نمایندگی فروش عمده پودر ماهی خوراک دام

نمایندگی فروش عمده پودر ماهی خوراک دام این محصول را با نازل ترین قیمت بازار در اختیار دامپروران قرار داده جهت استعلام قیمت و ثبت سفارش می‌توان این مرکز فروش را دنبال فرمایید.

از پودر ماهی می توان به عنوان یک خوراک مغذی یاد کرد که از ماهی ‌های سالم که برای انسان غیرقابل استفاده هستند و یا ضایعات ماهی ها در کارخانه تولید کنسرو به دست آمده است.

معمولا رنگ پودر ماهی بر اساس روش فرآوری و نوع ماهی استفاده شده در آن متفاوت خواهد بود و تقریباً خاکستری و قهوه ای روشن تا تیره می باشد.

نمایندگی فروش عمده پودر ماهی در کشور

نمایندگی فروش عمده پودر ماهی در کشور در استان تهران این محصول را با کیفیت تضمین شده و آنالیز مطابق استانداردهای جهانی و به زیر قبمت بازار عرضه خواهد کرد.

کارخانجات بسیاری در کشور در حال تولید پودر ماهی باشند که هر کدام این محصول را با قیمت و کیفیت متفاوت به بازار ارائه کردند و برخی از این تولیدی ها برای تولید این پودر از انواع ناخالصی ها همچون ضایعات کشتارگاه های دام و طیور استفاده می شود که موجب کاهش کیفیت محصول می شود به همین دلیل توصیه می شود به مراکز معتبر که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کنند مراجعه نمایید.

با توجه به افزایش چشمگیر استفاده از پودر ماهی فروش عمده آن رونق بسیاری پیدا کرده به همین منظور مشتریان می توانند برای تهیه پودر ماهی در تناژ بالا مشخصات خود را در فرم های ارائه شده تکمیل نمایند تا مدیر فروش در اسرع وقت با آنها تماس حاصل فرمایید.

قیمت هر کیلو پودر ماهی خوراک دام

قیمت هر کیلو پودر ماهی خوراک دام

علاوه بر نوع ماهی استفاده شده از دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت پودر ماهی می‌توان به میزان پروتئین، چربی، رطوبت، tvn، کلسیم و… اشاره نمود اگر درصد مواد مغذی پودر ماهی مطابق آنالیز استاندارد باشد قیمت بالاتری خواهد داشت اما بهترین بازدهی را در پرورش دام نشان خواهد داد.

قیمت هر کیلو پودر ماهی خوراک دام در خرید اینترنتی بسیار مقرون به صرفه خواهد بود زیرا در این شیوه خرید دست دلالان کوتاه شده و خریدار مستقیماً با واحد تولیدی در ارتباط است.

برای مشاهده لیست آخرین قیمت ها و همچنین مقایسه با سایر سایت های رقیب کافیست از طریق فضای مجازی واتساپ یا تلگرام با کارشناس فروش سایت ارتباط برقرار نمایید.

کاربرد پودر ماهی جنوب در خوراک دام و طیور

کاربرد پودر ماهی جنوب در خوراک دام و طیور

آنالیز معتبر مواد معدنی پودر ماهی شامل موارد زیر می شود:

  • پروتئین ۵۵ تا ۶۰%
  • رطوبت کمتر از ۱۰%
  • کلسیم ۰۵.۰ %
  • فسفر ۰۳.۰ %
  • ماده خشک ۹۲%
  • چربی ۹ %
  • خاکستر ۱۲%
  • ازت آزاد شده ۱۲۰

کاربرد پودر ماهی جنوب در خوراک دام و طیور بسیار زیاد و غیرقابل انکار می باشد و مهمترین آنها شامل موثر در افزایش وزن، برطرف نمودن کمبود پروتئین جیره دام، به دلیل هضم بالا تاثیر در روند رشد و … می شوند.

در صنعت پرورش طیور به ویژه مرغداری ها تقریباً ۶ الی ۱۲ درصد از کل مواد تشکیل دهنده دان مرغ را پودر ماهی تشکیل داده است.

بهترین تولید کننده پودر ماهی دامی مرغوب

بهترین تولید کننده پودر ماهی دامی مرغوب

این مجموعه به عنوان بهترین تولید کننده پودر ماهی دامی مرغوب در ایران در استان کرمان در حال فعالیت می باشد و با بهره مندی از بهترین ترکیبات اولیه و زیر نظر متخصصان این محصول را با آنالیز استاندارد و رعایت تمام اصول بهداشتی تولید و در اختیار مشتریان قرار داده است.

این شرکت بازرگانی در راستای جلب رضایت خریداران قابلیت ارجاع محصول را فراهم کرده تا اگر را در زمان تحویل محصول از هر نظر( بسته بندی، تاریخ انقضاء و کیفیت) دچار نقص بود بدون نگرانی آن را مرجوع کنید تا پس از تعویض مجدد ارسال گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما