لیست قیمت پودر ماهی وارداتی در شرکت

لیست قیمت پودر ماهی وارداتی در معتبر ترین شرکت فروش این محصول در ایران قرار داده شده شماره جهت دریافت نازلترین قیمت این محصول به وبسایت مقابل دعوت می نماییم

پودر ماهی که به طور کلی از ماهی های ریز و استخوان دار تشکیل شده به رنگ قهوه ای روشن و یا خاکستری تیره می باشد و سرشار از پروتئین و کلسیم و فسفر است و به عنوان یک مکمل غذایی برای دام و طیور استفاده خواهد شد.

در چند سال اخیر میزان استفاده از این پودر در کشور  آنقدر رشد پیدا کرده که شرکت‌های بازرگانی اقدام به واردات این محصول نمودند تا نیاز بازار را به بهترین نحو ممکن تامین نمایند.

لیست قیمت پودر ماهی وارداتی

لیست قیمت پودر ماهی وارداتی را می توانید از طریق این مجموعه مشاهده و سپس با مقایسه قیمت انواع این محصول توسط فروشگاه ها، بهترین انتخاب خود را تجربه نمایید.

بدون تردید قیمت پودر ماهی مخصوص خوراک دام از مدل وارداتی نسبت به تولیدات داخلی بیشتر خواهد بود زیرا این کالا را شرکت های بازرگانی با هزینه های جانبی و گزاف وارد کشور کرده اند و سپس از طریق نمایندگی ها و فروشگاه های اینترنتی به بازار عرضه نموده اند.

با توجه به نوسانات ارزی و همچنین تورم بازار قیمت پودر ماهی دچار تغییرات زیادی بوده لذا پیشنهاد می شود قبل از سفارش جهت مشاهده آخرین قیمت این محصول اقدام نمایید.

شرکت فروش پودر ماهی وارداتی مرغوب

شرکت فروش پودر ماهی وارداتی مرغوب

پودر ماهی که منبعی غنی از انواع اسیدهای آمینه ها است دارای مواد معدنی زیادی خواهد بود که برخی از آنها عبارتند از:

  1. کلسیم
  2. فسفر
  3. منیزیم
  4. سدیم
  5. پتاسیم
  6. منگنز
  7. آهن
  8. مس
  9. روی
  10. آلومینیوم

در بررسی کیفیت پودر ماهی باید به نکات مهمی همچون درصد خلوص، روش تولید، شرکت تولیدکننده داخلی و خارجی، نحوه فروش و … توجه کافی داشته باشید.

شرکت فروش پودر ماهی وارداتی مرغوب در تهران توانسته این محصول را با بهترین قیمت و به صورت جزئی و عمده در اختیار مشتریان قرار دهد جهت دریافت آنالیز این پودر میتوان از طریق درگاه های ارتباطی ذکر شده در ادامه به مدیر فروش مجموعه مراجعه نمایید.

نحوه خرید پودر ماهی وارداتی از بازرگانی ها

نحوه خرید پودر ماهی وارداتی از بازرگانی ها

معمولاً پودر ماهی به دلیل خوش خوراک بودن در تغذیه دام و طیور جایگاه ویژه‌ای به دست آورده و علاوه بر بهبود روند رشد تاثیرات بی نظیری در سلامت آنها خواهد داشت.

نحوه خرید پودر ماهی وارداتی از بازرگانی ها به دو روش حضوری و اینترنتی صورت می پذیرد و امروزه از رایج‌ترین روش‌ها خرید آنلاین می باشد زیرا افراد با صرف کمترین زمان و هزینه محصول مورد نظر را خریداری می کنند.

شایسته است بدانید از خدمات ارزنده پس از فروش این مجموعه قابلیت ارجاع محصول می باشد و چنانچه پس از تحویل بار محصول از هر نظر دچار نقص بود با هماهنگی واحد پشتیبانی آن را مرجوع نمایید تا پس از تعویض مجدد برایتان ارسال گردد.

عرضه مستقیم پودر ماهی وارداتی خوراک دام

عرضه مستقیم پودر ماهی وارداتی خوراک دام

از انواع پودر ماهی می توان به پودر ماهی متو، پودر ماهی کیلکا، پودر ماهی جنوب، پودر ماهی ساردین و … اشاره نمود که هر کدام داری رنگ، قیمت و آنالیز متفاوتی می باشند.

لازم به ذکر است که مشتریان می توانند قبل از خرید عمده این محصول را به صورت نمونه دریافت و پس از اطمینان از سطح کیفیت و آنالیز محصول سفارشات عمده خود را به ثبت رسانند.

عرضه مستقیم پودر ماهی وارداتی خوراک دام از فعالیت های اصلی این مرکز فروش می باشد که برای جلب رضایت مشتریان این محصول را پس از تحویل از گمرک بدون واسطه برای خریدار ارسال خواهند کرد و این عمل موجب کاهش هزینه خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما