قیمت پودر ماهی برای طیور و دام به صورت اینترنتی

قیمت پودر ماهی برای طیور و دام به صورت اینترنتی بسیار مقرون به صرفه تر از خرید حضوری می باشد پس فرصت را از دست ندهید و برای سفارش اقدام نمایید.

امروزه از پودر ماهی به عنوان یک منبع سرشار از پروتئین در جیره غذایی دام و طیور استفاده خواهد شد به دلیل قابلیت هضم پذیری بالاتری که نسبت به پروتئین های گیاهی دارد نور چشمی پرورش دهندگان دام و طیور شناخته می شود.

مشتریان گرامی جهت شناخت بهترین محصول و اطلاع از نحوه خرید آن در سراسر کشور پیشنهاد می شود این مقاله را تا انتها مطالعه فرمایید.

استعلام قیمت پودر ماهی برای طیور

استعلام قیمت پودر ماهی برای طیور به سادگی از طریق سایت های اینترنتی امکان پذیر است و افراد متقاضی می توانند برای اطلاع از آخرین قیمت این محصول از طریق تماس تلفنی یا واتساپ با کارشناس فروش مجموعه در ارتباط باشند.

با توجه به این موضوع که فاکتورهای بسیار زیاد در تعیین قیمت پودر ماهی اثر گذار خواهند بود شاهد تغییرات زیادی در نرخ آن بوده‌ایم به عنوان مثال با افزایش چشمگیر تورم در کشور بالا رفتن هزینه های تولید و دستگاه قیمت ارائه شده پودر ماهی توسط فروشگاه ها بالا خواهد بود.

بهترین راهکار برای کاهش هزینه های خرید پودر ماهی مراجعه به مراکز فروش تخصصی که بدون واسطه این محصول را تولید و عرضه می نمایند می باشد.

خواص پودر ماهی برای دام در صنعت دامداری

خواص پودر ماهی برای دام در صنعت دامداری

خواص پودر ماهی برای دام در صنعت دامداری بسیار زیاد و غیرقابل انکار می باشد از مهمترین آنها میتوان به مواردی نظیر بهبود افزایش وزن، برطرف نمودن کمبود پروتئین و انواع ویتامین و اسید آمینه، تضمین سلامت دام، افزایش شیر در گاوهای شیرده و … اشاره نمود.

برای بهره مندی از خواص نام برده شده در بالا الزامی است که از محصول با کیفیت و خلوص بالا استفاده از شود و بهترین راهکار برای اطلاع از کیفیت پودر ماهی دریافت آنالیز محصول می باشد.

بررسی‌های صورت گرفته مشخص کرده هرچه درصد پروتئین محصول بالاتر و میزان چربی، رطوبت و تی وی ان پایین تر باشد کیفیت و ماندگاری پودر ماهی بیشتر خواهد بود لازم به ذکر است که اگر این پودر به تازگی به تولید رسیده باشد تی وی ان آن در ۱۰۰ گرم پودر ماهی باید کمتر از ۱۳۰ میلی گرم باشد.

نحوه خرید اینترنتی پودر ماهی خوراک دام و طیور

نحوه خرید اینترنتی پودر ماهی خوراک دام و طیور

شایسته است بدانید این مجموعه در راستای جلب اعتماد مشتریان امکان دریافت نمونه برای تست کیفیت را فراهم کردند تا قبل از خرید عمده محصول را دریافت و پس از بررسی آنالیز سفارشات عمده خود را ثبت کنید.

نحوه خرید اینترنتی پودر ماهی خوراک دام و طیور با گسترش تکنولوژی و فراهم کردن بهترین شرایط برای خریدار رشد قابل توجهی داشته و این وب سایت از پر بازدید ترین مراکز فروش پودر ماهی در ایران به شمار می رود.

خریداران گرامی جهت برقراری ارتباط با مشاورین فروش می توانند نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را در فرم های ارائه شده در سایت تکمیل و ارسال نمایند تا همکاران ما سریعاً با آنها تماس حاصل فرمایند.

کارخانه پودر ماهی برترین تولید کننده ایرانی

کارخانه پودر ماهی برترین تولید کننده ایرانی

کارخانجات تولیدی پودر ماهی برای تولید محصولی با کیفیت بالا معمولاً روغن ماهی را در مرحله پخت ماهی ها استخراج می کنند تا اسیدهای چرب اشباع نشده که برای سلامت غذای انسان مضر هستند به تغذیه دام و طیور نرسند.

این کارخانه پودر ماهی به عنوان برترین تولید کننده ایرانی توانسته نیاز بازار را از این محصول پرطرفدار تامین نماید و با ارائه محصولی با کیفیت درجه یک و نازلترین قیمت بازار نظر مثبت بسیاری از مشتریان را به خود جلب نماید جهت ارتباط مستقیم با مدیر نمایندگی کافیست این مرکز فروش را دنبال فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما