قیمت هر کیلو پودر ماهی خوراک دام درب کارخانه

قیمت هر کیلو پودر ماهی خوراک دام از درب کارخانه در خرید اینترنتی پودر ماهی قطعاً به صرفه در خواهد بود متقاضیان می توانند جهت دریافت آنالیز پودر ماهی این سایت را دنبال فرمایند.

به طور کلی از مازاد و بخش های دور ریز ماهی ها مانند روده و دم ها در کارخانجات کنسرو سازی و یا برخی ماهی های ریز با جثه کوچک مانند  ماهی کیلکا با فرآیند ویژه در کارخانجات مجهز پودر ماهی به دست خواهد آمد.

این پودر به عنوان یک مکمل غذای فوق العاده برای دام و طیور محسوب می شود زیرا می تواند کمبود آنها به کلسیم، فسفر، پروتئین، ویتامین و سایر مواد معدنی را تامین نماید.

قیمت هر کیلو پودر ماهی خوراک دام

قیمت هر کیلو پودر ماهی خوراک دام را که بر اساس معیار های زیادی توسط تولیدکنندگان رسمی تعیین می گردد را می‌توان از نمایندگی ها و دفاتر فروش و فروشگاه های اینترنتی استعلام بگیرید و با مقایسه تعرفه ها بهترین انتخاب خود را تجربه نمایید.

بدون تردید بهترین قیمت پودر ماهی را مجموعه‌ای عرضه خواهد کرد که با واحد های تولیدی رابطه مستقیم داشته و بدون واسطه از درب کارخانه به دست خریداران می رسانند.

یکی از فاکتورهای اساسی دخیل در تعیین قیمت نوع ماهی استفاده شده می باشد به عنوان مثال قیمت پودر ماهی کیلکا با پودر ماهی جنوب متفاوت خواهد بود.

خرید اینترنتی پودر ماهی دامی مرغوب

خرید اینترنتی پودر ماهی دامی مرغوب

از مهم ترین خواص چشمگیر پودر ماهی در پرورش دام توجه دامداران را به خود جلب نموده می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کمک به هضم خوراک
  • موثر در رشد بهتر و سریعتر
  • بهبود کیفیت جیره غذای دام ها
  • رفع کمبود پروتئین و ویتامین جیره دام
  • تأمین انواع اسید آمینه های مفید ( لیزین، کلسیم، فسفر و…)

خرید اینترنتی پودر ماهی دامی مرغوب از رایج‌ترین روش‌های تهیه محصول می باشد و بیشترین میزان تقاضا را به خود اختصاص داده زیرا با پیشرفت های تکنولوژی در همه زمینه ها دامداران نیز برای تحویل سریع و به موقع این کالا و همچنین جهت صرف کمترین هزینه برای سود دهی بیشتر اقدام به خرید غیر حضوری می نمایند.

مشتریان گرامی می توانند برای اطلاع از نحوه ارسال بار و همچنین بهره مندی از مشاوره خصوصی رایگان از طریق درگاه های ارتباطی ذکر شده به کارشناس فروش مراجعه نمایند.

آنالیز پودر ماهی درجه یک برای فروش عمده

آنالیز پودر ماهی درجه یک برای فروش عمده

میزان مناسب پروتئین پودر ماهی تقریباً بین ۵۰ تا ۶۰ درصد تعیین شده و میزان ‏tvn یا همان ازت آزاد شده در ۱۰۰ گرم پودر ماهی باید کمتر از ۱۳۰ میلی گرم باشد.

قابل توجه دامداران گرامی استفاده از پودر ماهی به همراه یونجه و سیلو یک جیره غذایی بسیار عالی و مغذی می باشد و موجب می شود که پروتئین تجزیه کننده شکمبه دام افزایش یابد.

آنالیز پودر ماهی درجه یک برای فروش عمده را می توانید از وبسایت پیشرو دریافت نمایید همچنین می توان جهت دریافت نمونه برای تست کیفیت و اطمینان از آنالیز به تخصصی ترین مرکز فروش ایران مراجعه فرمایید.

کارخانه پودر ماهی اولین تولید کننده در کرمان

کارخانه پودر ماهی اولین تولید کننده در کرمان

در فروشگاه ها شاهد انواع متنوع برندهای این محصول می باشید زیرا کارخانجات تولیدی در شهرهای مختلف همچون تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، کرمان، فارس، خراسان، سمنان و… در حال فعالیت می باشند و هر کدام این محصول را با قیمت و کیفیت های متفاوت به بازار تزریق کرده اند.

کارخانه پودر ماهی اولین تولید کننده در کرمان این محصول را با نازلترین قیمت بازار و همچنین کیفیت ممتاز و برتر به صورت جزئی و عمده در اختیار مشتریان قرار داده است.

چنانچه برای نخستین بار از این مرکز فروش جهت خرید عمده اقدام می نمایید از میزان تخفیفات ویژه بهره مند خواهید شد که باعث کاهش قیمت نهایی و افزایش سود خریدار می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما