قیمت فروش پودر ماهی در سراسر کشور به صورت عمده

قیمت فروش پودر ماهی در سراسر کشور به صورت عمده قطعاً به صرفه تر از خرید جزئی این محصول می باشد جایز است برای اطلاع از قیمت روز به فروشگاه های اینترنتی مراجعه نمایید.

پودر ماهی که یک محصول تجاری محسوب می‌شود از ماهی هایی به دست آمده که برای انسان غیر قابل استفاده می باشند و این پودر به عنوان یک مکمل غذایی برای دام و طیور عالی خواهد بود.

کارخانجات تولیدی برای تهیه یک تن پودر ماهی به طور میانگین چهار الی پنج تن ماهی ریز استخوان دار با روغن بالا مانند ماهی ساردین و ماهی متو احتیاج دارند.

استعلام قیمت فروش پودر ماهی در سراسر کشور

استعلام قیمت فروش پودر ماهی در سراسر کشور از نمایندگی ها، دفاتر فروش و فروشگاه های اینترنتی امکان پذیر است و متقاضیان می توانند به راحتی از قیمت روز محصول مطلع و با آگاهی بیشتر اقدام به خرید نمایند.

دام ها برای رشد بهتر و سریعتر نیازمند به آمینو اسید ها می باشند که پودر ماهی دارای درصد بالایی از آمینو اسید های ضروری مانند کلسیم، فسفر، لیسئین، متیونین و سیستئین خواهد بود.

یکی از مهمترین عواملی که بر قیمت پودر ماهی اثرمیگذارد نوع ماهی استفاده شده در آن خواهد بود از دیگر عوامل موثر در قیمت گذاری می توان به سطح کیفیت اشاره نمود به عنوان مثال اگر آنالیز پروتئین پودر ماهی بالا و میزان چربی، رطوبت، خاکستر و تی وی ان پایین باشد پودر از کیفیت ممتاز برخوردار است در نتیجه قیمت بالاتری نسبت به پودر ماهی ناخالص خواهد داشت.

تعیین قیمت پودر هسته خرما دامی همانند تمامی محصولات با توجه به سطح کیفیت صورت می پذیرد یعنی هر آنچه خلوص و کیفیت پودر بیشتر باشد از قیمت بالاتری برخوردار خواهد بود.

خرید اینترنتی پودر ماهی به صورت عمده

خرید اینترنتی پودر ماهی به صورت عمده

خرید اینترنتی پودر ماهی به صورت عمده از کارخانجات تولیدی با قیمت کف بازار همراه خواهد بود زیرا در این روش دست دلالان از معامله کوتاه شده و خریدار شاهد کاهش چشمگیر قیمت نهایی می باشد .

این سایت فروش که از معتبرترین مراکز فروش ماهی به صورت عمده و جزئی ایران می باشد در راستای جلب رضایت خریداران درصد تخفیفات فوق العاده ایران برای مشتریان عمده در نظر گرفته برای اطلاع از میزان تخفیف این مرکز را دنبال فرمایید.

مشتریان گرامی می توانند برای تحویل به موقع و سریع پودر ماهی در اقسام نقاط کشور نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را در فرم های مشاوره تکمیل و ارسال نمایند تا کارشناسان فروش سریعا با آنها تماس حاصل فرمایید.

خواص پودر ماهی برای دام و طیور

خواص پودر ماهی برای دام و طیور

از مهمترین خواص پودر ماهی برای دام و طیور می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • منبع غنی از پروتئین ویتامین و اسید های آمینه اصلی
  • قابلیت هضم بالا
  • موثر در افزایش وزن گاوهای پرواری
  • افزایش میزان شیر گاوهای شیرده
  • بهبود کیفیت خوراک
  • موثر در روند رشد بهتر و سریع تر

قابل توجه پرورش دهندگان دام و طیور برای بهره مندی از همه خواص نام برده شده در بالا لازم است این پودر با کیفیت درجه یک و میزان مناسب و کم کم به جیره غذایی اضافه شود تا بهترین بازدهی را داشته باشد. اطلاعات بیشتر از آنالیز پودر ماهی و همچنین طریقه و میزان مصرف این محصول را می توان از کارشناسان متخصص این مجموعه جویا شوید.

برای تولید غذا ماهی انرژی میتوان از هر نوع ماهی دریایی استفاده نمود که معمولا از ماهی های استفاده می شود که برای انسان قابل مصرف نیستند و استخوان و روغن بالایی دارند مهمترین آنها شامل ماهی جنوب، ماهی کیلکا، ماهی ساردین و ماهی متو می‌شوند.

فروش پودر ماهی مرغوب به نرخ کارخانه

فروش پودر ماهی مرغوب به نرخ کارخانه

از مهمترین عواملی که نشان دهنده کیفیت پودر ماهی خواهند بود می توان به اندازه ذرات، میزان چسبناکی، مقدار رطوبت، درصد تی وی ان، مقدار چربی، قابلیت انحلال و … اشاره نمود.

فروش پودر ماهی مرغوب به نرخ کارخانه از فعالیت های اصلی شرکت بازرگانی محسوب می شود و این مجموعه مفتخر است که در دو حیطه تولید و توزیع پودر ماهی در حال ارائه خدمات می باشد.

متقاضیان گرامی می توانند از طریق درگاه های ارتباطی تماس تلفنی یا واتساپ سفارشات خود را به ثبت رسانند تا بار را در سریعترین زمان ممکن در سراسر کشور تحویل بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما