر ماهی فیجانی در دسته پرفروشترین محصول خوراک و تغذیه ای طیور کشور، جهت صادرات آن به دیگر کشورهای جهان قرار گرفته است.تولید محصولات خوراک دام و طیور شرکت های داخلی با رشد روزافزون ومناسبی همراه بوده است شرکت خوراک دام ارس با سابقه چندین سالهخود در این امر از دسته شرکت های معتبر کشور شناخته شده است که سالانه مقدار قابل توجهی از محصولات باکیفیت خود را به دیگر کشور های خارجی صادر میکند. جهت اطلاعات بیشتر در این زمینه از طریق سایت آن با کارشناسان واحد فروش شرکت فیجانی در ارتباط باشید.

معمولاً ماهی جنوب را به دو روش ارگانیگ خشک کرده و سپس به پودر گوشت ماهی شیراز تبدیل می نمایند که یک مکمل غذایی عالی برای خوراک دام و طیور و آبزیان خواهد بود

خرید پودر ماهی مرغوب شمال

آیا دنبال پودر ماهی با کیفیت می گردید؟ خرید پودر ماهی شمال که یکی از بهترین و مرغوب ترین پودر های ماهی در ایران می باشد را می توان بصورت اینترنتی خریداری کرد. این پودر باکیفیت ماهی شمال نیز برای پرورش ماهی های که در مناطق شمالی ایرانی پرورش داده می شود را می توان به صورت اینترنتی و با قیمت باور نکردی می توان خریداری کرد. ماهی شمال از خوشمزه ترین و بهترین ماهی های ایران و جهان است و برای پرورش بهتر این نوع ماهی باید از بهترین پودر های ماهی استفاده کرد تا هم بتوان بهترین ماهی و خوشمزه ترین ماهی را به بازار ارائه کرد.

با آنالیز های صورت گرفته توسط کارشناسان و متخصصان پروتئین غذای ماهی گوپی این مجموعه ۵۵ تا ۶۰ درصد و میزان ‏tvn ۱۲۰ خواهد بود و این میزان در روند پرورش دام و طیور و آبزیان موثر خواهد بود

 

ماهی شمال

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما