قیمت پودر ماهی کیلکا در خرید های اینترنتی

قیمت پودر ماهی کیلکا در خریدهای اینترنتی بسیار به صرفه تر خواهد بود زیرا در این خرید دست دلالان کوتاه شده و متقاضی محصول را مستقیماً از درب کارخانه دریافت خواهد کرد.

به ماهی های ریز با جثه کوچک که وزن آنها حداقل ۷ الی ۱۰ گرم میباشد ماهی کیلکا گفته می شود معمولا این ماهی در روز به صورت دسته جمعی قرار دارند و با تاریک شدن هوا پراکنده خواهند شد.

بر خلاف وزن پایین آنها از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار هستند همانند سایر ماهی ها سرشار از پروتئین چربی ویتامین و انواع مواد معدنی می باشد بنابراین پودر این محصول برای دام و طیور فوق العاده خواهد بود.

استعلام لیست قیمت پودر ماهی کیلکا

استعلام لیست قیمت پودر ماهی کیلکا به راحتی از طریق فروشگاه های آنلاین امکان پذیر است لذا مشتریان می توانند برای مشاهده آخرین قیمت ها از طریق درگاه های ارتباطی به مشاور فروش این مجموعه مراجعه نمایند.

درجه خلوص و آنالیز پودر ماهی بیشترین تاثیر را در قیمت گذاری این محصول خواهند داشت زیرا هرچه محصول از کیفیت بالاتری برخوردار باشد بدون تردید قیمت بیشتری نیز خواهد داشت.

بهترین راهکار برای تهیه محصول درجه یک با قیمت مناسب ارتباط مستقیم با کارخانجات تولیدی می باشد به عنوان مثال این وبسایت مفتخر است نازل ترین قیمت پودر ماهی کیلکا در ایران را عرضه می نماید و تنها علت آن حذف واسطه ها و فعالیت در دو زمینه تولید و توزیع می باشد.

خرید اینترنتی پودر ماهی کیلکا حجم تناژ

خرید اینترنتی پودر ماهی کیلکا حجم تناژ

خرید اینترنتی پودر ماهی کیلکا در حجم تناژ را می توان از مرکز فروش مقابل انجام دهید تا با بهره مندی از میزان تخفیفات فوق العاده شاهد کاهش چشمگیر قیمت نهایی بوده و بیشترین سود را از آن خود کرده باشید.

از مهمترین مزایای خرید غیر حضوری که موجب استقبال بی نظیر مشتریان از سفارش اینترنتی گردیده میتوان موارد زیر اشاره نمود:

  1. تحویل محصول در کمترین زمان ممکن
  2. ارسال به اقسام نقاط کشور
  3. بهره‌مندی از خدمات پس از فروش
  4. دریافت محصول با کیفیت تضمین شده
  5. قابلیت مشاهده لیست به روز قیمت ها
  6. پرداخت نازلترین قیمت بازار
  7. حذف هزینه های بیهوده

ماهی کیلکا در عمق مشخص ۶ تا ۳۰ متری آب زیست خواهد کرد و از این تجاوز نمی کند مدت زمان سیلان قبل از تاریک شدن هوا می باشد همچنین فصل این ماهی از آخر خرداد ماه شروع و تا اواخر اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

کارخانه پودر ماهی کیلکا در جنوب کشور

کارخانه پودر ماهی کیلکا در جنوب کشور

کارخانه پودر ماهی کیلکا در جنوب کشور تمام تلاش خود را به کار گرفته تا این محصول را با بهترین آنالیز تولید و با مناسب ترین قیمت از طریق نمایندگی ها، دفاتر فروش و فروشگاه های اینترنتی به بازار عرضه نماید.

آنالیز پروتئین پودر ماهی کیلکا بین  ۶۲ الی ۶۸ درصد خواهد بود بنابر این در رفع کمبود پروتئین دام و طیور بسیار موثر خواهد بود لذا این پودر منبعی عمده از انواع ویتامین ها خواهد بود که عبارتند از:

  • ویتامین D
  • ویتامینB
  • ویتامین A
  • ویتامین K
  • ویتامین E

شرکت فروش پودر ماهی کیلکا خوراک دام

شرکت فروش پودر ماهی کیلکا خوراک دام

استفاده از پودر ماهی کیلکا در خوراک دام موجب افزایش وزن و همچنین به دلیل میزان هضم بالای آن سبب اثربخشی رشد متابولیسم عمومی خواهد شد.

برای بررسی کیفیت این پودر به عوامل بسیاری باید دقت فرمایید به عنوان مثال هر چه میزان پروتئین بیشتر و درصد تی وی ان پایین ‌تر باشد نشان دهنده کیفیت ممتاز و تازگی پودر ماهی خواهد بود.

شرکت فروش پودر ماهی کیلکا خوراک دام در حال حاضر در بسیاری از شهرها مانند تهران، اصفهان، کرمان، مشهد و … فعالیت می کند جهت رابطه مستقیم با هر یک از این نمایندگی ها به کارشناس فروش این مجموعه مراجعه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما