فروش پودر ماهی شیراز با بهترین کیفیت کارخانه

فروش پودر ماهی شیراز با بهترین کیفیت کارخانه به صورت اینترنتی انجام می‌شود و تا مشتریان با صرف کمترین زمان و هزینه این محصول را به راحتی تهیه از خواص بی نظیر آن برای دام و طیور بهره‌مند شوند.

یکی از کاربردی ترین مکمل های غذایی در صنعت خوراک دام و طیور می توان به پودر ماهی اشاره کرد زیرا این محصول به عنوان منبعی سرشار از پروتئین، ویتامین و انواع اسیدهای آمینه ضروری محسوب می شود.

پودر ماهی در ایران با برندهای متنوع و کیفیت های مختلف مورد خرید و فروش قرار می گیرد لذا برای شناخت بهترین برند و نحوه تهیه محصول این مقاله را تا انتها مطالعه فرمایید.

مرکز فروش پودر ماهی شیراز

مرکز فروش پودر ماهی شیراز به دلیل همکاری مستقیم با واحد تولیدی نازلترین قیمت بازار را در دسترس مشتریان قرار داده از همین رو مورد توجه ویژه خریداران قرار گرفته است.

معمولاً ماهی جنوب را به دو روش ارگانیگ خشک کرده و سپس به پودر گوشت ماهی شیراز تبدیل می نمایند که یک مکمل غذایی عالی برای خوراک دام و طیور و آبزیان خواهد بود

سه مورد از انواع پرطرفدار پودر ماهی که این مجموعه ارائه کرده است شامل پودر ماهی مخصوص خوراک طیور، پودر ماهی مخصوص خوراک دام و پودر ماهی مخصوص پرورش آبزیان می شوند.

چنانچه امکان مراجعه حضوری به این مرکز فروش را ندارید کافیست از  طریق این وب سایت با مدیر نمایندگی تماس حاصل فرمایید و پس از ثبت سفارش بار را در سریعترین زمان ممکن در شهر خود تحویل بگیرید.

بهترین کیفیت پودر ماهی تولید داخلی

بهترین کیفیت پودر ماهی تولید داخلی

از مهم ترین عوامل موثر بر کیفیت پودر ماهی خوراک دام می توان به مواردی نظیر مقدار رطوبت، نوع ماهی استفاده شده، قابلیت انحلال، درجه دما هنگام تولید و میزان چسبناکی اشاره نمود.

بهترین کیفیت پودر ماهی تولید داخلی متعلق به کارخانه شیراز می باشد که با بهرمندی از نظر افراد متخصص این محصول را با آنالیز مطابق استانداردهای جهانی و دارای تمام مجوزهای بهداشتی تولید و به بازار تزریق نموده است جهت مشاهده آنالیز تمام ترکیبات اولیه این محصول کافیست از طریق درگاه های ارتباطی با کارشناس فروش ارتباط برقرار کنید.

از مهمترین فاکتورها در زمان خرید پودر ماهی که برای خریدار بسیار حائز اهمیت می باشد سطح کیفیت و قیمت این پودر خواهد بود زیرا هر چه محصول کیفیت بالاتری داشته باشد بازدهی بهتری در پرورش دام و طیور خواهد داشت و هر آنچه قیمت آن مناسب تر باشد موجب سودآوری خریدار خواهد شد.

با آنالیز های صورت گرفته توسط کارشناسان و متخصصان پروتئین غذای ماهی گوپی این مجموعه ۵۵ تا ۶۰ درصد و میزان ‏tvn ۱۲۰ خواهد بود و این میزان در روند پرورش دام و طیور و آبزیان موثر خواهد بود

بزرگترین کارخانه تولید پودر ماهی در کشور

بزرگترین کارخانه تولید پودر ماهی در کشور

بزرگترین کارخانه تولید پودر ماهی در کشور در استان شیراز که بهترین نوع این پودر را با آنالیز معتبر به تولید رسانده و بدون واسطه محصولات خود را با برند خود از طریق نمایندگی ها، دفاتر فروش و سایت های اینترنتی به بازار عرضه کرده است.

از خدمات ارزنده پس از فروش این شرکت بازرگانی می توان به قابلیت ارجاع محصول اشاره نمود پس بدون هیچگونه نگرانی جهت سفارش اقدام نمایید زیرا اگر پس از تحویل بار از نظر بسته بندی یا تاریخ انقضاء عیبی را مشاهده کردید می توان محصول را مرجوع نمایید.

جهت استعلام قیمت و ثبت سفارش میتوان نام و نام خانوادگی و شماره تماس و شهر خود را در فرم های ارائه شده پر نمایید تا کارشناس فروش پس از بررسی سریعا با شما ارتباط برقرار نماید.

خرید و فروش عمده پودر ماهی خوراک دام

خرید و فروش عمده پودر ماهی خوراک دام

قابل توجه دامداران گرامی می توانند میزان دقیق مصرف این مکمل غذایی را از کارشناسان تغذیه دام جویا شوند تا با توجه به سن دام مقدار مناسبی از پودر ماهی در خوراک آن قرار بگیرد و بازدهی بهتری داشته باشد.

خرید و فروش عمده پودر ماهی خوراک دام از فعالیت های اصلی این مرکز به شمار می رود و برای رضایت خریداران عمده درصد تخفیف ویژه در نظر گرفته تا با خرید عمده شاهد کاهش قیمت نهایی باشند و از حاشیه سود قابل توجهی بهره مند شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما