مراکز فروش پودر ماهی با کیفیت در بازار داخلی

مراکز فروش پودر ماهی با کیفیت در بازار داخلی این محصول پر کاربرد را با نازلترین قیمت هر کیلو پودر ماهی در دسترس متقاضیان قرار داده اند جهت استعلام قیمت و ثبت سفارش به این مجموعه مراجعه نمایید.

پودر ماهی که سرشار از پروتئین، ویتامین، کلسیم، فسفر و بسیاری از مواد معدنی دیگر می‌باشد اگر به عنوان مکمل غذایی در تغذیه دام و طیور قرار بگیرد تاثیرات فوق‌العاده‌ای به همراه خواهد داشت.

فرایند تولید پودر ماهی در کارخانجات بسیار دشوار و پیچیده می باشد و باید تمام مراحل به درستی و با دقت بالا انجام شود به عنوان مثال اگر مرحله خشک شدن و گرفتن رطوبت ماهی ها به درستی انجام نشود محصول نهایی به دست آمده از کیفیت پایین برخوردار خواهد بود.

مراکز فروش پودر ماهی با کیفیت در تهران

مراکز فروش پودر ماهی با کیفیت  در تهران در راستای تامین نیاز بازار این کالا  را به صورت عمده  و در تناژ بالا نیز در اختیار مشتریان قرار می‌دهند افراد می‌توانند برای برقراری ارتباط مستقیم با این مرکز از قسمت مشاوره و فروش با مدیر مجموعه تماس حاصل فرمایند.

از مهم ترین عوامل موثر بر کیفیت پودر ماهی می‌توان به مواردی نظیر نوع ماهی، وضعیت تغذیه ماهی در آب دریا ها، میزان چسبناکی، مقدار رطوبت، قابلیت انحلال، میزان چربی، دمای پایین در زمان تولید و … اشاره کرد.

از دلایل اصلی مراجعه پرورش دهندگان دام و طیور به مراکز فروش معتبر تهیه محصول با بهترین آنالیز و کیفیت بالا می باشد زیرا این مراکز پودر ماهی را با کیفیت ۱۰۰% تضمین شده به بازار عرضه کرده اند.

قیمت هر کیلو پودر ماهی در بازار داخلی

قیمت هر کیلو پودر ماهی در بازار داخلی

قابل توجه خریداران گرامی در زمان تهیه محصول به کیفیت و تازگی آن دقت کافی فرمایید زیرا در محصول تازه تولید شده میزان tvn در ۱۰۰ گرم پودر ماهی باید کمتر از ۱۳۰ میلی گرم باشد تا ماندگاری و مدت زمان نگهداری آن طولانی تر باشد.

قیمت هر کیلو پودر ماهی در بازار داخلی بر اساس معیارهای زیادی تعیین و توسط نمایندگی ها، دفاتر فروش و سایت های اینترنتی اعلام میگردد مشتریان می توانند با اطلاع از قیمت روز این محصول یک خرید به صرفه و عالی داشته باشند.

یکی از فاکتورهای تاثیرگذار در تعیین قیمت نوع سفارش می باشد زیرا در خرید عمده به دلیل حذف هزینه های بسته بندی خریدار شاهد کاهش قیمت خواهد بود از همین رو بسیاری از خریداران جهت خرید عمده اقدام می نمایند تا از حاشیه سود قابل توجهی بهره مند شوند.

خرید اینترنتی پودر ماهی خوراک دام و طیور

خرید اینترنتی پودر ماهی خوراک دام و طیور

کاربردهای اساسی پودر ماهی که نظر خریداران را جلب نموده عبارتند از:

  1. تولید خوراک دام
  2. تولید خوراک طیور
  3. تولید خوراک آبزیان

با پیشرفت های تکنولوژی در همه صنایع خرید اینترنتی پودر ماهی خوراک دام و طیور نیز رونق پیدا کرده و امروزه از بهترین روش‌های تهیه این شناخته می شود.

از مهمترین مزایای خرید آنلاین می توان به مواردی مانند دریافت محصول با کیفیت عالی، تحویل به موقع محصول در سراسر کشور، حذف هزینه‌های حمل و نقل، بهره مندی از مشاوره تخصصی رایگان و برخورداری از خدمات ارزنده پس از فروش اشاره نمود.

کارخانه تولید پودر ماهی با کیفیت و مرغوب

کارخانه تولید پودر ماهی با کیفیت و مرغوب

کارخانه تولید پودر ماهی با کیفیت و مرغوب در کرمان با استفاده از مواد اولیه درجه یک و همچنین بهرمندی از دستگاه های مجهز و تمام اتوماتیک این محصول را به تولید رسانده و با قیمت مناسب علاوه بر نیاز بازار داخلی به سایر کشورها نیز صادر کرده است.

جهت ارتباط مستقیم با واحد تولیدی و تهیه محصول کافیست نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را در فرم های مشاوره تکمیل و ارسال نمایید تا کارشناسان فروش سریعا با شما ارتباط برقرار نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما