قیمت پودر ماهی خارجی و خواص آن برای دام

قیمت پودر ماهی خارجی و خواص آن برای دام در این مقاله ارائه شده است متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر جهت خرید اینترنتی پودر ماهی اقدام نمایند.

پودر استخوان ماهی و پودر هسته خرما خوراک دام در انواع بسته بندی های استاندارد با وزن مشخص ارائه می شود. قیمت این محصولات با در نظر گرفتن کیفیت و وزن اعلام شده و افراد می توانند بهترین ها را تهیه کنند.

طبق نظر کارشناسان تغذیه دام و طیور پودر ماهی  از میان همه نهاده های دامی به دلیل کاربردهای فراوان و ارزش غذایی بالایی که دارد یکی از محبوب ترین ها به شمار می رود.

معمولاً در اکثر نقاط جهان که به دریا متصل باشند تولید پودر ماهی صورت می پذیرد زیرا این محصول از ماهی های سالم ریز دریا که ارزش اقتصادی ندارند یا ضایعات ماهی ها در کارخانه جات کنسرو سازی بدست آمده است.

لیست قیمت پودر ماهی خارجی در بازار داخلی

لیست قیمت پودر ماهی خارجی در بازار داخلی در این مجموعه ارائه شده است برای مشاهده آن کافیست از طریق فضای مجازی به کارشناس فروش مراجعه فرمایید و با مقایسه دقیقه تعرفه ها بهترین انتخاب خود را داشته باشید.

در بازار ایران شاهد انواع برندهای داخلی و خارجی متنوع با قیمت های متفاوت هستید لذا پیشنهاد می شود جهت اطلاع از قیمت دقیق این محصول و تهیه پودر ماهی با کیفیت ممتاز به مراکز فروش رسمی که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کند مراجعه نمایید.

از مهم ترین نکات در بررسی کیفیت پودر ماهی میتوان به درصد خلوص مواد، روش تولید، برند تولیدکننده و … اشاره کرد.

خواص پودر ماهی برای دام و طیور

خواص پودر ماهی برای دام و طیور

این پودر امروز طرفداران زیادی را در صنعت خوراک دام و طیور به خود جذب نموده از همین رو برای تامین نیاز بازار عرضه کنندگان در شهرهای مختلف در حال ارائه مستقیم این محصول می باشند.

خواص پودر ماهی برای دام و طیور بسیار زیاد می باشند و مهمترین آنها شامل بهبود روند رشد، افزایش میزان شیردهی، پروار بندی سریعتر، کاهش دوران پرورش و … می شوند.

انواع غذا ماهی کوی به صورت استاندارد و با کیفیت عالی در ایران تولید شده و افراد مختلف آنها را سفارش خرید می دهند. لذا باید قیمت آنها نیز مشخص باشد.

این محصول در ایران با نام تجاری پودر ماهی مورد خرید و فروش قرار می گیرد و در سایر کشورهای دنیا با نام fish meal شناخته شده و مورد معامله قرار خواهد گرفت.

خرید اینترنتی پودر ماهی خوراک دام و طیور

خرید اینترنتی پودر ماهی خوراک دام و طیور

قابل توجه دامداران گرامی برای مشاهده تاثیر بهتر پودر ماهی در رشد دام پیشنهاد می‌شود آن را با یونجه و سیلو ترکیب نمایید در این صورت میزان پروتئین تجزیه کننده شکمبه بیشتر خواهد شد و تاثیر مثبتی در روند رشد خواهد داشت.

خرید اینترنتی پودر ماهی خوراک دام و طیور در چند سال اخیر رواج زیادی پیدا کرده و این موضوع نشانه استقبال مشتریان از خرید آنلاین می باشد زیرا در این روش محصول با صرف کمترین زمان و هزینه به دست متقاضیان خواهد رسید.

آنالیز تقریبی پودر ماهی با کیفیت مطلوب شامل ۵۵ الی ۶۰ درصد پروتئین خام، ۹ درصد چربی، ۱۰ درصد رطوبت، ۹۷ درصد قابلیت هضم، ۹۲ درصد ماده خشک، ۱۳ درصد خاکستر می شود برای دریافت آنالیز کامل همه مواد معدنی با کارشناس فروش سایت ارتباط برقرار کنید.

خرید عمده پودر ماهی با قیمت بازرگانی فروش

خرید عمده پودر ماهی با قیمت بازرگانی فروش

پرورش ماهی در انواع متنوعی مورد استفاده قرار می گیرد که مهمترین آنها پودر ماهی جنوب، پودر ماهی کیلکا، پودر ماهی ساردین، پودر ماهی متو می باشند.

پودر ماهی سرشار از پروتئین، ویتامین، اسیدهای آمینه و مواد معدنی می باشد که از مهمترین و کاربردی ترین مواد معدنی در رشد دام و طیور می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پتاسیم
  • سدیم
  • کلسیم
  • آهن
  • مس
  • منگنز
  • منیزیم
  • روی
  • فسفر
  • آلومینیوم

خرید عمده پودر ماهی با قیمت بازرگانی فروش از فروشگاه های اینترنتی معتبر بهترین راهکار برای کسب سود بالا برای خریدار می باشد چنانچه قصد بهره مندی از تخفیفات ویژه این مجموعه برای خریداران عمده را دارید از طریق درگاه های ارتباطی ارائه شده با مشاور فروش در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما