قیمت پودر صدف | نمایندگی های فروش پودر صدف

پودر صدف یا گوش ماهی دارای 38 درصد کلسیم است به همین علت از این پودر در جیره دام و طیور، به عنوان یک منبع تغذیه استفاده می شود. تهيه پودر صدف به خصوص در نقاط ساحلى بسيار آسان و ارزان است. برای تهیه این پودر، گوش‌ماهى‌ هاى به‌ دست آمده را خرد مى‌کنند و آن را به‌ صورت آرد نرم براى جوجه‌ ها و به‌صورت خرد شده براى مرغ‌ هاى تخمى استفاده می نمایند. با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی درباره قیمت پودر صدف، انواع آن، کاربرد این پودر و … به شما بدهیم.

قیمت پودر صدف | نمایندگی های فروش پودر صدف

انواع پودر صدف در بازار ایران

انواع پودر صدف در بازار ایرانهمانطور که گفتیم کاربرد پودر صدف در تهیه تغذیه خوراک دام و طیور می باشد. از این پودر در مصارف کارخانجات تهیه خوراک دام و طیور و آبزیان به طور چشم گیری استفاده می شود.

پودر صدف در اندازه های مختلفی تولید و عرضه می شود. ریزترین اندازه آن، سایز پودری یا آردی نام دارد. از این نوع پودر صدف در کلیه گاوداری ها شیری و گوشتی و پرواری و کارخانجات مکمل سازی و داروسازی برای تامین کلسیم در جیره غذایی استفاده می شود.

در جوجه ها معمولا از صدف به صورت نرم و همراه آراد استفاده می شود. اما از آنجایی که مرغ های تخمی نیاز بیشتری به کلسیم دارند، نه تنها پودر صدف را به آرد اضافه می کنند بلکه مقداری هم به صورت آزاد در اختیار آن ها قرار می دهند.

صدف معدنی با توجه به نوع مصرف آن، انواع مختلفی دارد. در زیر لیستی از انواع پودر صدف در بازار ایران را تهیه نموده ایم:

  • صدف معدنی گرانولی (سایز 4.5 – 2.5 میلی متر): از این نوع صدف معدنی در فارم های تخم گذار، اجداد، مادر و نیز برای بوقلمون و شترمرغ استفاده می گردد.
  • صدف معدنی شکری (سایز 3 – 1 میلیمتر): صدف معدنی شکری را در مزارع گوشتی و پولت و همچنین بلدرچین و مرغ تخم گذار مورد استفاده قرار می دهند.
  • صدف معدنی پودری (سایز 1 – 0 میلیمتر): از صدف معدنی پودر برای جیره گاوداری های گوشتی و شیری و مصرف در کارخانه های خوراک دام و طیور استفاده می شود.
  • صدف معدنی مش 400: نوع مش بیشتر مصارف صنعتی دارد.

قیمت روز پودر صدف معدنی و دریایی

قیمت روز پودر صدف معدنی و دریاییفروشگاه های زیادی به فروش صدف معدني چه به صورت اینترنتی و چه به صورت حضوری می پردازند. شما با مراجعه به آن ها، می توانید کاملا به روز از قیمت پودر صدف معدنی و دریایی، قیمت پودر صدف طیور و … آگاه شوید.

شما می توانید به صورت اینترنتی و با توجه به نیاز خود، این پودر را سفارش دهید. مزیت خرید اینترنتی این است که شما واسطه ها را حذف کرده و می توانید تجربه خرید پودر صدف با کیفیت ولی ارزان قیمت را داشته باشید.

لازم به ذکر است اگر قصد خرید اینترنتی را دارید حتما از اعتبار سایت اطمینان حاصل کرده و سپس اقدام به خرید نمایید.

نمایندگی های فروش انواع پودر صدف در تهران

نمایندگی های فروش انواع پودر صدف در تهراندر مورد آنالیز پودر صدف باید گفت که این پودر دارای 97 تا 98 درصد کربنات کلسیم، 38 تا 40 درصد کلسیم، 0.1 درصد فسفر و 0.04 درصد فلوئور می باشد. واضح است که این پودر منبع غنی کلسیم است و به طور گسترده در غذای دام و طیور استفاده می گردد.

به همین علت نمایندگی های فروش انواع پودر صدف در ایران بسیار متعدد می باشند. شما می توانید با مراجعه حضوری به این نمایندگی ها، با تولید کننده های این پودر آشنا شده و در مورد کیفیت محصول آن ها از فروشنده پرس و جو نمایید.

لازم به ذکر است در خرید پودر صدف حتما نوع دام و طیوری که قصد دارید از تغذیه آن ها از این پودر استفاده کنید را مورد توجه قرار دهید. چرا که برای هر نوع دام و طیور باید از یک نوع خاص پودر صدف استفاده کرد.

وضعیت خرید و فروش پودر صدف در بازار ایران

وضعیت خرید و فروش پودر صدف در بازار ایراناز آن جایی که پودر صدف یک منبع ارزان تامین کلسیم می باشد، به همین علت می تواند قیمت نهایی جیره خوراک دام و طیور را به شکل قابل توجه ای کاهش دهد. علاوه بر این پودر صدف برای پوست یک معجزه به حساب می آید.

پوسته صدف باعث می شود که اپیدرم یا لایه رویی پوست نرم شود و همچنین آن را تسکین می دهد. این پودر همانند لایه بردار طبیعی عمل می کند و احساس تازگی و ظاهری بهتر را به پوست می بخشد و سبب ترویج درخشندگی آن می گردد .

در نتیجه این پودر کاربردهای زیادی دارد و به همین علت است که وضعیت خرید و فروش پودر صدف در بازار ایران، بسیار پر رونق می باشد.

خرید و فروش این پودر در سراسر ایران توسط نمایندگی های فروش متعددی صورت می گیرد. و کسانی که دام و طیور دارند و یا از مزیت های این پودر برای پوست آگاه هستند، به این مراکز مراجعه کرده و با توجه به نیاز خود اقدام به خرید این محصول می نمایند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما