قیمت تولید صدف معدنی | بازار فروش انواع صدف

صدف معدنی از معادن کلسیم کربنات است که خواص بسیار زیادی دارد. یکی از اصلی ترین غذاها برای دام و طیور می باشد که اهمیت زیادی دارد. صدف معدنی در بعضی از مناطق کشور تولید و عرضه می شود که قیمت های متفاوتی نیز دارد‌‌. قیمت تولید صدف معدنی با توجه به کیفیت و اندازه های آن متفاوت می باشد که می توانید با مراجعه به کارخانه های تولید کننده آن از آن ها اطلاع پیدا کنید. در ادامه بیشتر راجب به صدف های معدنی توضیح خواهیم داد که می توانید با انواع آن آشنا شوید. 

قیمت تولید صدف معدنی | بازار فروش انواع صدف

مواد به کار برده شده در تولید صدف معدنی

مواد به کار برده شده در تولید صدف معدنیصدف معدنی در اثر پسروی دریاها و رودخانه ها از انباشته شدن مرجان ها و صدف های دریایی به وجود می آید، که در مناطق نزدیک دریا به وفور یافت می شود. در تولید صدف معدنی، کربنات کلسیم، کلسیم، فلوئور و فسفر به کار برده شده است که با توجه به مقدار هرکدام از انواع مختلفی تشکیل شده اند.

اکسید منیزیم نیز از دیگر موادی است که در تولید صدف معدنی به کار رفته است که در ادامه به خواص آن اشاره خواهیم کرد.

صدف معدنی چیست؟ بعضی ها صدف معدنی را با چند اسم می شناسندکه به صدف کوهی یا صدف فسیلی می توان اشاره کرد. محصولات صدف معدنی جزو کمیاب ترین محصولات ایران و جهان می باشد که تولید آن از اهمیت زیادی برخوردار است.

دستگاه های تولید کننده صدف معدنی

دستگاه های تولید کننده صدف معدنی دستگاه های تولید کننده صدف معدنی، از انواع مختلفی تشکیل شده است که مدل ایرانی و خارجی آن در بازار وجود دارند، که با توجه به اندازه و کیفیت تولید کننده ی آن ها از قیمت های متفاوتی برخوردار است.

به دلیل این که صدف خواص بسیار زیادی دارد تولید آن از اهمیت بالایی برخوردار است. از خواص صدف می توان به:

۱) درصد کلسیم بالا

۲) راحتی هضم توسط طیور

۳) قدرت تخم گذاری بهتر در طیور تخمگذار

۴) بر کیفیت شیر دامداران نیز اثر گذارد.

و انواع خواص دیگر اشاره کرد.

دستگاه های تولید کننده صدف معدنی طبیعی، آلودگی کمی را نسبت به دیگر موارد صنعتی دارد. کاربرد پودر صدف نیز بیشتر برای طیور استفاده می شود، که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد. شرکت های تولید کننده آن هارا تولید و بعداز بسته بندی های لازم وارد بازار می کنند‌.

قیمت کل برای تولید هر کیلو صدف معدنی

قیمت کل برای تولید هر کیلو صدف معدنیصدف معدنی همانطور که گفته شد به دلیل خواص بالایی که دارد از اهمیت زیادی نزد دامداران برخوردار است. قیمت کل برای تولید هر کیلو صدف معدنی با توجه به مواد به کار رفته در تولید آن متفاوت است که می توانید با مراجعه به نمایندگی های آن در سراسر کشور از آن ها اطلاع و در صورت نیاز خریداری کنید.

شهر گنبد کابوس، به عنوان قدیمی ترین شهر تولید کننده صدف معدنی در تولید آن فعالیت می کند، که به دلیل نزدیکی به دریا تولید بسیار زیادی را در سال دارد. فروش پودر صدف دریایی در اکثر نقاط کشور وجود دارد که مردم می توانند با مراجعه به فروشگاه های مربوط به آن، آن هارا خریداری و استفاده کنند.

قیمت کل برای هر کیلو صدف با توجه به اندازه، شکل و کیفیت آن ها متفاوت است که در بسته بندی های مختلف در بازار عرضه می شود.

تولید کنندگان انواع صدف و پودر صدف در ایران

تولید کنندگان انواع صدف و پودر صدف در ایرانصدف های معدنی به صورت های مختلفی در کشور تولید و روانه بازار می شود که می توان به، پودر و ساشه نام برد که هر کدام برای کار خاصی به کار برده می شود.  پودر صدف کوهی نیز خواص زیادی دارد که می توان به استخوان سازی و انعقاد خون دام و طیور، افزایش وزن دام و طیور، افزایش سطح ایمنی دام و طیور و خوراک آبزیان نام برد.

تولید کنندگان انواع صدف و پودر در ایران، در بسیاری از شهر ها وجود دارند که آن هارا تولید و برای استفاده روانه بازار می کنند.

قیمت پودر صدف طیور، با توجه به کیفیت و نوع مواد به کار رفته در آن متفاوت می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما