کارخانه های تولید پودر ماهی | تولید و عرضه مستقیم

پیش از آشنایی با کسب و کار مربوط به پرورش آبزیان و نگهداری آن‌ها و همچنین بخشی از تغذیه دام و طیور ابتدا باید راجع به آن آگاهی کسب نمود. یکی از مواد مورد نیاز برای تغذیه، پودر ماهی می‌باشد. بسیاری از کارخانه های تولید پودر ماهی در این زمینه فعال بوده و با کیفیت‌های متفاوتی این ماده غذایی را تهیه و توزیع می‌نمایند. در واقع برای تعریف پودر ماهی باید گفت که مانند آرد قهوه‌ای می‌باشد و از انواع آبزیان تهیه می‌شود؛ به همین علت به آن آرد ماهی نیز گفته می‌شود. علاوه بر این‌ها، کاربرد پودر ماهی برای انسان نیز بسیار است، من جمله؛ مصارف خوراکی، مصارف دارویی، صنعت لوازم آرایشی و … . به علت مصارف زیاد آن، تولید این محصول به تجارتی پرسود تبدیل شده است. 

کارخانه های تولید پودر ماهی | تولید و عرضه مستقیم

تولید و فرآوری پودر ماهی خشک با بهترین کیفیت

تولید و فرآوری پودر ماهی خشک با بهترین کیفیتبرای تولید و فرآوری پودر ماهی خشک با بهترین کیفیت، نوع و درجه استاندارد مواد اولیه استفاده شده در تولید آن نقش بسزایی دارند. همینطور تجهیزات خط تولید پودر ماهی نیز در کیفیت آن تاثیر دارند. مانند:

  • دیگ‌های پخت
  • دستگاه چربی گیری
  • دستگاه رطوبت گیری

در اصل برای درجه بندی باید به آنالیز پودر ماهی پرداخت؛ به این صورت که، هر چقدر میزان پروتئین بیشتر و درصد چربی، خاکستر، ازت و رطوبت آن کمتر باشد، پودر ماهی مرغوب‌تر خواهد بود. برای این کار، اگر از ماهی‌های ریز دریایی مانند ساردین و متو استفاده شود، کیفیت پودر نیز مطلوب‌تر خواهد بود.

خرید پودر ماهی ارگانیک به صورت مستقیم از کارخانه

خرید پودر ماهی ارگانیک به صورت مستقیم از کارخانهدر واقع قبل از هرچیزی باید با انواع پودر ماهی آشنایی داشت. بعد از آن، خرید عمده پودر ماهی ارگانیک به صورت مستقیم از کارخانه بسیار مقرون به صرفه و ارزان‌تر خواهد بود. یه این علت که دیگر واسطه‌ای در این میان نبوده و هزینه اضافی صرف آن نخواهد شد.

خرید مستقیم پودر ماهی باعث اطمینان از کیفیت و مرغوبیت محصول شده و همانطور که اشاره شد، خریداران و مشتریان با این روش سود بیشتری در خرید خود خواهند داشت.

با توجه به وجود محصولات خارجی و پرداخت هزینه‌های گزاف صرفا بخاطر خارجی بودنشان، بهتر است تا از محصولات با کیفیت ایرانی خرید نمود و در راستای حمایت از تولید ملی و بالا بردن میزان تقاضا قدم برداشت.
بطور کلی، قیمت پودر ماهی در بازار با توجه به برند تولید، کیفیت، درصد مرغوبیت، سایز و … متغیر بوده و نرخ ثابتی ندارد و نسبت به سال‌های گذشته تغییرات داشته است. 

 برای آگاهی از این تغییر قیمت‌ها باید به سراغ مراکز فروش آن‌ها رفت و محصول مورد نظر را انتخاب نمود. 

تولید کنندگان پودر ماهی با بالاترین کیفیت

تولید کنندگان پودر ماهی با بالاترین کیفیتچنانچه گفته شد، با افزایش روز افزون اهمیت کاربرد پودر ماهی بسیاری از تولید کنندگان پودر ماهی با بالاترین کیفیت در سراسر کشور فعالیت دارند، که با توجه به رعایت استانداردهای جهانی و برخورداری از آنالیز بسیار خوب در حوزه صادرات نیز فعال می‌باشند.

کارخانجات متعددی در جنوب کشور تولید کننده این محصول می‌باشند. به عنوان مثال، صادرات پودر ماهی قشم که یکی از این تولید کنندگان است، به بسیاری از کشورهای خارجی صورت می‌گیرد.
علاوه بر این، تولید پودر ماهی در شمال کشور نیز رونق دارد؛ بطور کلی کارخانه پودر ماهی در گیلان نیز به وسعت به چشم میخورد. کافیست تا با کمی تحقیق و کسب آگاهی دیگر تولیدکنندگان این محصول ارزشمند را شناخت.

شرکت های عرضه مستقیم پودر ماهی

شرکت های عرضه مستقیم پودر ماهی شرکت‌های فعال در پخش و عرضه مستقیم پودر ماهی، انواع این محصول را در بازار و سطح کشور توزیع می‌نمایند. در واقع از طریق عمده فروش‌ها و فروشگاه‌های دیگری که به عنوان نماینده فروش این کالا در بازار مشغول فعالیت هستند، می‌توان برای تهیه آن اقدام نمود.
همچنین وبسایت‌های فروش آنلاین بسیاری نیز موجود هستند که بسیار ارزان‌تر از جاهای دیگر می‌توان محصولات با کیفیت و قیمت‌های بهتر از آنجا خریداری نمود. بسیاری از این فروشگاه‌ها محصولات مورد نظر را با درجه کیفیت‌های متفاوت و بسته بندی‌های متنوع و همچنین متناسب با نیاز آن‌ها در دسترس متقاضیان قرار می‌دهند و به سراسر کشور ارسال می‌نمایند.

برای ثبت سفارش از طریق این وبسایت‌ها کافیست تا با در نظرگیری شرایط خرید از آن‌ها، برای تهیه محصول اقدام نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما