مرکز فروش پودر ماهی در اصفهان با کیفیت عالی

فروش پودر ماهی در اصفهان با کیفیت عالی و معتبر ترین آنالیز صورت می پذیرد و مشتریان گرامی می توانند جهت اطلاع از شیوه خرید این محصول با قیمت کارخانه تا انتهای مقاله با ما همراه باشند.

به طور کلی می‌توان گفت که پودر ماهی از ماهی های بدست خواهد آمد که برای انسان غیر قابل استفاده می باشد مانند ماهی جنوب و ماهی کیلکا در برخی موارد از مازاد ماهی ها ( پوست، استخوان، روده و دم )در کارخانه تولید کنسرو ماهی نیز استفاده خواهد شد.

از این محصول به عنوان یک مکمل پروتئینی بسیار مفید و کاربردی در تغذیه دام، طیور و آبزیان یاد می شود.

مرکز فروش پودر ماهی در اصفهان

مرکز فروش پودر ماهی در اصفهان توانسته با ارائه محصول با کیفیت درجه یک و بهترین قیمت بازار نظر مثبت بسیاری از مشتریان را به خود جلب نماید و بعد از پایتخت بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص دهد.

با توجه به این موضوع که در بازار انواع برندهای داخلی و خارجی متنوع پودر ماهی مورد معامله قرار می گیرند پرورش دهندگان دام و طیور برای تهیه این محصول با کیفیت عالی و قیمت مناسب معمولاً به مراکز فروش رسمی و معتبر مراجعه خواهند کرد.

خرید اینترنتی موجب گردید تا متقاضیان از سراسر کشور که قادر به برقراری ارتباط مستقیم با نمایندگی ها نیستند سفارشات خود را به ثبت رسانده و محصول را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرند جهت ثبت سفارش می‌توان با مدیر فروش مجموعه ارتباط برقرار کنید.

تولید پودر ماهی مرغوب با کیفیت عالی

تولید پودر ماهی مرغوب با کیفیت عالی

فرایند تولید پودر ماهی به این شرح است که بعد از صید ماهی های مناسب توسط صیادان آنها را به داخل مخازن سرد کارخانجات پمپ می شود به بعد  به دستگاه طبقه بندی منتقل خواهند شد تا ماهی های ریز و درشت از یکدیگر جدا شوند و ماهی های درشت تر بعد از عبور از دستگاه خرد کن به ماهی های ریز اضافه شده و با هم به دستگاه پخت فرستاده می شود و بعد نوبت به جداسازی و سپس گرفتن رطوبت و خشک کردن و آخرین مرحله آسیاب کردن ماهی ها می باشد.

تولید پودر ماهی مرغوب با کیفیت عالی به منظور جلب رضایت خریداران در حیطه فعالیت این شرکت بازرگانی قرار دارد لازم به ذکر است که این مجموعه علاوه بر تولید این پودر آن را با برند خود مستقیما به دست خریداران میرساند.

شرکت خرید و فروش عمده پودر ماهی

شرکت خرید و فروش عمده پودر ماهی

در چند سال اخیر تولید پودر ماهی در کشور به صورت کاملاً جدی پیگیری شده به گونه ای که در حال حاضر کارخانجات تولیدی این محصول را با کیفیتی مطابق محصولات وارداتی و با حجم زیاد تولید و نیاز بازار ایران را تامین نموده اند.

شرکت خرید و فروش عمده پودر ماهی در استان‌های تهران، اصفهان، کرمان، مشهد، سمنان و … در هر حال ارائه خدمات می باشد و این محصول را با نازلترین قیمت به بازار عرضه کردند.

قابل توجه متقاضیان عمده این سایت فروش با توجه به حجم سفارشات درصد تخفیفاتی را در نظر گرفته که موجب کاهش قیمت نهایی پودر ماهی خواهد شد.

بهترین پودر ماهی خوراک دام ارزان قیمت

بهترین پودر ماهی خوراک دام ارزان قیمت

همانگونه که در بالا اشاره شد پودر ماهی سرشار از پروتئین، ویتامین و انواع مواد معدنی همچون فسفر، کلسیم، اهن و مس می باشد و اگر در رژیم غذایی دام قرار بگیرد تاثیرات بی نظیری در رشد و سلامت آنها خواهد داشت.

شما را جهت تهیه بهترین پودر ماهی خوراک دام ارزان قیمت به وب سایت مقابل دعوت می نماییم برای اطلاع از قیمت روز و همچنین نحوه سفارش و ارسال بار کافیست قسمت مشاوره و فروش با کارشناس مجموعه تماس حاصل فرمایید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما