فروش پودر ماهی کیلکا با قیمت ارزان شرکت

فروش پودر ماهی کیلکا به صورت مستقیم از کارخانه پودر ماهی و با قیمت ارزان شرکت در این مجموعه صورت می پذیرد برای نحوه استعلام قیمت و ثبت سفارش این مقاله را تا انتها مطالعه فرمایید.

ماهی کیلکا از جمله ماهی هایی است که جثه بسیار کوچک دارد به گونه ای که وزن ۷ الی ۱۰ گرم و طول آن ۷ الی ۱۰ سانتیمتر در نظر گرفته شده این ماهی معمولاً از اواخر خردادماه تا اواخر اسفند صید خواهد شد و زمان صید آن قبل از تاریک شدن هوا می باشد.

این ماهی علاوه بر جثه کوچک از نظر ارزش غذایی و ترکیب مواد بسیار عالی و مانند سایر ماهی ها می باشد و از این ماهی برای تولید پودر ماهی کیلکا استفاده خواهد شد تا در تولید خوراک دام و طیور مورد استفاده قرار بگیرد.

معمولاً ماهی جنوب را به دو روش ارگانیگ خشک کرده و سپس به پودر گوشت ماهی شیراز تبدیل می نمایند که یک مکمل غذایی عالی برای خوراک دام و طیور و آبزیان خواهد بود

مرکز فروش پودر ماهی کیلکا مرغوب

مرکز فروش پودر ماهی کیلکا مرغوب در استان تهران برای جلب رضایت مشتریان این محصول را با بهترین قیمت بازاز و همچنین به صورت عمده و بسته بندی ارائه کرده است.

چند مورد از کاربرد های اساسی پودر ماهی کیلکا که مورد توجه مشتریان قرار گرفتند عبارتند از:

  1. پودر ماهی کیلکا برای خوراک طیور
  2. پودر ماهی کیلکا برای خوراک دام
  3. پودر ماهی کیلکا برای خوراک گاو
  4. پودر ماهی کیلکا برای غذای ماهی
  5. تولید کودهای درختی

پودر ماهی کیلکا اگر با کیفیت و آنالیز ممتاز به تولید رسیده باشد درصنعت خوراک دام و طیور استفاده بالایی خواهد داشت به گونه ای که امروزه تقریباً ۶ الی ۱۲ درصد از مواد تشکیل دهنده دان مرغ را در صنعت مرغداری پودر ماهی کیلکا تشکیل داده است.

شرکت خرید و فروش پودر ماهی درجه یک

شرکت خرید و فروش پودر ماهی درجه یک

انواع متنوع پودر ماهی که در فروشگاه ها مورد خرید و فروش قرار گرفتند شامل پودر ماهی وارداتی، پودر ماهی کیلکا، پودر ماهی گیلان، پودر ماهی دام، پودر ماهی جنوب و… می شوند.

شرکت خرید و فروش پودر ماهی درجه یک در کرمان از معتبرترین مجموعه هایی می باشد که در زمینه تولید و فروش  این پودر به صورت تخصصی فعالیت داشته و این کالا را مستقیماً از درب کارخانه برای خریداران ارسال خواهد کرد.

در بازار شاهد انواع پرند های متنوع این محصول خواهید بود لذا پیشنهاد می شود برای دریافت محصول با کیفیت تضمین شده و به قیمت کارخانه فرصت را از دست ندهید و هم اینک جهت ثبت سفارش از قسمت مشاوره و فروش اقدام نمایید.

استعلام قیمت پودر ماهی ارزان در بازار داخلی

استعلام قیمت پودر ماهی ارزان در بازار داخلی

در مراکز پخش شاهد تغییرات زیادی در نرخ  این محصول  بوده ایم که به دلیل عوامل بسیاری همچون برند تولید کننده، سطح کیفیت، میزان عرضه و تقاضا، شیوه تولید، نوع ماهی استفاده شده و … می باشد.

استعلام قیمت پودر ماهی ارزان در بازار داخلی از طریق  فروشگاه های آنلاین به راحتی امکان پذیر است و افراد می توانند با مشاهده لیست کامل قیمت ها و مقایسه با سایر مراکز فروش بهترین انتخاب خود را داشته باشند.

اولویت اصلی این مجموعه جلب رضایت خریداران می باشد از همین رو اگر در زمان تحویل بار محصول از نظر بسته بندی یا تاریخ انقضاء دچار نقص بود میتوان آن را مرجوع کنید تا پس از تعویض سریع ارسال گردد.

کارخانه تولید پودر ماهی با بهترین مواد اولیه

کارخانه تولید پودر ماهی با بهترین مواد اولیه

در ترکیبات پودر ماهی هر چه میزان پروتئین بالا تر و درصد رطوبت و ازت  آزاد شده کمتر باشد این محصول از کیفیت بالاتری برخوردار است برای مشاهده آنالیز معتبر این پودر شما را به  این سایت دعوت می نماییم.

با آنالیز های صورت گرفته توسط کارشناسان و متخصصان پروتئین غذای ماهی گوپی این مجموعه ۵۵ تا ۶۰ درصد و میزان ‏tvn ۱۲۰ خواهد بود و این میزان در روند پرورش دام و طیور و آبزیان موثر خواهد بود

کارخانه تولید پودر ماهی با بهترین مواد اولیه و امکانات پیشرفته این محصول را با کیفیت صادراتی تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه داشته است متقاضیان گرامی برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با این سایت خرید در ارتباط باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما