قیمت صدف معدنی طیور در سایت های معتبر

قیمت صدف معدنی طیور بستگی به نوع دانه بندی آن دارد. منظور از دانه بندی اندازه های صدف معدنی است. اشکال گرانولی، شکری، پودری و مش سایز هایی مختلفی هستند که از این عنصر تولید می شوند. ماده اصلی تشکیل دهنده این ترکیب را کربنات کلسیم تشکیل می دهد. این ماده به دو شکل طبیعی قابل استخراج از معادن  و به صورت مصنوعی قابل ساخت است که هر کدام مختصات خود را دارد. این محصول نوعی ماده برای تامین کلسیم مورد نیاز طیور است. مقدار کلسیم موجود در کربنات کلسیم به میزان حدود 38 درصد است که نقش مهمی در ساختمان داخلی بدن طیور دارد. در بهترین مارک صدف معدنی نسبت این ترکیبات با یکدیگر رعایت شده و اندازه گیری می شود.

قیمت صدف معدنی طیور در سایت های معتبر

مرکز خرید بهترین صدف معدنی در شیراز

مرکز خرید بهترین صدف معدنی در شیرازبرای خرید بهترین نوع صدف معدنی در شیراز مراجعه به مراکز خرید بهترین شیوه می باشد. صدف معدنی یکی از منابع غنی از کلسیم است که در سلول نقش پیام رسان داشته و ذرات بزرگ آن به مدت بیشتری در چینه دان طیور می ماند.
کلسیم به همراه مواد دیگری مانند فسفر به پرندگان داده می شود که نسبت بین این دو باید رعایت شود و در این امر توجه به موارد زیر ضروری است:

  • نوع پرنده و نژادسن
  • جنس هدف از تولید پرنده

در مراکز خرید انواع مختلفی از این عناصر عرضه می شود که پرورش دهندگان طیور به آنها مراجعه کرده و بنا به میزان و وسعت کاری خود اقدام به خرید به میزان و مقادیر متفاوت می نمایند.

قطب تولید انواع صدف معدنی طیور در جهان

قطب تولید انواع صدف معدنی طیور در جهان

مقدار صدف معدنی در پوسته زمین حدود چهار درصد است که در تمام نقاط دنیا در دسترس است.
قابلیت تولید صدف معدنی به شکل مصنوعی و هم به شکل طبیعی از معادن قابل استخراج است.
مهمترین کانی های تشکیل دهنده این ماده عبارت است از:

  • سنگ آهن، تراورتن، ماربل، و آراگونیت

این محصول یکی از مواد تشکیل دهنده پوست تخم مرغ است. استان گلستان و به طور مشخص معادن شهرستان گنبد کاووس یکی از قطب های تولید صدف معدنی طیور در ایران و جهان محسوب می شود. بیش از 64 ماده معدنی در معادن کشور یافت می شود که یکی از آنها لوماشل یا صدف کوهی است که پس از  فرآوری به مصرف خوراک طیور می رسد.
همان طور که ذکر شد، گنبد کاووس دارای بیشترین درصد معادن مربوط به این ماده است که طبق آمار های موجود ظرفیت آن به 14 میلیون تن می رسد. 

صادرات صدف معدنی طیور به کشور ایتالیا

صادرات صدف معدنی طیور به کشور ایتالیاصدف کوهی یکی از محصولاتی است که در دسته مواد معدنی قرار گرفته و نوعی از آن از معادن کشور استخراج می شود. استان گلستان دارای بیشترین درصد معادنی است که این ترکیب را در خود جای داده است.
بهره برداری و استخراج صدف کوهی از معادن این استان، از نظر اقتصادی بسیار ارزشمند است و در صورت سرمایه گذاری بیشتر و مناسب، فرآوری آن به راحتی قابل انجام است.
لوماشل یا صدف معدنی در ابتدا به صورت سنگ از معدن استخراج می شود و سپس در کارخانجات مربوطه به وسیله دستگاه های سنگ شکن خرد شده و با دانه بندی های متفاوتی تولید می شود.
بر همین اساس ارقام صادراتی آن نیز برای ارسال به کشور های اروپایی مانند ایتالیا تولید شده و به مقصد این کشور ارسال می شود.
کارشناسان این حوزه معتقدند در صورت حمایت های مالی و ارائه تسهیلات لازم به فعالین این صنعت می توان زمینه افزایش و گسترش صادرات صدف دریایی طیور را به دیگر کشور ها فراهم نمود.

قیمت خوراک طیور با تخفیف بالا

قیمت خوراک طیور با تخفیف بالالوماشل یا صدف کوهی و معدنی محصولی است که بخش عمده ای از آن به مصرف خوراک طیور می رسد. فسیل های دریایی که طی سالیان متمادی و گذراندن یک پروسه بلند مدت تشکیل می شوند از ارزش غذایی و بیولوژیکی زیادی برخوردار هستند.
این ترکیبات به عنوان نوعی مکمل غذایی با دارا بودن کلسیم زیاد به مصرف خوراک طیور رسیده و تامین کننده نیاز بدن آنها به کلسیم می باشد. درصد صدف معدنی که به این منظور استفاده می شود حدود یک تا سه درصد است که به صورت مخلوط با سایر مواد غذایی به مصرف می رسد.

یکی از مهمترین اقدامات برای خرید انواع سویا خوراک طیور، بهره گیری از سایت های اینترنتی است. زیرا شرکت هایی را می توان دید که به صورت مستقیم فعالیت داشته و همواره بهترین محصولات را ارائه می دهند.
قیمت صدف دریایی طیور و پودر صدف در صورت خرید کلی با تخفیف های بالا و قابل ملاحظه همراه است. از این رو خریدارانی که قصد خرید این کالا را در مقادیر زیاد و تناژ های بالا دارند از طریق خرید عمده می توانند تخفیف های قابل توجهی دریافت دارند.

مرکز پخش خوراک طیور در شمال کشور

مرکز پخش خوراک طیور در شمال کشورشمال کشور و به طور مشخص استان گلستان قطب اصلی تولید خوراک طیور در کشور می باشد. به همین سبب کارخانه پودر صدف در این بخش از کشور نوعی مرکز پخش صدف معدنی که یکی از انواع خوراک طیور می باشد به شمار می رود.
مراکز پخش و تجات صدف دریایی پس از بسته بندی یا تهیه آن به شکل فله کار توزیع آن را به سراسر کشور بر عهده دارند.
مهمترین اشکال صدف معدنی که به مصرف خوراک طیور می رسد عبارتند از:

  • صدف معدنی گرانولی برای پرندگانی همچون شتر مرغ و بوقلمون و انواع تخمگذار آن
  • صدف معدنی شکری جهت جوجه مرغ و بلدرچین
  • صدف معدنی پودری جهت مصرف در کارخانجات تولید کننده خوارک طیور
  • صدف معدنی مش برای کاربرد در بخش صنعت

اندازه هر یک از این تولیدات متفاوت است و مثلا صدف گرانولی دارای بیشترین سایز می باشد. هر یک از انواع این کالا در بخش خاص خود که به آن اشاره شد تولید شده و سپس به مراکز پرورش طیور در نقاط مختلف کشور ارسال می شود.

ارزانترین برند از صدف معدنی در بازارهای داخلی کشور

ارزانترین برند از صدف معدنی در بازارهای داخلی کشورگروه های تولیدی زیادی در کشور در امر تولید و فرآوری صدف معدنی هستند. صدف معدنی که منبع غنی از کلسیم بوده و به شکل کاملا طبیعی و ارگانیک از معادن کشور تولید می شود در بازار های داخلی و خارجی دارای مشتریان خاص خود است.
این محصول بیولوژیک و ارگانیک کاربرد زیادی در بخش تولید و پرورش انواع پرندگان تخم گذار و گوشتی دارد.
همان طور که شرح داده شد، اندازه و سایز صدف معدنی متفاوت بوده و بر همین اساس قیمت خوراک طیور با دانه بندی های  متفاوت قیمت یکسان و ثابتی نیست.

خوراک آبزیان مشهد درجه یک که در بازار ها می باشند پودر هایی هستند که دارای بازار تولید عالی می باشند. این پودر ها با پروتیین بالایی که دارند در جیره غذایی پرورش دام و طیور و آبزیان نقش بسیار مهمی دارند. این پودر ها در نمونه های مختلف در فروشگاه های سطح کشور به فروش می رسند.
برای تهیه ارزان ترین برند از صدف معدنی مراجعه مستقیم به مراکز تولید و خرید مستقیم بهترین روش است. در صورت خرید در مقادیر زیاد نیز می توان بهترین این تولیدات را با ارزان ترین قیمت تهیه نمود.
پودر صدف ارزان قیمت در صورت خرید کلی می تواند به صورت بسته بندی شده یا فله تهیه شود.

سفارش خرید انواع صدف معدنی به صورت غیر حضوری

سفارش خرید انواع صدف معدنی به صورت غیر حضوریراه های ارتباطی زیادی برای سفارش و خرید صدف معدنی وجود دارد. یک روش، استفاده از شیوه های غیر حضوری است که به صرف زمان بسیار کم و صرفه جویی در زمان همراه است.
به عنوان مثال سفارش اینترنتی این محصولات روشی است که از طریق گروه های صنعتی تولید کننده در اینترنت ممکن است.
وب سایت هایی در اینترنت به صورت درج آگهی یا به شکل طراحی سایت اختصاصی به فروش این اقلام می پردازند.
سفارش صدف درجه یک به شکل اینترنتی می تواند تامین کننده نیاز به این محصول در هر مقدار مورد نظر باشد. شماره تماس هایی به این منظور در فضای مجازی قرار داده شده است که ضمن استعلام قیمت از طریق آنها، امکان خرید عمده یا جزئی نیز فراهم است.

مرغوب ترین صدف معدنی طیور ارائه شده در بازار

مرغوب ترین صدف معدنی طیور ارائه شده در بازارهر بخش از فعالیت تولید و پرورش طیور مستلزم به کارگیری نوع خاصی از آن است. به همین منظور انواع صدف معدنی خوراکی طیور برای بخش های مختلف مانند بخش مرغ تخمگذار، بخش پرورش جوجه گوشتی به کار می رود و نیازمند ترکیبات خاص با درصد های تعیین شده صدف معدنی می باشد.
شرکت های تولید کننده و معتبر فعال در این عرصه با تولید انواع مرغوب و درجه یک و با توجه به رعایت نکات استاندارد در این زمینه مشغول به فعالیت هستند. آنچه مرغوبیت و کیفیت صدف معدنی را مشخص می کند درجه خلوص آن است که در آزمایشگاه های کنترل کیفی به خوبی می توان آن را تشخیص داد و به حیطه آزمایش گذاشت.
از این رو با مراجعه به این این شرکت ها یا نمایندگی فروش تولیدات آنها در بازار می توان بهترین نوع این اجناس را تهیه نمود.
تولید و بسته بندی صدف در این مراکز طبق سفارش مشتری می تواند در ارقام متفاوتی صورت گیرد و به همین منظور خرید هایی با آمار های متفاوت از این شرکت ها صورت می گیرد.

فروش صدف معدنی طیور با ضمانت کیفیت

فروش صدف معدنی طیور با ضمانت کیفیتمصرف صدف معدنی برای غذای طیور دارای مزایای بسیاری برای این جانوران می باشد. از مهمترین این مزایا می توان موارد زیر را نام برد:

  • کمک به انعقاد خون و افزایش شیر در مورد دام ها و افزایش میزان تخم گذاری طیور
  • قابلیت جذب بالا، طبیعی و بدون آلودگی زیستی یا شیمیایی
  • افزایش وزن تخم مرغ و ضخامت بیشتر پوسته آن، سلامت بیشتر طیور

قیمت روز صدف معدنی معیاری برای فروش آن در حجم های مختلف می باشد. فروش ممکن است به صورت عمده و کلی در تناژ های بالا باشد که به مراکز پخش صورت گرفته و سپس توسط این مراکز به نقاط مختلف کشور و مراکز پرورش طیور با سطح فعالیت و سفارش مختلف ارسال می شود.
به جز عمده فروشی، فروش جزء و خرده فروشی نیز وجود دارد که در مقادیر کم و با حجم محدود صورت می گیرد.
آنچه مسلم است این است که فروش این تولیدات پس از کنترل کیفی در آزمایشگاه و سنجش خلوص و کیفیت آن صورت گرفته و سپس با ضمانت کیفیت و اطمینان از سلامت آن به فروش می رسد.
در تجارت انواع پودر صدف، فروش اینترنتی نیز در دستور کار بسیاری از تولید کنندگان برتر این حوزه قرار دارد و امکانات و دسترس به آن از طریق طراحی سایت های تخصصی فروش فراهم شده است.

تامین کننده برتر در حوزه انواع صدف

تامین کننده برتر در حوزه انواع صدفانواع صدف توسط تامین کنندگان برتر آن در بین مراکز فروش مختلف توزیع می شود. تامین کنندگان ممکن است عمده فروش بوده و از طریق مراکز پخش به توزیع این کالا بپردازند.
دسته دیگری از تامین کنندگان نیز ممکن است با عمده فروشان تماس بر قرار کرده و نقش واسطه را بین عمده فروش و فروشندگان این حرفه ایفا نمایند.
سیستم کاری درست و طبق برنامه زمانی مشخص سبب خواهد شد تا پرورزش دهندگان انواع طیور و دام بتوانند به موقع به این مکمل های غذایی دسترسی داشته باشند.
گروه های تامین کننده به خوبی عمده فروشان بازار را شناخته و در زمان دریافت سفارش های مختلف از طریق تماس تلفنی نیز می توانند این اجناس را تهیه و خریداری نمایند.
صدف ها به جز مصارف خوراک دام و طیور در انواع دریایی که برای انسان جنبه خوراکی دارند نیز وجود دارند. بنابراین حوزه کاری تامین کنندگان با توجه به نوع صدف متفاوت است و هر کدام در زمینه خاصی تبحر دارند. از این رو باید برای تامین این اقلام تامین کنندگان برتر را در بازار شناخت و سپس با اطمینان خاطر اقدام به خرید نمود.

فروشگاه زنجیره ای صدف معدنی طیور

فروشگاه زنجیره ای صدف معدنی طیورفروشگاه های زنجیره ای مراکز خریدی هستند که معمولا شعب زیادی داشته و این شعب در سراسر کشور پراکنده می باشند. مهمترین مشخصات این فروشگاه ها عبارت است از:

  • مدیریت متمرکز
  • فروش به صورت خرده فروشی
  • عرضه کالا های مشابه
  • ظاهر و نام یکسان
  • دارای فعالیت مشترک
  • عرضه یک محصول مثلا پوشاک، مواد غذایی، کفش و اقلامی نظیر این

همان طور که ذکر شد فروشگاه زنجیره ای در زمینه های مختلف مشغول به فعالیت می باشد که فروش صدف معدنی طیور نوعی از محصولات است که توسط این مراکز به فروش می رسد. صدف معدنی طیور نوعی ماده معدنی است که به صورت کاملا طبیعی تهیه شده و در بسته بندی های مشخص و  دانه بندی متفاوت در این فروشگاه ها در معرض فروش قرار می گیرد.
امروزه فعالیت فروشگاه های زنجیره ای گسترده شده و محصولات آنها از طریق اینترنت نیز به فروش می رسد. بنابراین از این طریق نیز می توان اقدام به خرید نمود.

معتبرترین تاجران در حوزه صدف معدنی

معتبرترین تاجران در حوزه صدف معدنیصدف معدنی صادراتی از اقلامی است که توسط معتبر ترین تاجران این حرفه در بازار توزیع شده و به فروش می رسد. فعالیت این بازرگانان به اشکال مختلفی است که عبارتند از:

  • سطح ملی در داخل کشور
  • سطح منطقه ای مانند منطقه خاور میانه
  • سطح بین المللی در سراسر جهان

بدین گونه با فعالیت این کسبه کار ارسال و صادرات اقلام مختلف و با کیفیت صدف معدنی به اقصی نقاط جهان صورت می گیرد. این تاجران از طریق شرکت در نمایشگاه های ملی و بین المللی به معرفی محصولات خود می پردازند. بدین گونه جنبه آشنایی ملیت های مختلف و فروشگاه های گوناگون را با این محصول آشنا ساخته و زمینه فروش آن را افزایش می دهند.
تاجرانی که در این زمینه دارای تجربه و سالیان متمادی فعالیت هستند می توانند راهنمای بازرگانان تازه کار باشند. این افراد به خوبی با پیچ و خم های معامله و تجارت این کالا آشنایی داشته و می توانند رهنمود های لازم را به متقاضیان ارائه دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما