لیست قیمت امروز پودر ماهی خوراک دام و طیور

قیمت امروز پودر ماهی خوراک دام و طیور خرید اینترنتی پودر ماهی بسیار به صرفه و اقتصادی خواهد بود جهت ارتباط مستقیم با کارخانه پودر ماهی شما را به این مرکز فروش دعوت می نماییم.

امروزه پودر ماهی به عنوان نور چشمی پرورش دهندگان دام و طیور محسوب می‌شود چون تاثیراتی غیرقابل انکار در پرورش دام و طیور خواهد داشت زیرا از ماهی سالم یا ضایعات ماهی به دست آمده و منبعی غنی از کلسیم و فسفر و پروتئین می باشد.

برای تهیه پودر ماهی به فرآیندی خاص و ویژه احتیاج است از همین رو این محصول به صورت ارگانیک و طبیعی در کارخانجات مجهز با کیفیت درجه ۱ به تولید خواهد رسید.

لیست قیمت امروز پودر ماهی درب کارخانه

لیست قیمت امروز پودر ماهی درب کارخانه را می توان از مرکز پخش مقابل استعلام بگیرید و با مقایسه با نرخ سایر مجموعه ها یک انتخاب پرسود و اقتصادی را داشته باشید.

در بازار شاهد انواع متنوع برندهای داخلی و خارجی هستید بدون تردید محصولات تولید ایران از قیمت مناسب تری نسبت به محصولات وارداتی برخوردار خواهند بود و خوشبختانه با تلاش تولید کنندگان کشور به پودر ماهی با آنالیز مطابق با استانداردهای جهانی دست یافته ایم.

شایسته است بدانید که این شرکت بازرگانی نازل ترین قیمت پودر ماهی در ایران را عرضه کرده است و تنها علت این کاهش قیمت نبود واسطه ها و رابطه مستقیم با واحد تولیدی می باشد پس این فرصت گرانبها را از دست ندهید و همین حالا برای ثبت سفارش اقدام نمایید.

خرید اینترنتی پودر ماهی خوراک دام و طیور

خرید اینترنتی پودر ماهی خوراک دام و طیور

معمولا برای تولید پودر ماهی از قسمت های نظیر پوست، استخوان و مازاد ماهی ها در کارخانه جات تولید کنسرو یا ماهی های کامل که از نظر اقتصادی کاربردی ندارند همچون ماهی جنوب و ماهی کیلکا استفاده خواهد شد.

این سایت فروش به عنوان یکی از پر بازدید ترین سایت های عرضه پودر ماهی در حال ارائه خدمات می باشد و این حجم از استقبال به دلیل ارائه محصول با کیفیت درجه یک به بهترین قیمت بازار خواهد بود.

خرید اینترنتی پودر ماهی خوراک و دام و طیور بهترین راهکار برای کاهش هزینه ها و صرف کمترین زمان می باشد بنابراین مشتریان گرامی می توانند جهت خرید آنلاین از طریق درگاه های ارتباطی ارائه شده به نماینده فروش سایت مراجعه فرمایند.

آنالیز پودر ماهی و کاربرد آن در بازار

آنالیز پودر ماهی و کاربرد آن در بازار

آنالیز پروتئین پودر ماهی ۵۵ و ۶۰ درصد و میزان ‏tvn در ۱۰۰ گرم پودر باید کمتر از ۱۳۰ میلی گرم باشد برای اطلاع از درصد آنالیز سایر مواد معدنی این محصول پر کاربرد می‌توان این مرکز خرید را دنبال نمایید.

پودر ماهی که سرشار از اسید آمینه های بسیار ضروری همچون لیزین و متیونین می باشد اگر کم کم به خوراک دام اضافه شود و دام به خوردن آن عادت کند تأثیرات فوق‌العاده‌ای در رشد و سلامت آن خواهد شد.

در این مقاله سعی نمودیم آنالیز پودر ماهی و کاربرد آن در بازار رابطه اطلاع متقاضیان این محصول برسانیم لذا متقاضیان می توانند جهت تکمیل اطلاعات تخصصی از مشاوران فروش مجموعه راهنمایی دریافت کنند.

بزرگترین کارخانه پودر ماهی تولید کننده ایرانی

بزرگترین کارخانه پودر ماهی تولید کننده ایرانی

دامداران گرامی دقت نماید اگر پودر ماهی را به همراه یونجه و سیلو میکس کنند این خوراک سبب بیشتر شدن پروتئین تجزیه کننده شکمبه دام خواهد شد.

بزرگترین کارخانه پودر ماهی تولید کننده ایرانی در کرمان در راستای جلب رضایت خریداران این محصول را با بهترین مواد اولیه و معتبرترین آنالیز تولید نموده از طریق نمایندگی ها و فروشگاه های اینترنتی به بازار عرضه داشته است.

قابل توجه خریداران عمده در این مجموعه با توجه به حجم سفارش از درصد تخفیفات استثنایی بهره مند خواهید شد که موجب کاهش قیمت نهایی پودر ماهی میشود و در نتیجه برای خریدار سود قابل توجه ای به همراه دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما